- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
Hirdetés
-
Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
ma Az EU-ban webről is telepíthetők ezzel appok, illetve bővül a nyomkövetőkre való figyelmeztető rendszer.
-
Xbox Game Pass [2024] - Az extra májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között a Senua’s Saga: Hellblade II-t kapják meg az előfizetők.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
bolondember
MODERÁTOR
-
.Szaki.
addikt
És akkor a Tesla esetében az elképesztő minőségi problémákról még csak nem is esett szó.
Egyébként a Q5 méretosztály pont hogy nem monstrum, hanem a legkényelmesebb méret. Elég széles ahhoz, hogy kényelmesen el lehessen férni, magasan ülsz, van csomagtartója, hátul sem szűkölködnek, de azért nem olyan hosszú, hogy ne lehessen vele normálisan parkolni a belvárosban. Ha ez egy kicsit nagyobb, akkor az még pont határeset szerintem.
-
bolondember
MODERÁTOR
igen, a Tesla sem semmi - de már nyereségesek. Ha azt nézed, hogy alig pár éves gyártó (befektetők ide vagy oda) - konkrétan még egyik nagy, tőkeerős gyártó sem képes lenyomni őket teljesítményben/fogyasztásban.
Ami viszont nem mindegy.
És ugye ott van még a kiépített töltőhálózat - ami szintén a javukra szól.Van egy olyan érzésem, ha nem lett volna az egész dízel-botrány akkor még mindig nem csinálnának villanyos verdákat a germánok (sem).
Az meg, hogy a vásárlói igényeket szolgálja-e ki a SUV-őrülettel az Audi, vagy éppenséggel mesterségesen, nem létező igényeket kínál (amire persze harap a piac) - na, az megint más kérdés (lásd még a kávamentesítés, a noccsok és még sorolhatnám).
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
atee_13
őstag
Elvileg a Teslának ezután kellene jobban termelni a hasznot. Az üzemükhöz használt gyártósorral rengeteg probléma volt felvásárolták és kijavították, most már a szalagról legördülő autók mennyisége is az előzetes jóslatok szerint megy. És ha jól emlékszem nemrég az állami támogatás is "lejárt " náluk mert átléptek egy bizonyos eladott darabszámot.
Valamit szerintem az önvezető rendszerben is mindenki előtt állnak, ha másért nem is azért mert az autopilot-tal rengeteg valós körülmény között tesztelt adattal rendelkeznek míg a többiek inkább csak kontrollált vagy szimulált adatokkal rendelkeznek. Igen tudom volt tragédia is a pilotájukban de összességében így olyan adatokkal is rendelkeznek, hogy az "előírttól" eltérően cselekvő user-ek milyen hülyeségeket tudnak produkálni.
Ők fejest ugrottak ezzel az egésszel nem lassan szisztematikusan építkeztek, majd az idő megmondja, hogy jó volt e ez így.
Mindenesetre én örülök nekik és a felhajtásnak ami van körülöttük mert így húzzak magukkal az elektromos autó vonalat.
-
Apollyon
Korrektor
A dízeles üzem szerintem is vesszen, de a benzines autók eléggé rendben vannak.
Ráadásul bármikor kifogy az üzemanyag, újratöltöd azonnal és újból elölről kezdődik a jóval nagyobb, maximális hatótáv, fűtéssel és télen is a legnagyobb hidegben.Szal amíg legalább ugyanezt a szintet nem tudja az elektromos autó, addig a téma bukó. Egyébként én is az elektromos autóra teszem a voksom a benzinessel szemben. Csak nem az akkumulátorral üzemelőre Ezt ebben az aksis dologban én egyáltalán nem bízom.
Hidrogén pl. elég jónak tűnik, de arról te biztos többet tudsz mondani.#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
csongi
veterán
Azert az a hidrogen cellas megoldas nincs elfeljetve.
Foleg , hogy a platinat sikerul kivaltani egy joval kedvezobb es olcsobb alapanyaggalEgyetlen uj autogyarto sem lenne kepes nyeresegre 10-15 eves tavlatban a mai vilagban, ha tisztan alternativ megoldassal allna fel a piacon.
Gondolom erre is gondolnak(tak) a befektetok.
A tobbiek pedig csak gyujtogettek a terveket, most a kenyszer miatt meg jonnek az E kivitelek, kenyszerszulte megoldasaival.Mas:
Audi premium....
Hat azert ez sem teljesen igaz..
Sok premiuim karikast latok buzologni az utakon, es olyan kormot ereszteni, ahol eltunik az utszakasz a fustbe.
Majd ha nem lesznek A1 meg ehhez hasonlo kisautoi akkor... premiuim.
Addig egy gyarto aki a premiuim kategorias jarmuvet is gyart.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs