- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MG4 menetpróba
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Kínai androidos okosórák
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
iGO Primo Nextgen- már a mobilodon is navigálhatsz
Aktív témák
-
ttamas
tag
Par eve nagyon hianyzott az igo telorol. Baromi sokat szenvedtem pdakkal, igoval,primoval, de valami gikszer mindig volt. Azután 3 eve kenyszerusegbol elkezdtem hasznalni google mapsot,es wazet. Az elo kozlekedesi info, az ennek megfelelo folyamatos uratervezes, a szinte percre pontos becsult menetido viszont annyira megfogott, hogy a szulinapot mar csak kivancsisagbol toltottem le, es kb 3x inditottam el, mielott ment a levesbe. Ezt a nextgent is lehuzom, de igazabol aok remenyt nem fuzok hozza, mivel tudna meggyozni. Igo, ez a 3 ev elkapalta a lehetoseget. Remeljuk az autos piac megerte.
[ Szerkesztve ]
-
Sanya
nagyúr
Amennyi országban voltam már, nekem ez az app minden térképpel együtt több mint 100.000 forintba kerülne.
De Here maps, ingyenes hangos navi bárhova.A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
vlevi
nagyúr
De ezek online navigációk. Akinek nincs mobilnetje, vagy külföldön a roaming díjak miatt kikapcsolta, az nem tud velük semmit kezdeni. A google maps ráadásul mocsok. Terveztem egy kisebb utat, megmutatta rendesen, merre akar menni, de itthonról elindulva, már a második sarkon furcsa volt, amerre a nyilak mutattak. Mint kiderült, összevissza áttervezgette az útvonalat.
Wazénál sem látom normálisan, merre akarna menni, csak azt, hogy menjek előre, jobbra, balra, de, hogy merre járok, azt nem. Sajnos ezt már egyébként a Primo óta az igonál sem látom, az Igo8-as volt az utolsó, ami hosszabb unalmas szakaszokon átváltott normál 2D térképmódba, amiről a környék nagy területét átláttam, és feltűnt, ha valami érdekeset akart tervezni.Én is kipróbáltam már a droidra elérhető navik jó részét, de olyan, ami a többit ki tudná váltani, olyan nincs nálam. A waze engem kimondottan idegesített. Valami miatt egyébként az összes navigációs progiban hülyeén van megoldva a cím beírás (vagy én vagyok hülye hozzá), csak az Igoban van úgy, hogy külön adatbeviteli mező az ország, város, utca, házszám. Így pl. utcára keresés is egyértelmű, mert beírok 3-4 betűt, feldobja a lehetségeseket, abból kiválasztom, ami jó, utána írom a házszámot. De pl. a Nokia Here-ben csak egybe lehet beírni, tehát amíg a várost, utcát végig nem írom, addíg a házszám beírásának sincs értelme.
Igoban a többpontos tervezés az, ami jól működik, sokkal egyértelműbb, mint a többiben. Nokiaban nincs is, Google-ban csak a netes felületen lehet megtervezni így, Sygicban nyakatekerten kell ezt bepötyögni, és a végeredményt sem látom, satöbbi...Én is sajnálom egyébként, hogy ilyen sokat késett az Igo androidra. Pedig száz éve volt már rá próbálkozás, valamelyik Samu telefonra volt egy hivatalos, de aztán semmi. És persze a play storeban is ott volt a török, meg az izraeli igo, jó ideje, de Magyarországon sajnos nem.
"nem ismeri a megyematricás határokat"
Mondok mást. Motorkerékpárt se ismeri, asszem. Ez azért probléma, mert Románia, Szlovákia, Csehország, satöbbi, ahol autóra van útdíj, de motorra nincs. Emiatt, ha kikapcsolom a fizetős utakat, akkor be se tervez Romániába. Ha meg bekapcsolom, akkor Magyarországon is felhajt az autópályára.
A megyematricára én azért nem tudok mit mondani, mert vidékiként, ha megyek valahova, akkor úgyis vagy veszek pályamatrinyát, és akkor az oda is jó, vagy amúgy sem akarok pályán menni.
De akinek csak Pest megyére van, annak tényleg szívás.Trollkodást félretéve, valemelyik naviban van erre valami értelmes lehetsőég?
[ Szerkesztve ]
-
OldMike
őstag
Sziasztok!
A Nextgen-ben lévő többpontos útvonaltervezés mennyiben más a Primo 2.0-ban lévő útvonaltervezéshez képest? Abban az útvonal tervezése során (még a tényleges útvonaltervezés előtt) annyi pontot tehetek be a célpont elé, amennyi csak szükséges.
Nem arra gondolok, amikor már megyek a tervezett útvonalon, és eszembe jut egy közbenső megállás.Köszönöm
42LM660S
-
A szomszédban lakik egy idős bácsi, aki holnap megy Erdélybe. Gondoltam, hogy szólok neki, ha már láttam ezt az akciót. Megköszönte, aztán le is szedte, de utána jött panaszkodni, hogy véletlen a Közel keletet választotta ki Európa helyett...
Van valami megoldás arra, hogy "váltsunk"? Próbáltam neki adatok törlését nyomni, illetve törölni az Android/obb/com.nng.igo.primong.igoworld mappa tartalmát törölni, de nem segített...
Jelenleg 0 térkép van így rajta és az áruház jön fel, ha meg akarja nyitni...
Van valami mód a "cserére" factory reset nélkül?
Hogy hívják az éhes horgászt? Gyere Pista, kész a kaja!
-
mutyi
őstag
A kérdésem az lenne,hogy Androidra most az Igo Primo Nextgen Gift Edition-t kell letölteni és utána tudom megvásárolni rá pl. a teljes európát 9990 Ft-ért?
Mert amit látok másik verzióz az eleve 8990 Ft,de ott nem is látom hogy mi van benne.Holnap érkezik meg a Wayteq 995 és akkor arra szeretném megvenni a teljes európával.
-
-
iguana
őstag
a telefonomon az IGO volt az egyetlen nem "hivatalos" szoftver majdnem 5(!!!) éven keresztül.
soha nem voltam egy nagy warez huszár, de az IGO-hoz foggal-körömmel ragaszkodtam. azt hiszem nem én vagyok az egyetlen, akinek a telefonján ez volt az egyik legfontosabb alkalmazás.
legalábbis nekem ez jelentette akkor elsősorban az okos telefon kifejezést.
egy kis szégyenpötty volt a telefonban, de imádtam és kiválóan működött.a hónapok, évszakok, évek meg csak mentek és mentek. a sys.txt-ket bőszen szerkesztgettük, térképeket, verziókat cseréltünk. közben én valóban fizetni akartam, valóban egy még jobb alkalmazást akartam, ahogy sokan mások is különböző IGO okosító fórumokon.
de azért sem kaptunk megvásárolható IGO-t. csak a terelés ment, kritikán aluli kommunikációval.
néha szárnyra kapott egy-két pletyka, hogy "na, majd most, már tényleg nem soká jön ki az IGO hivatalosan droidra", "belső infóm van stb".
de nem így lett. mind pletykának és elérhetetlen vágyálomnak bizonyult.aztán megismertem a "vazét". rettentő idegenkedéssel és szkepticizmussal fogadtam IGO megszállottságom révén. észre sem vettem, de beleszerelmesedtem.
mire kijött a SzülinApp azzal a nevetséges 10 napig tartó barmolással, már csak kötelességből telepítettem, "jó lesz az még valamire felkiáltással." egyszer használtam is5 év. rettenetesen hosszú idő. nem vagyok kamionos, nem vezetek sok ezer km-t havonta, nem igazán járok külföldre autóval. ezért számomra (és legtöbb ismerőseim számára is) már a waze, vagy google maps navigációnál jobb nem létezik. nem tudom miért volt az az üzleti döntés az NNG részről, hogy évekig nem adta ki az IGO-t okostelefonra és nem ment el a közösségi alapú térképes együttműködés irányába. most meg úgy néz ki, hogy a waze jött, látott, győzött. ami annó az IGO vs. papíralapú térképezés volt, az mára waze vs. IGO lett. nekem. NNG-nél meg eső után köpönyeg eset.
ezért azt mondom: soha nem hittem volna, hogy eljöhet ez az idő.
mint egy véletlen találkozás egy rég nem látott volt szerelmemmel:
az emlékek szépek, sokáig együtt éltünk, bármire képesek voltunk, el nem tudtuk képzelni egymás nélkül az életünket, de mai szemmel jobb, hogy így alakult. sőt. szerencse, hogy így alakult.
eltelt már annyi idő, hogy nem haragszunk egymásra, nem hibáztatjuk egymást, és cinizmus nélkül is tudunk beszélni.
ha kell.
tiszteljük egymást, de nem is tartjuk igazán a kapcsolatot.
mára már végleg elváltak az útjaink.14 pár márkás bokazokni. (fícsör:antistatic, 100% pamut, jól szellőző, húzva térdig ér)
-
ncc1701
veterán
A teszetosza vezetőség nagyon elkefélte a dolgokat, ez a ló már elszaladt. Régen mindig fennt volt feketén a telómon, 2-3 éve már nincs. Akkor megvettem volna, de nem lehetett, ma már van helyette más, ingyenes, ami jó. Ha hasonló áron adnák, mint a droidos appokat (pár 100, 1000ft), akkor talán többen használnák, de már ott van a vaze, és csókolom.
-
thomasa
senior tag
Az NNG-nek sosem a "bí tu szí" üzlet volt az elsődleges, mivel fő csapásirányként régóta white label cuccokat gyárt megrendelésre többféle autógyártó cégnek. Waze pótolhatatlan belföldön, és ha eltörlik a roomingot akkor az egész térségben teret fog nyerni, nem csak idehaza. Én a helyükben a programot szinte ingyen adnám, és a térképeket tenném fizetőssé frissítésenként.
-
alkatraz3000
senior tag
Esetleg forgalmi adatokat tud kezelni? (Lehet átsiklottam rajta, késő van ) dugonak megfelelően tervezni esetleg, stb stb?
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
marositech
senior tag
Jó cikk!
Én akkoriban nagyon megutáltam ezt a céget, mikor vettem 120k-ért egy rendes mio navit és pár hónapra rá már nem lehet rajta az igo app. Onnantól már komolytalan volt a cég számomra...
HERE pedig lépésről lépésre jobb lett, navigon már elhasalt. Nem sajnálom, pedig a google mapson túl az apple mapson át a Waze-ig...esélye sincs ennek a cégnek a "túlélésre".Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)
-
SzaboZE
addikt
Nekem nem jön be a szülinapposs hangyabetűs kusza menürendszer. Maradt a wince primo
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
merqree
őstag
Júliusban kapok decemberi térképeket?
Azért ennél gyorsabban változnak a dolgok.
Waze bevált, külföldön is. -
-
csongi
veterán
Egy ideje en is szenvedek navi dolgokkal. Most hogy a Google elrhetove tette a terkep allomanyt offline modba, meglatjuk egy atlag kozlekedonek mennyi pluszt tud adni ennyi penzert az IGO a google alkamazassal szemben.
Koszi a cikket !! Kellett ez, hiany potlo, es atlathatobb lett az igo.[ Szerkesztve ]
-
merqree
őstag
válasz #45553408 #74 üzenetére
Maximálisan egyetértek Veled abban, hogy AZ csak személygépkocsikhoz (úrvezetőknek, ha jól emlékszem a hivatalos megnevezésre ) alternatíva.
Ellenben abban is egyetértünk szerintem, hogy a lassú frissítések nem biztos, hogy kedveznek, mert pikk-pakk ki tudnak rakni egy 7,5t-s táblát -
M0RGI
őstag
Sajnos Waze-nak vannak más hibái, ami miatt a múltkor normálisan le sem vitt az M0 fizetős része előtt, így beszoptam a bírságot.
Konkrétan: nem időben és nem kellően kidolgozottan figyelmeztet a sávváltásokra, nem túl fejlett a sávasszisztenciája. Aztán ha egy út kanyarodik, de egyenesen tovább megy egy mellékút is, nem mondja be, hogy tarts x irányba, nem szól egy kva szót sem. Ebben van logika, mert egyenesen megy az út kanyarodva, de mégis figyelmeztethetne, hogy nehogy elmenj egyenesen. Aztán nem mondja be a traffipaxokat, sem a fixet, sem a többit. Ráadásul én találkoztam teljesen beállt útszakasszal, ahol lett volna lehetőség kerülni, mégsem tervezte újra az utat. Szóval jó lenne ez a Waze, ha normális sávasszisztencia lenne és kijavítanák a többi bugot is. iGO előbbi szempontjából tökéletes, szerintem Sygicnél fényévekkel jobb, de sajnos elavult a térképállománya.[ Szerkesztve ]
-
DM43
őstag
válasz Heisenberg69 #77 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint szgk-val kicsit kevesebb, mint 15000. Ebből bőven meg lehet venni a full eu térképet az iGO Navigation-hoz
-
vandor01
őstag
Sygic van mar évek ota 39eu az egesz világra....
Szeretnek Igora váltani de nem a duplajaba hanen a 10x be kerül!
a mobil piacon ezek igy nem fognak meg labdaba rugni sem!
viszlát![ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
csongi
veterán
válasz #45553408 #74 üzenetére
Nem kicsi az már biztos! De annyira nem vészes szerintem. Gondolom még finomítanak a tömörítési eljáráson, és elfogadható lesz. Minden esetre régen nem szerettem, de szépen fejlődik és ez egy ingyenes alkalmazás ez teljesen jó nekem. Az IGO teljes map rendszere is több Giga, és egész Europa nekem felesleges. Ami az egyiknél PRO az a másiknál Kontra, és ez így is marad szerintem mindörökre.
-
Heisenberg69
senior tag
Paff... nem lehet kimagyarázni? Én reklamálnék, hogy elnézést, és hibám stb., de elnéztem a sávot, és nem tudtam már lehajtani időben. balesetet elkerülve voltam köteles továbbhaladni. De többet ilyen nem lesz stb... lehet elfogadják... próba cseresznye. nem vesztesz semmit.
SONY Xperia™ XZ Forest Blue
-
M0RGI
őstag
válasz Heisenberg69 #83 üzenetére
Ahogy neten olvasgatom, nincsen méltányosság ilyen esetben. Pedig gondolkodtam, hogy írok nekik.
6-os felől M0 ingyenes részén jöttem, M5 csomópontban akartam lemenni Gyál felé az M5 melletti ingyenes szakaszon.
Sajnos valamiért nem volt hangja Waze-nek, nézni meg alig tudtam, nem igazán nagyít rá a sávváltásoknál, hogy tisztán lásd. Azért sikerült lemennem jobbra, majd balra, de itt még le kellett volna kunkorodni az M5 mellé, de itt sajnos visszamentem az M0-ra, ami onnantól már fizetős. Aztán mentem rajta pár km-t és lejöttem.
Ha már annyira figyelik a kamerákat, nem tudom miért nem nézik meg, hogy sem előtte, sem utána nem használtam fizetős szakaszt, csak cca. 1 km-en.
Plusz emlékeim szerint egy rohadt tábla nem volt kirakva, hogy te hülye innentől fizetős lesz az M0 és ez az utolsó kivezetés ahol ki tudsz menni. Mikor visszamentem az M0 fizetős szakaszára, ott sem volt kirakva, bár ha lett volna is mindegy lett volna. Eleve milyen balf@sz dolog fizetőssé tenni pár szakaszon a végig ingyenes nullást?!(#84) SzaboZE: Jól megtervezte az útvonalat Waze és iGo is biztosan így tett volna. Be volt jelölve, hogy autópálya legyen, de fizetős nem. Jól tudta, hogy hol ingyenes és hol vigyen le, csak Waze a sávokat nem mutatta jól és (biztos az én hibámból) egy árva kukkot sem szólt.
(#85) bodrik11: Elhiszem, de "Ha már annyira figyelik a kamerákat, nem tudom miért nem nézik meg, hogy sem előtte, sem utána nem használtam fizetős szakaszt, csak cca. 1 km-en." ??? Szerinted??
[ Szerkesztve ]
-
M0RGI
őstag
válasz #45553408 #88 üzenetére
Kár, pedig semeddig nem tartana néznie, és mondjuk ha valaki 1 km-t megy véletlenül, lehetne kevesebb a bírság. Aki meg direkt megy fel és utazik 100 km-t, annak meg legyen baromi sok.
Na mindegy, a tanulópénz megvolt (ebből már vehettem volna 3 megyei matricát is...) és arra is rájöttem, hogy iGO-t nem fogom nélkülözni ezentúl, mert azzal még soha nem fordult elő ilyen baki. Csak frissítsék már a térképet...[ Szerkesztve ]
-
Ez a hír nekem most egyfelől jó, másfelől rossz.
3 napja vettem meg a Sygichez a teljes Európa térképet, mert nem tudtam hogy van ill. lesz ilyen IGO program, a Szülinapp meg nem rossz de csak Magyarország ráadásul a térképben is vannak hiányosságok.
Én az online navigációkkal többnyire csak rossz tapasztalatokat szereztem szóval nekem egy Waze nem alternatíva, külföldön meg pláne nem.
Furcsán navigál, elég sok adatforgalmat eszik, külföldön meg használhatatlan ha tervezni akarsz és nincs roaming neted.Így viszont, hogy a Sygichez most vettem térképet szerintem ez az IGO most nálam kimarad, ha előbb tudom inkább ezt választom mert jó tapasztalataim voltak a programmal...
-
vlevi
nagyúr
"de itt sajnos visszamentem az M0-ra, ami onnantól már fizetős. Aztán mentem rajta pár km-t és lejöttem."
Én azért kaptam egyszer bírságot, mert szombatig volt pályamatricám, de későn indultunk haza, és nem szombaton éjszaka, hanem éjfél után pár perccel (vasárnap, kb 00:10-kor) fordultam le a pályáról.Viszont az ellenkezője is előfordult már, akkor, amikor még nem volt megyei matrica, és egyes autópályaszakaszok ingyenesek voltak. Benéztem a sávokat, mert azt hittem, hogy a következő lehajtón akarok majd lemenni, nem a mostanin. A baj csak az, hogy már onnantól korláttal el van választva a két sáv, és nem lehet kimenni. Egész pontosan a Nagykálló környéki lehajtóról van szó, Nyíregyháza körül addíg volt inyeges a pálya, ahol egymás után van rögtön kettő. [link]
Nem tudtam lemenni a pályáról, csak Ófehértónál, de mázlim volt, nem kaptam semmit.[ Szerkesztve ]
-
DM43
őstag
-
vlevi
nagyúr
A második, megúsztam esetre gondolsz?
Nem volt matricám, később se vettem, mert csak utólag jutott eszembe, mekkora barom vagyok. De talán az lehet, hogy annál a lehajtónál nincs kamera, ami a rendszámot nézné. Illetve, motorral voltam, lehet, ez is segít, ha csak előrenéző kamerák lennének. A VÉDA-nál tudom, hogy ez nem mentség, ott minden irányba néznek, és általában a pályán is, de akkor egyszer szerencsém volt... -
llll
senior tag
én is megcsíptem anno a szülinapp-ot és azóta is teljes megelégedéssel használom - frissítések nélkül is!
tehát én ezért (az ígért frissítésekért) biztosan nem fogok kifizetni 9000Ft-ot
.
már csak azért sem, mert korábban amikor legális megoldást kerestem, akkor megvettem a sygic-et (asszem akciósan ~7000Ft-ért eu-s örök licensz), ami nálam szintén kifogástalanul működik
(sztem a sávasszisztens is!)
ráadásul nem kell külön eseményrőgzítő progi, mert a sygicben az is van
(plusz pénzért, de gyakran akcióznak, csak figyelni kell)
tehát most már emiatt sem fogok újabb 9000-et kiadni navigációra
.
sőt csak az íze kedvéért (és mert szintén akciósan mindössze 3000Ft-ba került a Mo-térkép) megvan az Aponia is, ami sztem kicsit méltatlanul mellőzött navi
hab a tortán, hogy - egyedüliként - a megvásárolt androidos aktiváló kódot minden további nélkül elfogadta a windows-os telómon is
(amikor a sygicnél reklamáltam ez ügyben azt a választ kaptam, hogy a kód átvitele technikailag nem lehetséges!, azt tudják ajánlani, hogy vegyem meg windows-ra is
vegye meg anyátok)
.
waze:
ne ez viszont az ami nekem nagyon nem jött be
a semmi közepén nyíl egyenes huszadrangú - de azért normális forgalommal bíró - utakon "S" alakban akart tervezni
(úgy képzeljétek el az ideális és a waze által tervezett útvonalat mint a dollárjelet )
erre milyen épeszű magyarázat létezhet??
utólag már sajnáltam hogy nem csináltam róla 1 képernyőmentést, de ott helyben és nyomban repült a telefonomról
én mindenesetre elkönyveltem, hogy ilyen közösségi akárminek biztos jó, de naviként kaki
.
és nem utolsó sorban ott vannak az ingyenes alkalmazások
.
addig sem értettem az NNG-t amíg kihagyott 1 akkora ziccert mint az android platform és most sem, hogy vajon milyen tömegektől várják ma a 9000-es ár kifizetését
sztem elmúltak már azok az idők, amikor az igo már a puszta hírnevéből is megélt
hatalmasat fejlődtek a többiek is[ Szerkesztve ]
Soha többet DPD!
-
-
alkatraz3000
senior tag
Viszont, melyik a jelenleg legjobb navigáció (offline) árértékarányban? Én iGO-s voltam mindig, de a Sygic sem tűnt rossznak.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
Aktív témák
Jelen állás szerint mindennemű beavatkozás a rendszer működésébe wareznek minősül, így ezen változtatások kitárgyalása, ezekben való segítségkérés és nyújtás továbbra is tilos. Ezekre a kérdésekre jelen pillanatban is várjuk az NNG válaszát. Az esetleges változásokról értesíteni fogunk benneteket! Köszönjük!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Elden Ring
- Renault, Dacia topik
- BestBuy topik
- Autós topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar