Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • coolpet

    senior tag

    válasz Ocsy #4498 üzenetére

    Most is megy a levelezes, telefonon elerhetetlenek, ma mar 3 levelben kertem hogy uj keszuleket kuldjenek, ezek a valaszok erkeztek:

    A torveny adta jogomra hivatkozva uj keszuleket kertem.

    Ok kertek az utolso javitasi ap masolatat.

    Elkuldtem nekik, majd megismeteltem, hogy kuldjenek ujat.

    A valasz: Felveszik a kapcsolatot a szervizes kollegakkal es a szervizzel.

    Valaszom: Nem kernek ujabb javitast, uj keszulek cserejere vagyok jogosult, mar a keszulek elso hibajanak bejelentese ota. Remelem megertik aggodalmam a tovabbi ugyintezessel kapcsolatban, es mihamarabb lezarjuk ezt az ugyet egy UJ ugyanilyen tipusu telefon kezbesitesevel. Mint irtam, a jelenlegi hibas keszuleket eredeti allapotaban minden tartozekkal a futar erkezesekor adnam at, amit onok javitas utan ujra tudnak ertekesiteni igeny szerint. Valamint leirtam, hogy most a hangszoro nem mukodik, a gomb eddig jo.

    Valasz: Ezek szerint az akkori hiba megszűnt és most egy újabb hiba állt elő (ha jól értelmezem). Ha jön a szervizes kollégám, átadom neki az információt.

    Most ott tartok, hogy peres eljarast inditok, de se penzem, sem idom nincs ra, valamint elhuzodna honapokig, es utazgatnom is kellene miatta. Komolyan mit nem lehet megerteni azon hogy torvenyileg jogosult vagyok uj keszulekre, kuldjenek egy masikat helyette? minden alkalommal elmondtam nekik. Ugy beleorditanak az arcukba, de nem elerhetoek telefonon.

    :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W

Új hozzászólás Aktív témák