- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
malor
aktív tag
válasz konyi79 #3050 üzenetére
Ez komoly, hogy megnyomva kaptad. Olyan mintha kaptál volna egy cserélt készüléket. Amikor a Telenornál vettem én szépen átnéztem és még azt is ellenőriztem, hogy előttem vágja fel dobozon lévő lezárást. Mindenre figyeltem, mert hallottam ár olyat, hogy kiszorják a visszajött telefonokat.
Hogy még nem is jelezted, így tényleg problémás lehet a dolog, ha pl. a szervíz mégis megkapja a felsőbb utasítást, hogy ez bizony gyártási hiba (kopás).
-
konyi79
addikt
Bizony, én hülye pedig már a futárnál láttam a zárjegy sérült, minden csak bele volt hányva a dobozba. Gondolkodtam rajta élek a 8 nappal, de inkább örültem a telónak. Eddig nem is volt baj vele semmi, csak félek a házrepedési történetek miatt. Képesek ökör áron számolni ha fizetős a csere ha nekem is lesz ilyen bajom.
A 701 fülesem pedig behalt nekem is, úgy tűnik nem tartós típus. -
malor
aktív tag
válasz konyi79 #3052 üzenetére
Ez tényleg nem volt jó ötlet. Át sem lett volna szabad venned így a futártól.
Pár hete a páromnak vettünk szolgátlató netshopján keresztül telót. Ez volt az első, amit néztem. Zárjegy sértetlen volt. Dobozt kibontottam előtte, mindent átnéztem és utána aláírtam, hogy átveszem és kifizettem
-
jacis
nagyúr
Esetleg lehet már tudni róla valamit, hogy milyen újításokat hoz majd nekünk?
Más: megnéztem a telóm kínai gyártmány. A foszlást a veletech-en megjelenő Nokia team-nek tartogatom
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Just486
senior tag
Na, igyekszek minden felmerült kérdésre válaszolni.
#3032
A maemotalk -on írnak sokmindent, sokszor hülyeségeket is. Van ott olyan is, aki szerint az érintett N9 -ek valójában hamisítványok. A SIM fedél műanyagból van, az USB fedélben van fém (ezért fogja a mágnes), de a felülete műanyag.
Az emberünk érvelése eleve halott, mert nem csak az USB és SIM fedelek kopnak, hanem egyéb területek is. A valódi ok szerintem más, eltérő helyeken eltérőek:
- A SIM fedél aránylag rugalmas anyagból van(akkor is hajlik amikor te nem veszed észre, századokról van szó), a felülete kicsi , a rajta lévő lakk pedig rideg, itt ez lehet a fő ok.
- Az USB fedelet gyakran piszkálják, sokak gyakran körömmel (én is így tettem, de már leszoktam róla ), megint nem éppen szerencsés felállás, igazából semmilyen festék vagy lakk nem szereti, ha kaparják.
- Ami meg általában közösnek mondható a kopárok indulási helyéről, hogy mindig éleken kezdődik el. A hegyesen végződő éleken (kamera csíkja, led villanó furata, a felső hangszóró nyílása) pedig a két réteg könnyebben válik el.#3035
Nem tartom valószínűnek, hogy gyártástechnológiát váltanának tömeggyártás közben, erre csak nagyon indokolt esetben kerülhet sor. Mondjuk a Lumia 800 és 900 -asok magas számú, hasonszőrű bajai már hajaznának erre a nagyon indokolt esetre. Ilyenkor szerintem az n9 is "új szériás" házat kapna, mivel jó eséllyel javarészt ugyan azon a gyártósoron készül a Lumia 800 és az N9.
Persze van ellenpélda is, lásd az Apple nem javította az antennahibát a modellfrissítésig.A törés (repedés) és a képernyő lötyögése nagyjából ugyan arra a a forráshibára vezethető vissza, mégpedig arra, hogy a készüléket nem sikerült feszülés mentesen összerakni. - Van amelyiknél a ragasztó ereszt, van amelyiknél a ház. Itt nem feltétlenül anyaghibáról van szó, lehet összeszerelési hiba is, és ez utóbbi sajnos nagyjából belefér a gyártási szórásba.
