Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Luser2000

    addikt

    Segítsetek pls!

    Lányomnak szeretném a Watch7-ben aktiválni a mobilszolgáltatást. MultiSIM van, eSIM aktiváló QR kód van, szolgáltatás oldalon szerintem rendben vagyunk.

    A Watch alkalmazásban kell "Mobilszolgáltatás hozzáadása" funkcióval neki indulni, de már napok óta hibára fut. (Most nincs előttem, de kb azt írja, hogy) Kapcsolódási hiba. A szerver jelenleg nem elérhető. Ebben a fázisban kellene a Watch alkalmazásnak meghívnia valamilyen weblapot, ahol a Telekomos azonosító adatokkal be kell jelentkezni, majd kiválasztani azt az előfizetést/MultiSIM-et, amit szeretnék az órához rendelni. Na idáig el sem jutok. (Ezen az oldalon a 3. lépés előtt van a baj, odáig el sem jutok).

    Tegnap délután bejelentettem a 1414-en, de még most sem megy.

    Futott valaki ilyenbe mostanában?
    Mit kell tenni?

    Köszi szépen, üdv.: Balázs

    [ Szerkesztve ]

    Apple iPhone 15pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"

Új hozzászólás Aktív témák