- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Yettel topik
- DIGI Mobil
- MIUI / HyperOS topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atee_13
őstag
válasz Hieronymus #31 üzenetére
Persze, ez teljesen evidens amit írsz. Én arra gondolatom, hogy ugye benzin/dízel x mértékben fogyaszt, de ha lenne egy olyan "motor" ami csak annyi energiát termel ami a generátorokat ellátja az autóban és emellett a visszanyerő technikákat is alkalmazzák valamint hálózatról is tölthető és így a szennyezése < x akkor az már jó. Pl az audi új rengéscsillapítós ötlete is nagyon elmés tök egyszerűnek tűnik mégsem ugrott be még eddig másnak.
Persze ez nem azt jelenti, hogy jó amire gondolok én mint laikus, csak nekem ez villant be mindig az elektromos autók kapcsán, mert ugye hatalmas hátrány a hatótáv és ugye a töltési idő. És egy ehhez hasonló módszerrel kiküszöbölhető.
Most nem akarom azt mondani, hogy engem az sem érdekel, hogy ha mókusok mókus kerekeznek és az pont elég egy generátornak, mert azért nem akarnék állatokat ilyen célra, csak arra gondolok, hogy nem kell feltétlen benzin/dízel fronton gondolkozni.
-
Sebhelyes
senior tag
válasz Hieronymus #44 üzenetére
Jelenleg a kőolajfinomítás melléktermékeként gyártják a hidrogént, amit ugye ki kéne váltania... Ezek után nem csoda, hogy sokak szeirnt a "Big Oil" ipar nyomja az egészet a Toyotán keresztül, mert így fenntarthatnák egy kicsit még a befolyásukat, plusz maradna a tartálykocsi/kút disztribúciós rendszer, csak a tárolt anyag változna. Bármi, csak ne az otthon tölthető akkumulátoros legyen!
-
Reggie0
félisten
válasz Hieronymus #44 üzenetére
A nagynyomasu elektrolozis(>100bar) eseten olyan 80% koruli. Vagy lehet algakkal es ugy a napelemekkel osszemerheto a hatasfok(7-10%).
(#45) Matada2.3: Itthon mindenert csak gombokat adnak, kulfoldre meg nem fogom cipelni ezert. Kulturaltabb orszagokban meg a faradt olajert is fizetnek.
[ Szerkesztve ]