- iPhone topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Realme GT 5G - versenyképes
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz 7Heads Drago #226 üzenetére
Másik autó tüzet se lehet eloltani. Csak a benzin gyúlékonyabb.
A benzinesbe se lehet belenyúlni, az is ugyanúgy drága.
A legtöbb helyen még most is ingyenes, néhány helyen nem az.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
btprg
senior tag
válasz 7Heads Drago #225 üzenetére
"Az elektronika és a szoftver lesz az akku mellett a legnagyobb hátulütő itt."
Hát ez az! A mechanikus alkatrészeket, alapvető elektronikus dolgokat (pl. indexvillogtató) könnyű utángyártani. De ki fog utángyártani egy rég megszűnt speciális IC-kből álló komplex áramkört, és felprogramozni? Ma egy 2000-es autót fenntartani nem túl drága. 2040-ben egy 2020-as autót fenntartani minimum milliomosnak kell majd lenni szerintem.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
dabadab
titán
válasz 7Heads Drago #236 üzenetére
Nem is olyan rég még káros volt a mobiltelefon sugárzása.
Wut?
DRM is theft
-
bambano
titán
válasz 7Heads Drago #234 üzenetére
értem, tehát a tömeg szempontjából szerinted mindegy, hogy azt a max. 60 liter benzint, nagyjából 0.7-0.8-as sűrűséggel, amit én bele tudok tankolni az autóimba, kb. 50 kiló, azt mozgatják, vagy egy 800 kilós akkupakkot oda-vissza. fogalmazzunk úgy, hogy még dolgoznod kellene ezen a gondolaton. vagy legalábbis az eredeti felvetőjének dolgoznia kellene rajta.
A vezeték nem tétel. Különös tekintettel a lakótelepekre, ahol közműalagútban van minden vezeték. Ha hirtelen úgy gondolja a delejszolgáltató, hogy nagyobb vezetéket akar behúzni, akkor simán behúzza. Tudom, mert én is csináltam, igaz, én kábeltv dróttal. Ha az eon rendesen rákészülne, emberrel is, dróttal is, géppel is, akkor itt a környéket egy hét alatt újra lehetne kábelezni. Debrecen panelházas övezeteit egy nyár alatt újra lehetne drótozni.
A családi házas terület egy fokkal nehezebb, de az sem kivitelezhetetlen. A szolgáltató nyilván nem fog új berendezésbe fektetni, amíg ilyen a szabályozási környezet. (ennél finomabban nem tudom leírni, hogy köcsög a kormány).
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz 7Heads Drago #236 üzenetére
"Jelenleg sajnos ott tartunk hogy nem éri meg senkinek se tartós elektronikai paneleket gyártani."
Akkor hogy lehetséges, hogy alig van gond az ECU-kkal az autókban, még tíz éves koruk felett is? -
Somatom
veterán
válasz 7Heads Drago #246 üzenetére
Hmmm... Az Android topikban is küzd valaki egy új autóhoz csatlakozással és azt írja, hogy bezzeg az iPhone. Ezek szerint ott sem minden popsi tejfölös?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz 7Heads Drago #246 üzenetére
Egy autóval volt gondod. Mennyi autót gyártanak évente?
Hidd el, az autókba jobb elektronikát raknak, jobban leteszteltet, robusztusabban felépítettet.
Húszéves autó manapság, mit várnál, legyen minden alkatrésze raktárról napon belül újonnan? hajlandó lennél megfizetni azt a költséget? -
dabadab
titán
válasz 7Heads Drago #249 üzenetére
Mindegyik autóban tönkrement a vezérlőelektronika?
Mégis, mennyi autóról van szó?DRM is theft
-
7Heads Drago
veterán
válasz 7Heads Drago #252 üzenetére
Magyarországon pont azért maradhatott meg a Merci mert 100 összerakott autóból 70-80 db indult a sor végén. Mindenhol máshol ettől rosszabb volt a kihozatal. Még a német gyáregységben is. Vagyis még több volt az emberi gondatlanság vagy mulasztás.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
leslieke
Jómunkásember
válasz 7Heads Drago #251 üzenetére
Mi a gond a vezetékkel? Netán menet közben még fel is tölti az autó a telefont vagy nem merül le folyamatos navi közben?
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
erdey_a
őstag
válasz 7Heads Drago #253 üzenetére
100 összerakott autóból 70-80 db indult a sor végén
hát erről biztosan tudnék, ha így lenne...Vérboci
-
bambano
titán
válasz 7Heads Drago #252 üzenetére
értem, tehát ha leborul a paletta, akkor a rajta levő vezérlő, ami esetleg már be volt csomagolva, tönkremegy.
ezek után ezt a vezérlőt bazi nagy csavarokkal koppra ráfeszítik a v6-os motorblokkra, ami mocskos meleg, és minden főtengelyfordulatnál rázkódik, hiszen nincs tökéletesre kiegyensúlyozva, plusz hallgatózik a blokkban a kopogásos égés nyomaira, és 20 év meg 350 ezer kilométer alatt nem megy tönkre.érzek egy kis barokkos túlzást ebben az állításban.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz 7Heads Drago #301 üzenetére
óriási +1!
ez mondjuk nem kocsi, de jól illusztrálja a problémát:
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Somatom
veterán
válasz 7Heads Drago #300 üzenetére
Automatán persze, hogy nem fagy le. De, rövid távokon át sem kapcsol, ezért tök fölösleges a gázüzem. A 4runnerem volt automata üzemmódváltós. Bekötöttem egy 800 Wattos vízmelegítőt. Indulás előtt másfél órával bekapcsolt az időzítő. Így kb. 40 fokos vízzel indítottam. Az sokat segített a helyzeten. 3.0 V6 -nál nagyon nem mindegy, hogy mennyit megy benzinnel.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G