- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
Itthon dívik a sufni "chip tuning", ahogy előttem is írták, a jól karbantartott, gyári programos autók nem kojtolnak. A másik dolog, hogy boldog-boldogtalan megveszi az egykor volt prémium autókat 10+ évesen, 5-600.000 kmről visszatekerve 198.000 km-re, aztán az első szerviznél rájön, hogy még 10+ évesen is rohadt drágák az alkatrészek és kezdődik a gányolás.
A prémium gyártókról megvan a véleményem, főleg a bajorokról, iszonyat ciki meghibásodásaik, hibakezelésük és szerviz hozzáállásuk van, megbízhatóságuk pedig sehol nincs egy-egy Japán vagy dél-koreai típushoz a tapasztaltaim alapján - egyedül talán a Jag lóg ki a sorból, ők viszonylag korrektek -, de maradván az Audinál, a prémium anyaghasználat és érzet valahol az A6tól fölfelé kezdődik, alatta csak kapsz 4 karikát az autó orrára.
Tomy Yayo: Akkor mit szólsz a Byton belsejéhez?
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin