- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz hypno skate #67 üzenetére
Az a baj, hogy politikusék komolyan gondolják a 20xx után csak elektromos autót lehessen forgalmazni dolgot, a dátum változik. Országos szinten is és EU szinten is ez megy.
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz parandroid #78 üzenetére
"Bár én a kéziféket (rögzítőféket) is csak extrém esetekben használtam, sima parkolásnál nem. Most bezzeg beteszem az automatát P-be, aztán már hallom is, ahogy az elektronika húzkodja be."
Valami EU-s idiótaság miatt ez kötelezö P nélkül is. gyújtást levéve muszáj az autónak aktiválni a rögzítöféket. Ennek folyománya, a gyárban mozgatni az autót, így külön állapota van a rendszereknek, hogy ott deaktiválva legyen.[ Szerkesztve ]
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz parandroid #112 üzenetére
Autógyárban belül e téren mozogva pedig erre külön kell figyelni kiszállítás elött.
Megnézem mit müvel egy automata váltós ma, ha N-ben leveszem róla a gyújtást. Szerintem be fogja húzni a kéziféket. -
Alaaf Pi
aktív tag
A probléma az akkucserével:
Honnan tudod, milyen akkut kapsz állapotra újat? Megvárni, amíg süt a nap, fúj a szél és akkor tölteni az akkukat, az mekkora feltöltött puffert igényel minden egyes állomáson az igények kielégítésére? Egyszerre mennyit és mekkora árammal lehet tölteni racionálisan? Kibír ekkora koncentrált áramigényt a jelen hálózat, vagy nagyon durva elektromos hálózat fejlesztést is fizetnie kellene valakinek? -
Alaaf Pi
aktív tag
válasz parandroid #184 üzenetére
Simán sikerült levennem a gyújtást most egy Insigniában. A rögzítöféket nem húzta be. Még vizsgálom majd.
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz parandroid #193 üzenetére
Amit mondtak, hogy hogy kell viselkedjen, leállítod a motort és távozol az autótól. Annak magától kellene lezárnia, és behúzni a féket, de a gyárban előbbit nem ellenőrzi senki, mert a kulcsnak ott kell lennie az autónál, utóbbit meg deaktiválni kell. Insignia nem reteszelt, de ez lehet újabb követelmény.
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz parandroid #199 üzenetére
Mennyi idö után alszik el teljesen a verda? Akkor húz féket?
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz parandroid #205 üzenetére
Egy idö után elalszik. Stellantis világban ez maximum két óra.
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz 7Heads Drago #236 üzenetére
"Jelenleg sajnos ott tartunk hogy nem éri meg senkinek se tartós elektronikai paneleket gyártani."
Akkor hogy lehetséges, hogy alig van gond az ECU-kkal az autókban, még tíz éves koruk felett is? -
Alaaf Pi
aktív tag
válasz 7Heads Drago #246 üzenetére
Egy autóval volt gondod. Mennyi autót gyártanak évente?
Hidd el, az autókba jobb elektronikát raknak, jobban leteszteltet, robusztusabban felépítettet.
Húszéves autó manapság, mit várnál, legyen minden alkatrésze raktárról napon belül újonnan? hajlandó lennél megfizetni azt a költséget? -
Alaaf Pi
aktív tag
Nem volt nagyon tartósabb. Mennyi maradt meg belőlük tízéves korukra? A többi szétrohadt, tönkrement itt ott, drága volt megcsinálni, belehalt a balesetbe a tulaja stb. Közben rengeteget fejlődött az anyagtechnika, a gyártástechnika, a szimuláció az autók többszörösen komplexek lettek, s ez utóbbi hozza is a több hibát: ha van 20k alkatrészed 200k km tesztelt élettartammal, 1% hibaeséllyel ezidő alatt, vagy van 100k alkatrészed 200k km tesztelt élettartammal, 0,5% hibaeséllyel, akkor a minőségen hatalmasat javítottál, mégis összességében nagyobb eséllyel lesz hibád.
#278
btprg Biztosan tartósabb volt a régi? Vagy csak megszépíti az idő, hogy már harminc éve nincs közöttünk? -
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Horgász topik
- Politika
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Facebook és Messenger
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- OLED TV topic
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Háztartási gépek
- További aktív témák...