Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kinder

    senior tag

    válasz bigrock #25 üzenetére

    IGen, már rengeteg ilyen számítás van, nagyjából 60.000 km után már a villanyos vezet minden gyártási / üzemanyag és üzemanyag szálítási költséget, valamint károsanyag kibocsájtást beszámolva. Amiket a neten találni lehet, hogy soha nem lesz gazdaságosabb egy villanyautó, azok ilyen 2016-os és hasonló tanulmányok kb 2012-es adatokra hagyatkozva. Egy mai, 2020-21-es tanulmány a mai adatokkal már teljesen más. Az euro6-7 miatt a benzines/dízel lábnyoma nő, ugyanis drágul vagy bonyolódik ( és ezzel ugyancsak dárgul ) az előállítása, míg a villanyosé az új anyagoknak/ötleteknek köszönhetően csökken. Most a káros anyagról beszélünk, nem az autó vételáráról.

Új hozzászólás Aktív témák