Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Brogyi

    senior tag

    válasz boogie84 #1102 üzenetére

    Fontos eldönteni mi a rossz. A töltő jó. :D A generátor+szabályozó jó-e?
    Alapjáraton bármit mérsz nem információ mégha az interneten mást olvastál akkor sem. Gázt húzva nézed a feszültséget egyenletesen kell nőnie. Nem csökkenhet. Ellenkező esetben szabályozó/didódahid problémád van. Ezeket már nehéz amatőrnek kimérni.
    Általában 14-14,4V-nál koppanás szerűen megáll a feszültségemelkedés. Jó rendszernél mindegy, hogy ég a lámpa vagy se.
    Marad az akksi mint leggyakoribb hibaforrás. Itt is fontos eldönteni szulfátos, vagy cellazárlatos. Ha cellazárlatos kuka. A szulfátos megér még egy kört, de ha ilyen sűrűn használod a CBR-et akkor cseréld az akksit.
    Ha jól emlékszem a motorodhoz létezik egy igen modern szabályozó, ami FET-eket tartalmaz. Szabályozó cserénél érdemes rákeresni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák