Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz puttputt #38 üzenetére

    "+tény, hogy van cég, amelyik simán nem tesz semmit, míg nem üldözi valaki őket telefonon."
    Á, inkább akkor sem :D

    "Igen, végső soron a T és a hasonló cégek, szolgáltatók kinövik magukat "multivá","
    A T már az, a Deutsche Telekom.

    "Olyan cégnél, ami szerteágazó, annál nehezebb mindenkinek eleget tenni. "
    Szervezés kérdése. És ha ezzel nem foglalkoznak, akkor később annál nehezebb :D

    "Széjjel szedte a többség, mondván, őslény technológiára felvételiztettek, béna szöveggel, stb..."
    Ja, de mondjuk mutass távközlési céget, ahol nem fordulnak elő régebbi cuccok? A T-nek volt mainframe üzletága is, azt mondjuk eladták az IBM-nek, meg Power cuccaik is vannak, de ezek nem tekinthetők annyira őslénynek, csak az átlagos szakembernek ismeretlenek, mert ritkán találkozol velük. Hogy magán a távközlési részen üzemeltetni kell évtizedes infrastruktúrát is, az sem egyedi.

    " volt olyan (nem magyar) túraszervező, aki szintén a "csak úgy kommunikálhatsz velem akkor, ahogy én mondom" stílusú volt,"
    Simán azt hittem, hogy hazai lesz :D Fura egy üzleti modell :D

    "Akkor talán, esetleg, ha zaklatja őket a vevő. Akkor talán emberszámba veszik."
    Minek is tennék. Ez itthon van?
    Kulturáltabb helyeken erősebb a fogyasztóvédelem, és minél inkább az, annál inkább foglalkoznak veled a szolgáltatók.

    Mutogatni való hater díszpinty

Új hozzászólás Aktív témák