Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bolondember #2 üzenetére
Azért, mert még mindig tart az SUV őrület. Külső méreteit tekintve kicsivel nagyobb, mint a Q5, de messze nem egy Q8. Ez az a méret, amit az EUban tőlünk nyugatabbra megvesznek még az anyukáknak gyereket hordani és bevásárolni, de az USÁban sem nézik játékautónak. Oké, meg lehetne oldani kisebb méretben is (Kona is csak ~4,2m hosszú).
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz bolondember #2 üzenetére
Az Audi a VW luxusmárkája, mit vársz tőlük?
Olcsó és kicsi elektromos autónak ott van az e-UP! meg az e-Golf a VW kínálatában. A Golf ugye azonos az A3-al, tehát egy e-A3-at tudnának kihozni legfeljebb, de nyilván az Audi nem az e-Golfnak akar belső konkurenciát, hanem az elektromos autó vásárlók egy másik rétegét célozzák meg vele. Anyu-terepjárónak meg egy ilyen batár kell...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz bolondember #6 üzenetére
Izlések és pofonok, noha nem akarom mentegetni a német prémium gyártókat, de especiel volt az Audi A8-asból is 4 hengeres motorral szerelt hibrid a 2010-es évek elején, csak a kutya sem vette. A német prémiumgyártók azért vásárlókat szolgálnak ki, így nekik arra kell figyelniük, hogy a vásárlók mit akarnak.
Especiel a Tesla meg a másik véglet a nézeteim szerint, ahol egy geek üzleti kamikaze fejjel megy előre. Jól jellemzi ezt, hogy a szeptemberi negyedéves jelentésben büszkén hangoztatták, hogy nyereséget termeltek. Ez volt a harmadik nyereséges negyedévük 2008 óta, és összeségében a cég 5,8 milliárd dolláros veszteséget termelt eddig működése folyamán. Az, hogy még talpon van, a befektetőknek és az állami támogatásoknak köszönhető. Ezek után a profitorientáltan működő európai gyártókat ész nélkül ostorozni azért kissé fals, nem?
Az egyik 19, a másik egy hijján 20...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
hemaka
nagyúr
válasz bolondember #6 üzenetére
Miben? Mert a Teslak rohadt gagyik mint kivul, mint belul, olyan tipikus amerikai minosegu fostalicska.
-
nagyúr
válasz bolondember #9 üzenetére
Ez azért összetett történet, mert az autógyártók időről időre nekiugranak az új technológiáknak, például az elektromos autó sem a 2000-es évek találmánya, anno az 1970-es évektől kezdve folyamatosan vannak fellángolások, és voltak már akkor is megvásárolható vagy bérelhető elektromos meghajtású autók.
A profitorientált autógyártók részéről nyilván éles kérdés, hogy megtérül-e egy fejlesztés, én 10-15 évvel ezelőtt inkább a hidrogén-meghajtásban hittem, akkoriban az tűnt életképesebbnek. Especiel ma is úgy vélem, hogy lehet jobb ötlet lenne a hidrogén-üzemanyag, mint az akkumulátor, de ez már inkább hitvita kategória.
A diesel-botrány kétségkívül csúnya sebhely lett a belső égésű motorok terén, de ettől még az elektromos autózás nem feltétlenül életképes alternatíva. Ilyen téren érdekes történet lesz majd az, amikor az állami támogatásokat szépen elkezdik leépíteni az elektromos autók terén...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Fabianus
tag
válasz bolondember #16 üzenetére
Nem vagyok szakértője a témának, csak rákerestem hirtelen a neten.
Mármint hogy a Model X-re gondolsz?
Annak konkrétan 14 km-rel nagyobb hatótávot látok, és sokkal magasabb árat. 37 milliótól fölfele 50-60-ig (persze Amerikában meg lehet, hogy fordítva lesz az ár.)
-
#06658560
törölt tag
válasz bolondember #9 üzenetére
Ne keverd a nem tudját és a nem akarját! Egyébként le tudta, BMW i8. Jaguar I-Pace, tud pályázni, a Tesla nem bírja, mert megfő. A Tesla hálózat is minden, csak nem kiépített.
Az autógyárak akkor fogják tolni izomból az elektromos autót, amikor az a vevőknek tényleg alternatíva lehet, és tényleg elgondolkodnak azon, hogy olyat vegyenek.#13 atee_13: Maximum hype terén áll a Tesla előrébb önvezetésben.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
válasz bolondember #26 üzenetére
Nem, az I8 alapból elektromos, de lehetett venni range extender verziót is, amelyikben a benzinmotor soha nem hajtotta a kereket.
Az az 1422 állomás még mindig pont kurva kevés a kiépített fogalmához egész Európában. Például Kölnben egy darab az nem nevezhető kiépítettnek.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bolondember #40 üzenetére
Ha Ghostbusters logós kollégáról van szó, akkor igen, én is jártam nála. Kicsit valóban túltolja a szövegben, de korrekt arc. P4 pakkal nincs is gond, bár arra a kérdésemre azóta se kaptam választ, hogy hatótávban jelentkezik-e valami, vagy csak a fiatalabb pakk az előny. Ugye nemrég felröppent a hír, hogy annyi P4 nem létezik, mint amennyi pakk születik a lengyeleknél, aztán ki tudja mi lesz a vége ennek a hírnek.
A tisztítás mindenképpen kell, mert rengeteg port össze tud szedni a rendszer és ugye akkor jobban melegszik, az pedig az aksi ellensége. Az, hogy cseréltek már benne modult, nem gond szerintem, legalább foglalkoztak az autóval (valószínűleg nem volt rá garancia és úgy javították).
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.