#3045
Nekem akkor még csak a SIM fedéllel voltak bajaim (az önhibámon kívül), de azt akkor nem cserélték. Azóta a kameránál is megjelent egy hasonló hiba, de - a látszattal ellentétben - engem nem igazán foglalkoztat az ügy, inkább a többieknek szeretnék segíteni, hogy legyen valami elképzelésük, hogy miért indulhat kopásnak - repedésnek a telefonjuk, mert ezekre, a marketing team nem ad választ. (ami nem is baj, a nagyobb baj az, hogy egy "szaklapnak" csúfolt webhely meg szóról szóra ezeket a dumákat szajkózza vissza.).Ha valakit untattam, de ennek ellenére eljutott ideáig, attól most nem kérek elnézést
That unconquered country we call the future.
-
malor
aktív tag
válasz Just486 #3055 üzenetére
Komoly hozzászólás
Igen, a maemo.org-on is próbálták magyarázni a fedelek kopását ezzel a rugalmassággal.
Egyelőre most várok, hogy mi lesz nálam. Ennyi várakozás után (ma két hete adtam le) nem kaphatom vissza elutasítással a telefont, hogy nem cserélik a házat, hiába nem tudják hogyan tört el.
-
malor
aktív tag
Megnéztem ITT a javítás állapotát. Elszomorító, hogy még mindig javítás alatt
[ Szerkesztve ]
-
ldave
félisten
Megvettem az áruházból az FM Radio N9 alkalmazást, telefonszámla opcióval. Ilyenkor a vodefone hozzácsapja a havi számlámhoz azt a 410 Ft-ot, vagy felszámol még extra költséget is?
A Slime draws near! Command?
-
jacis
nagyúr
Sziasztok,
Sajnos nem tudtam megmutatni senkinek a Veletech-en a festék problémát mivel volt a Nokia standom 5 gyönyörű menyecske, de nem láttam bennük a fantáziát ilyen téreniPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
myckie2
őstag
Üdv!
Szeretném kérdezni, hogy a Meego speciel mit kezd a symbianos játékokkal? Semmit? -
ldave
félisten
A fiókoknál hozzáadtam a Dropbox felhasználóm is a rendszerhez, de nem jöttem rá, hogy ez mire jó, kell valami extra app hogy látszódjon?
A Slime draws near! Command?
-
Zozzy
aktív tag
-
malor
aktív tag
Tegnap nagyon megörültem, mikor jött az sms, hogy mehetek a telefonért. Annak már kevésbé, hogy láttam nem csináltak vele semmit, pedig március 30-én adtam le. A Javítási jelentésen a dátum április 5 én meg 14-én kaptam vissza a telefont
Láttam azt is, hogy a repedésből mára már komoly törés lett, ami két irányba indult el, így a polykarbonát már fel is púposodott, ami inkább csak újjal érezhető. Viszont ezért nem is használom.
Csináltam róla képeket
Már ügyfélszolgálatnak ment a reklamáció. Majd írok mit szólnak hozzá.
Egyébként erősen gyanítom, hogy az nem tett jót a háznak, hogy volt háromszor szervízben és szét szedték, mivel kétszer cseréltek benne kijelzőt. Ők feszegethették, ami nem használhatott a háznak. Ezt írtam a Reklamációs Osztálynak is. Itthon szinte lehetetlenség lenne ezt így berepeszteni. De hogy a Központi Szervízben még rosszabbodott is az állapota, na az is eléggé aggaszt
[ Szerkesztve ]
-
mokus8
tag
Ez szép...:/
Írtam régebben, hogy nekem is van egy repedés a hátoldalon a vakunál, de azóta sem vittem még be a telefont, mert olvasgattam én is ilyen jellegű problémákról és az jött le, hogy nem túl segítőkészek.
