Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 7

    addikt

    válasz UnA #7 üzenetére

    A cikkíró személyes preferenciája az írásban kommunikálás, és nagyon zavarja, amikor nem ennek megfelelően zajlik az ügyfélkapcsolat. Lényegében ennyi, a többi csak körítés.

    [ Szerkesztve ]

  • puttputt

    őstag

    válasz UnA #20 üzenetére

    Nem butaság amúgy valamiféle statisztikát kreálni..., legalábbis részemről, pár héten át. Sőt, ilyesmire csoda hogy nem születtek tanulmányok se, bár lehet, IT-kommunikáció szinten cikkek, minimum. Még nem olvastam eléggé bele/utána.
    Az lehet segíthet. Amúgy épp ma is volt egy telefonos ügyintézésem, amikor a cég konkrétan úgy akart lerázni, hogy szervezzek meg magam egy olyan fuvart a beszállítójukkal, helyettük, ami teljesen az ő feladatuk egyébként.

    Nem, nem játszottam rá a szituációra a Blog miatt. :) Tényleg, random alakult így a csevej, de eléggé példázza (s röviden!) a problémakör lényegét.

    Aztán mikor felhoztam, hogy szerintem nem nekem kellene ügyfélkapcsolatos pozícióban továbbvinnem ezt, hanem neki, akkor 10 másodpercen belül megoldódott az ügy. Csak minek kell keménykedni, ezt nem értem mostanáig.

    Amúgy nem vagyok egy konfliktuskedvelő valaki, sőt, kifejezetten ellene szoktam játszani, emiatt is fura, hogy e téren ennyire kirajzolódnak ezek, a kisebb konfliktusok.. Szóval ez inkább izolált probléma lehet, bár nem vagyok benne biztos, hogy tényleg csak én "küzdök" vele (ismételve, amellett, hogy ez tipikusan: 1st world problem egyébként, vs azzal, hogy valahol nemhogy ilyen, semmilyen szolgáltatás sincs..).

    [ Szerkesztve ]

    :LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

  • puttputt

    őstag

    válasz UnA #27 üzenetére

    Vonatkozó téma valamennyire, ott is érdekes az Ügyfélszolgálat. :DDD Amúgy tényleg, úgy sikerült, hogy szinte több hetünk ráment a reklamációra.. Úgy sikerült visszakapni a teljes összeget, de tényleg arra játszottak, hogy kifárasszák az ismerőst, s elégedjen meg kb. a 30%-os visszatérítéssel. Amúgy az volt, hogy félrenézett egy összeget (ott nem nehéz), 2 órán belül ráment, hogy nem kéri a csomagot, de persze senkit se érdekelt a kérése. Visszaküldte a csomagot, ők meg jó sokáig "nem találták".
    De kétségtelen, érkeznek onnan termékek, tehát kicsit olyan mint pár crowfunding oldal, attól függ, a Wish nagy platform melyik al-kereskedőjével hoz össze a jó szerencse, vagy sem. Akikért persze a nagy platform nem sok felelősséget vállal. Mindenesetre ha a bolt/projekt tulaj jó fej, akkor nyert ügy, akár jó áron tényleg lehet jó termék. De.. ahogy írod, rengeteg esetben átverés is lehet mögötte. Hazardirozás egy határon túl. Sajnos.

    :LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

  • puttputt

    őstag

    válasz UnA #51 üzenetére

    Jó volna az, azaz egy ilyen világméretű "Chat", persze mindezt úgy, hogy nem adatlopásra, az emberiség leuralására, profilozásra és egyéb kiszolgáltatottságot előidéző ügyletre volna kihegyezve...
    Persze papíron már nem Facebook függő a Messenger, de valójában (infrastruktúrában) talán azért még mindig az, illetve vannak olyan átfedések, amik miatt végképp az.. Pláne a historikus adatokat tekintve (is).
    Amúgy igen, lassan már eljutunk oda, hogy ami volt-van-lesz FB kötődésű, az már gyanút kelt az emberekben.

    :LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

Új hozzászólás Aktív témák