- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Digitális detox a Nokiától
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sebhelyes
senior tag
És gyakorlatilag az elektromos autó öko lábnyoma sem kisebb mint egy ilyen kis dízelé
De, gyakorlatilag kisebb Magyarországi hálózatból töltve a CO-ekvivalens érték mint bármilyen "kis dízelé", és nincs helyi szmogképzés (NO, részecskék, korom). A modern hőmérséklet- és töltésmenedzselt akkumulátorok meg legalább 5–6 évig használhatóak a kocsiban, utána pedig több évig felhasználhatóak lehetnek pl. napenergia tárolására, utána pedig 95%-ban reciklálhatóak.
-
"..megoldásnak látnám, hogy összedobnak valami kis fogyasztású alig szennyező motort(működjön az bármivel) ami hajt egy generátort a motornak vagy bármi...
Nincs kis fogyasztású, alig szennyező motor.
A teljesítmény illetve nyomaték előállítására, a ma használt motorok a legalkalmasabbak.
A következő generációk bizonyosan jobbak lesznek, de még nem kerültek ki a piacra.
Mozgási energiából akarsz elektromos energiát készíteni, amit mozgási energiává alakítanál vissza, Könnyen belátható, hogy a közbe iktatott energia átalakítások veszteséget okoznak.Még egy gondolat.
Ma nem ismerünk olyan energiatermelő megoldást, aminek ne lennének a környezetre káros mellékhatási.
Még a megújuló energiaforrások felhasználásának is vannak káros következményei.Talán a fúziós energia lesz tiszta energia. Bár minden új technológia bevezetése előtt, nagy a húrrá optimizmus. Aztán kiderül az árnyoldal is.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Sebhelyes
senior tag
"nem kell feltétlen benzin/dízel fronton gondolkozni."
Ilyen például a hidrogén/tüzelőanyagcella, ami generátor nélkül közvetlenül áramot termel az elektromos hajtáshoz. A gond a hidrogén előállítása, tárolása. Jó darabig még benzin/dízel-alapú hibridek/REXek lesznek főleg sajnos.
[ Szerkesztve ]