Egyébként nem értem, hogy miért jó ez a Nokiának, hogy egy készülékházat, ami egy "egyszerű" polikarbonát nem cserélnek ki. Látni egyértelműen a Tiéden is, hogy ha leejted akkor nem csak elreped, hanem a kijelző is kap vagy a teteje is. Enyém is hátul egyszer csak fogta magát és elrepedt. Egyszer sem ejtettem le a telefont és még csak nem is ütöttem neki semminek. -
-
Ufff
senior tag
Ilyenkor azonnal vissza kell küldeni, nem szabad átvenni! A Nokia helyében azonnali hatállyal és hatalmas kártérítési igénnyel mondanám fel a szerződést a központi szervizzel, mert amit csinálnak, az kritikán aluli!
Volt még anno, hogy az E66-omon ültek 3 hónapot, és nem tudtak mit kezdeni vele. Megcsináltam én. Igen, én. Nulla szervizes tapasztalattal, szerszám és szétszedés nélkül!!!"És egy leszedált ország tapsolgat a szarnak, boldogan élnek, amíg csak meg nem halnak.˝
-
malor
aktív tag
A munkalapra annyit írtak rá, hogy garanciálisan nem javítható, mert fizikai sérülés látható a telefonon.
Amikor foltos volt a képernyő, akkor már végig jártam a dolgot. Először a Központi Szervíz ott is visszaküldte, amikor a Nokia Care kicserélte a kijelzőt, de nem oldotta meg a problémát. Akkor ráírták, hogy nincs semmi baja, miközben durván foltos volt.
A Nokia Care nem tud mit csinálni ilyenkor, menni kell az online ügyfélszolgálatra. Akkor is ezt tettem. Megírtam a panaszomat, csatoltam a képeket és a papírokat, majd vártam. Nem kellett sokat, mert gyorsan felvették a velem a kapcsolatot, megmondták, hogy kire hivatkozva vigyem vissza a telefont és adjam le.
Most is megírtam a panaszt, a képeket csatoltam és persz a két jegyzőkönyvet (amivel én átadtam és amivel átvettem).
Egyébként a a képek nem a legjobb minőségűek. Nem nagyon tudtam jobban lefotózni. Ha bármi más komolyabb dolgot látni rajta, az inkább optikai csalódás. Rajta hagytam az a csúnya farkafogas fóliát is kijelzőn, amit ráraktak. Semmit sem csináltam vele, csak töltöttem és bekapcsoltam, hogy megnézzem lenullázták-e, de még azt sem. Igazából szerintem hozzá sem nyúltak.
Amit viszont észrevettem, hogy az usb takaró fedél nálam is elkezdett kopni. Most már látom én is a fémes színt. Kívülről nem látható, csak ha felnyitom. De gondolom ez csak idő kérdése, hogy terjedjen. A fedél alsó él indult el egy picit. De ezen most még kevésbé izgatom magam.
Megosztok minden infót, ahogy elindul a beszélgetés a Nokia ügyfélszolgálattal. 9-től nyitnak, így napközben várom az első választ tőlük. Egyelőre még bizakodom. Majd kiderül...
[ Szerkesztve ]
-
Just486
senior tag
Látom nem fogod hagyni magad
Igazából én is túlvagyok már néhány ilyenen, és a te eseted is azt mutatja, amit tapasztaltam: 1,) ha elsőre nem végez a szerviz tisztes munkát, akkor rettentő nehéz rábírni őket a javításra. 2,) Ha valakinek van elég ideje, és türelme nyerni fog.
Az már kérdés, hogy ez vajon mennyire szimpatikus dolog? - én például az egykori SonyEricsson -t az ilyen hozzáállás miatt hagytam ott.That unconquered country we call the future.
-
ldave
félisten
Hétvégén vettem egy usb adapter töltőt (1000mA-es), hogy legyen egy otthon, meg egy az irodában is. Ma gondoltam kipróbálom a telefonnal és egy elég furcsa jelenséget tapasztalok. Ha rá van dugva a töltőre a telefon, akkor nem reagál semmire se a kijelző, csak az óra ugrál rajta és méri is az időt. Duplatapival se történik semmi, csak a gombokkal tudom előhozni a hátteres képernyőt, de feloldani nem tudom utána már swipe-al,
Tapasztalt már valaki ilyesmit?A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
Köszi az infókat, hát akkor sajna most melléfogtam. Nokia gyárt amúgy ilyen usb adapteres töltőt (amibe az usb kábel megy bele)?
Meg másik kérdés: van gyári Nokia "agyba-dugós" füles ami mikrofonos és dolby-t is tud?
A Slime draws near! Command?
-
-
konyi79
addikt
válasz Just486 #3078 üzenetére
Pl néhány gagyi tápegység (itt töltő) nem sima egyenáramot ad, hanem ennek effektív értéke annyi amennyi (itt kb 5V) ennek csúcsértéke lehet 7V környéke is, ami nem könnyen de árthat. Bejátszhat még 50Hz valamely egész számú többszöröse ami erre ráül, és meg is hülyült a kapacitív kijelző.
Tehát javasolt a gyári (v. minőségi) tartozék.Nekem a gyári töltő olyan, egy igen lapos dugvilla USB aljzattal. Szóval ha erre gondolsz gyárt, csak kérdés árulja-e kiegészítőként is?
[ Szerkesztve ]
-
kerpok
tag
Tnap óta a kamera nem indul.. már leszedtem mindne progit ami használhatja... de még mmindig "próbálja újra, vagy indítsa újra" üzit kapok..
1000xer újraindítottam..
ötlet?! nincs vmi taskmanager? vagy terminalbol vmi task kill parancs... sorry nem vagyok linuxos...
ha tudok vmi tipttyöt az jól jönne, köszönöm....
-
malor
aktív tag
Megjött az első válasz kb. egy órája a Nokiától. Azt gondoltam, hogy nem lesz egyszerű menet, de azért első körben egy kicsit komolyabb válaszra számítottam. Azt írtak, hogy a Központi Szervíz szakvéleményét nem bíralhatják felül. Ez a szakvélemény, hogy fizikai sérülés van a telefonon. Értsd úgy, hogy maga a hiba, a repedés, az a fizikai sérülés. Ezt megállapították, ez a szakvélemény. Kérhetem a felülvizsgálatát.
Írtam, hogy akkor kérném, mert a hiba, amivel a telefont leadtam, az egy fizikai sérülés, azon nem lehet nagyon vitatkozni. Azon már igen, hogyan lehet előídézni egy ennyire speciális helyen, úgy, hogy közben a telefon sértetlen marad. Ezt az unibody polykarbonát házat így elrepeszteni már komoly teljesítmény és felhoztam újra, hogy fizikailag eddig a szervíz hatott rá háromszor, amikor szét is szedték.
Most várom a választ, hogy miként és hogyan történik a felülvizsgálat. Nem hiszem, hogy ma még egy válasz jön, de hátha. De holnap megy be a szervízbe megint.Eddig 5 hetet volt szervízbe és 5 hónapos...
[ Szerkesztve ]
-
jacis
nagyúr
Szia,
Ez szerintem szégyenletes hozzállás a Nokia részéről. Ez számomra nagyon nem szimpatikus így a legközelebbi telefonvásárlásomnál a szervizhátteret is figyelembe fogom venni. 150eFt-os telefonoknál nem elfogadható számomra az ilyen problémamegoldás.iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
konyi79
addikt
Ha már ennyit levelezel velük, megkérdezhetnéd mennyi az 1 dolláros pc ház cseréje fizetősben, nagyon kíváncsi lennék!
Sajnos ez nem Nokia egyedi, a samu hozzáállása még rosszabb. Ha leírnám a tabom múltját....
Pl szervíz után hiányzott egy csavartakaró sapka. Azt mondta az ügyfélszolgálat keressek egy szervízt hátha adnak... de ez egy másik topik.[ Szerkesztve ]
-
presley68
csendes tag
Sajnos, azt hiszem nem lesz egyszerű a dolgod! Én ugyanígy jártam az előző telefonommal (E72)! Háromszor vittem vissza 2 különböző szervízbe, töltési hiba miatt, mire nagynehezen kicserélték és új EMEI számot kapott! Nem volt egyszerű!! Kitartás, drukkolok neked, hogy végül is valamilyen módon megoldódjon a probléma!!
[ Szerkesztve ]
-
Ufff
senior tag
-
emev
csendes tag
válasz konyi79 #3086 üzenetére
Nekem pár hónapja egy ismerősöm kérdezte ezt meg 1-2 Nokia bolttól/szervíztől, mert más színű házat akart az N9-re és olyan válaszokat kapott, hogy nem cserélik le, illetve, hogy 60 vagy 80 ezer forintba kerülne (ha jól emlékszem... meg tudom kérdezni a napokban, ha valakit érdekelnek a pontos részletek).
-
kerpok
tag
hát itt vmi gubanc van...
nyomtam egy készüléktörlést...és még mindig nem indul a kamera szoftver...
"a kamera nem válaszol, próbálja meg újra stb stb stb"elkeseredtem...
ötlet?
-
malor
aktív tag
Egyelőre még kifinomultan kezelem az ügyet. A foltos kijelzőről pl. írtam egy pozitív cikket, amit szerencsére több Nokiás fórumon is használtak referenciaként. Ezt persze beleraktam a panaszlevelmbe, amit szombaton küldtem, bizonyítva, hogy a Központi Szervíz is tévedhet. (visszaküldték a telefont, hogy nem hibás). Lehetne a kopásból és a repedésből is nagyobb ügyet csinálni. Azért a htc one s story egész jó példa, hogy lehet hatni a gyártóra.
A Nokiának sem érdeke, hogy a jelenlegi ügyfeleit elveszítse, nincs abban a helyzetben. De elég ha van egy idióta, hanyag ember, aki mindent elronthat. Most remélem, hogy a felülvizsgálat már azt jelenti, hogy tényleg megnézik mi történhetett telefonnal és megállapítják, hogy ezt én mint felhasználó nem okozhattam. Ha tovább kell harcolni, akkor tovább harcolok és indul a külföldi fórumokon a topik ill. a finn Nokiának is írnék néhány szót, hogy mégis mi ez az egész. Van itt másnak is repedt telefonja. Akármikor szembesülhet ezzel valaki, amit nem kívánok, de azért jobb lenne, ha csak egy rutin szervíz munka lenne és nem egy ilyen felesleges dráma. A foltos kijelzőnél is hülyének néztek egy hónapig, szóval még benne vagy az időben.
Egyébként tényleg butaságnak tűnik így, hogy egy párforintos házzal ennyit kell szenvedni. Múlt héten volt itt, hogy mennyi az anyagára a Lumia 900-nak. Most gondolom, hogy az a költségek töredéke. Az előbb olvasott komoly ár a házcserére, azért elég durván hangzik. Az egész telefon anyagköltsége nincs annyiban, mint amennyit itt a házcsere ára.
Kiderül mi lesz, ma adom le. Nem számítok gyors kivizsgálásra. A foltos kijelzőnél másodszor 10 napot volt szervízben. Múlt héten meg 15 nap után kaptam vissza a telefont. Szóval valami hasonlóra számítok most is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A54 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Poco X6 Pro 12/512 egy hónapos, garanciális, független
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- IPhone 8 64GB gyári független megkímélt akku 98%
- iPhone 13 Pro Max 128GB Független Megkímélt/1 hónap gar/Akku 90%/p3374