Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lugosi

    MODERÁTOR

    Ja, ez a legjobb:
    "mindnek borzasztóan felpúposodik az aksija pár év után"
    Ki az a boldog ember, aki pár évig tud használni ugyanolyan telefont? Pláne céges környezetben? Plusz ugyanaz az akksi benne "pár évig"?

    Erről beszéltem egyébként a 4215-ben: használat nélkül nem látja az ember az előnyeit, teljesen felesleges leírogatni. Úgyis ez lesz nekik a "hiteles infó".

    Pl csak egy minimális dolog, hogy mennyire adja magát az egész rendszer használat közben (sok ilyet lehetne említeni). Háttérbe küldöd a naptár app-ot és automatikusan lesz belőle egy kényelmes widget. Ez megint egy olyan dolog, hogy kis ötlet, minimális programozás a meglévő rendszerre, és mekkora használhatósági értéke van. Elkezdi az ember használni és ilyenekkel találkozik folyamatosan. Azt érzed, hogy olyan emberek csinálják akik használják az adott terméket, és a maguk kényelmére raknak bele plusz funkciókat.

    Csak egy érdekes adat, hogy jók-e a cég szolgáltatásai, hány millióan töltötték le az androidos BBM-et egy nap alatt? 1 (!) nap alatt!

    Én csak annyit mondok hogy érdemes visszaolvasni miket írtam február-márciusban mikor megjelent a Z10. Régi bb-s vagyok, de akkor nagyon ellene voltam. Azóta szerintem amiket érdemes volt bemutatót, tesztet stb-t elolvasni, megnézni, azt elolvastam, megnéztem róla. Elég szkeptikus maradtam. Aztán 1 óra hosszat próbálgattam más telefonját (Z10 a legújabb szofttal) és beszippantott a rendszer.
    Ki merem jelenteni hogy a BB-nél semmilyen technológiai, tudásbeli stb. probléma nincs az egész cégben, egyedül a marketing nem ért semmit. Ha ezt a készüléket, ezzel a rendszerrel, ötletekkel, technológiával egy "menő" cég hozza ki, akkor most mindenki szívből gyűlölné a BB-t akkora lenne körülötte a hype. És még mindig lenne vagy 150 egy Z10 (mondjuk van olyan időlyukban ragadt cég ahol még most is annyi :DDD).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák