- [Re:] Kolosszális teleppel jöhet a Galaxy S11+
- [Re:] Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- [Re:] A régebbi készülékekre is megérkezett a Google Recorder
- [Re:] Huawei P30 Pro - teletalálat
- [Re:] Xiaomi Mi Band 4 - úszómester
- [Re:] Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Telenor topik
- Melyik okostelefont vegyem?
- [Re:] Xiaomi Mi A3 – egy csepp ellentmondás
- [Re:] Xiaomi Mi Mix 2 - funkcionális művészet
Hozzászólok Aktív témák
-
Ez azért összetett történet, mert az autógyártók időről időre nekiugranak az új technológiáknak, például az elektromos autó sem a 2000-es évek találmánya, anno az 1970-es évektől kezdve folyamatosan vannak fellángolások, és voltak már akkor is megvásárolható vagy bérelhető elektromos meghajtású autók.
A profitorientált autógyártók részéről nyilván éles kérdés, hogy megtérül-e egy fejlesztés, én 10-15 évvel ezelőtt inkább a hidrogén-meghajtásban hittem, akkoriban az tűnt életképesebbnek. Especiel ma is úgy vélem, hogy lehet jobb ötlet lenne a hidrogén-üzemanyag, mint az akkumulátor, de ez már inkább hitvita kategória.
A diesel-botrány kétségkívül csúnya sebhely lett a belső égésű motorok terén, de ettől még az elektromos autózás nem feltétlenül életképes alternatíva. Ilyen téren érdekes történet lesz majd az, amikor az állami támogatásokat szépen elkezdik leépíteni az elektromos autók terén...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Hozzászólok Aktív témák
ma Az e-tron már az első pillanattól elektromos autónak készült, épp ezért olyan mérnöki megoldások sorát vonultatja fel, amelyeket más autókon még nem láttunk. Videóval, interjúval.
- [Re:] Asus Maximus V Extreme
- [Re:] HP LE2201w 22" Monitor eladó
- [Re:] LG W2486L-PF 24" Full HD LCD monitor Led háttérvilágítással
- Milyen processzort vegyek?
- [Re:] GIGABYTE GeForce GT 1030
- [Re:] 23" fullHD Samsung 2333SW eladó
- Windows 10
- ZIDOO médialejátszók
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- AMD Radeon™ RX Vega 64 / 56 / Radeon VII
- További aktív témák...