- Látóhatáron a drágább HMD készülékek
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
Új hozzászólás Aktív témák
-
tylerddd
veterán
válasz Rage47 #12056 üzenetére
Nem tudom, h mi lehet a menete. Én cipőre kaptam anno valami fél év + 1,5 év jótállást vagy mit. Ragasztásnál 6 hó után probléma adódott. Visszavittem, azt mondták, h elküldik bevizsgálni. Ha bebizonyosodik, h gyártási hiba miatt van a sérülés, akkor cserélik, de ha nem, akkor nekem kell állnom a bevizsgálás díját és persze mehetek haza a szakad cipővel. Szerencsére eltoltak valamit rajta, így kaptam újat. Viszont jó egy hónap volt, mire el lett intézve a dolog.
A mobilt illetően én szkeptikus vagyok ezekkel a "volt már akinek cserélték" megoldásokkal.
[ Szerkesztve ]
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
g1ml1
csendes tag
válasz Rage47 #12518 üzenetére
Húgom tegnap frissítette az SE-jét iOS 10-re, és csináltam neki egy H+P resetet, mert vmiért a sim-et zárolta..., és akkor én is láttam ezt a függőleges csíkos képernyőt egy pillanatra.
A telefonja ~2hónapos, szóval szerintem ez a csíkos kijelző az iOS 10-el jött, és nem kijelző hiba.[ Szerkesztve ]
-
bylow
aktív tag
válasz Rage47 #13551 üzenetére
Megcsináltam, aránylag gyosan kb 20-25mp alatt be is kapcsolt.
Csak jelkódot kért. Fura hogy sim kártya pinkódot nem, de ez mindegy...SEMMI sem változott.
Jegyzetek indítom, ICLOUD szöveg mellett kicsit forognak az apró csíkok hogy frissít, vagy tölt, 1-2mp-ig és kilép a főképernyőre.
További öleted esetleg? Valahol beállításokban esetleg elállíthattam volna valamit úgy hogy ez legyen a jelenség??? nemhinném
(#13553) tylerddd:
App-ról nem tudok, tavaly mikor váltottam, fórum szinten ástam bele magam, és nem kaptam jobb ötletet.
Javasold neki amit én használok, és törődjön bele hogy semmi sem tökéletes.
Biztasd azzal hogy helyette baromi gyors a telefon és gyorsan meg fogja találni így is a számokat[ Szerkesztve ]
ByLow #
-
Jaffa75
őstag
válasz Rage47 #13573 üzenetére
érlelődnek... Már egy éve dédelgettem a dolgot, szóval nem annyira hirtelen volt az elhatározás! A 6 és a 6s között vacilláltam, aztán a 2Gb ram miatt ide tettem ide a voksot!
Egynéhánynak utánanéztem tegnap este.. Találok olyat, ahol a van egy kis "hidegindító" számomra (ajánlott appok, csengőhangokról, iTunes...) - nem szeretném szétoffolni a topicot!
-
Aaron14
őstag
válasz Rage47 #15539 üzenetére
iCentre-el és iStyle-al az a baj, hogy csak úgy veszik át a készüléket, ha aláírod, hogy karcos! Ami szerintem óriási pofátlanság!
Almárium pl. nem ír állapotot, ami megint nem jó, de még mindig jobb, mintha rögtön azt írnák, hogy karcos!
Ebből a szempontból jelenleg szerintem Care Center a legkorrektebb. Használt állapotot jelöltek be, de a szervizlap hátulján megjelölték azt az egyetlen karcot, amit még az írek csináltak 1 hete.
Egyébként szerintem hiába vetted volna időben észre, mert ezért nem cserélik ki a telefont.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs