- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Ha egy kicsit átgondoljátok az egész helyzetet, akkor kiderül ám, hogy ha mindenki a napi rutin végén ráteszi a kocsiját a töltőre, akkor nem fog kocsinként 150kW-tal tölteni, mert egyrészt tök felesleges, másrészt a napi járkálással az akksi 10-20%-a megy le már most is csak, amit nem gyorstöltéssel tölt vissza az állomás amúgy sem.
Napi használat mellett az emberek 90-95%-ának elég az, ha pár óra alatt belecsordogál az a hiányzó napi %, vagy akár esetleg hetente egyszer rádugja egy estére például, és akkor az egész heti adat egy éjszaka alatt.[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
"Erre egy normális innováció lenne a megoldás, amit az államnak kellene a "villanyiparra" kényszeríteni, tippemre."
Ha igy mukodne, rakenyszerithetnek a NASA-ra is, hogy ne szarozzon mar itt hulye raketakkal, epitsenek helyette terhajtomuvet, vagy csillagkaput.
A viccet felreteve, innovacio nem kell ehhez csak sok-sok uj eromu... valoszinuleg atomeromuvek, meg lecserelni a teljes elektromos halozatot 2-3 nagysagrenddel erosebbre. 10 csilliard dollar biztos eleg lesz ra.
A szerencse csak annyi, hogy nem lesz olyan gyors az elektromos autok ternyerese, mint ahogy prognosztizaljak. Talan 10 ev alatt 5-10%-ra no majd az elektromos autok aranya az osszes futo autot tekintve. Szoval megfelelo tempoval, kovetheto lesz infrastrukturaval is a dolog. Idovel viszont kellhet a Paks 2 melle meg par ujabb.
Ki lehetne huzni a meregfogat a dolognak, pontosabban enyhiteni rajta, ha az -e-autosok nem csak kello szamu napelemet telepitenenek otthon, de melle kello meretu akkutelepet is, es amikor lehet azzal toltenenek. Igy az energia nem lep ki a halozatra es a halozatbol sem kell annyit vetelezniuk toltesre. A halozat limitaltan tud befogadni szabalyozhatatlan nap es szel energiat, de a user tarolhatja otthon is sajat akkuban, ahelyett hogy virtualisan a halozatot hasznalna akkunak. Persze igy meg tobb akkura lenne szukseg es nem is olcso, mikozben az e-autozas onmagaban draga mulatsag.
Az e-autozas minden aspektusaban rengeteg az elagazas es mindenhol lehet jo es rossz iranyba is fordulni. Lehet kozeptavon nagy siker is, meg hosszutavon orias bukas is.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-