Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz bolondember #9 üzenetére

    Ez azért összetett történet, mert az autógyártók időről időre nekiugranak az új technológiáknak, például az elektromos autó sem a 2000-es évek találmánya, anno az 1970-es évektől kezdve folyamatosan vannak fellángolások, és voltak már akkor is megvásárolható vagy bérelhető elektromos meghajtású autók.

    A profitorientált autógyártók részéről nyilván éles kérdés, hogy megtérül-e egy fejlesztés, én 10-15 évvel ezelőtt inkább a hidrogén-meghajtásban hittem, akkoriban az tűnt életképesebbnek. Especiel ma is úgy vélem, hogy lehet jobb ötlet lenne a hidrogén-üzemanyag, mint az akkumulátor, de ez már inkább hitvita kategória.

    A diesel-botrány kétségkívül csúnya sebhely lett a belső égésű motorok terén, de ettől még az elektromos autózás nem feltétlenül életképes alternatíva. Ilyen téren érdekes történet lesz majd az, amikor az állami támogatásokat szépen elkezdik leépíteni az elektromos autók terén...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • #06658560

    törölt tag

    válasz bolondember #9 üzenetére

    Ne keverd a nem tudját és a nem akarját! Egyébként le tudta, BMW i8. Jaguar I-Pace, tud pályázni, a Tesla nem bírja, mert megfő. A Tesla hálózat is minden, csak nem kiépített.
    Az autógyárak akkor fogják tolni izomból az elektromos autót, amikor az a vevőknek tényleg alternatíva lehet, és tényleg elgondolkodnak azon, hogy olyat vegyenek.

    #13 atee_13: Maximum hype terén áll a Tesla előrébb önvezetésben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák