- Realme GT 5G - versenyképes
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- iPhone topik
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atee_13
őstag
Az autóról: Súlycsökkentés, vékony kerék minden az ellenállás csökkentéséről szól, hogy keveset fogyasszon. Ehhez a koncepcióhoz egy kis köbcentis turbódízel is alacsony fogyasztással párosulna.
És gyakorlatilag az elektromos autó öko lábnyoma sem kisebb mint egy ilyen kis dízelé. Csak nem helyben a gyárban és gyártásban szennyez. Az akut elő kell állítani, ha tönkremegy kell vele kezdeni valamit az áramot is elő kell állítani, (persze szerencsére ahol nem az az álláspont, h este nem süt a nap... ot azért jó %ban lehet zöld energiából fedezni)A rendszer: az lenne a legjobb, beül az ember ha akarja telefon csatlakozik és kijelzőn megjelenik ami a telefonon van, persze értem én, hogy a gyártók nem szeretnék mert a méregdrága extrákat fele annyian sem vennék.
[ Szerkesztve ]
-
atee_13
őstag
válasz Sebhelyes #16 üzenetére
De egy ilyen akut is annyi előállítani mint egy dízelmotort? Ha külön gyárban van az aku akkor rájön még a szállítás öko lábnyoma is. Értem én, hogy helyileg nagy város szempontjából mi az előnye, de úgy önmagában a Föld szempontjából is akkora előny? Mert a Földnek mindegy hol szennyezel a végeredmény ugyan az.
Ne érts félre én nem vagyok az elektromos autók ellen sőt én nagyon pártolom a környezetvédelmet. Csak az össz képben nem vagyok annyira biztos mint mondjuk egy "helyi képben".
Én pl azt is megoldásnak látnám, hogy összedobnak valami kis fogyasztású alig szennyező motort(működjön az bármivel) ami hajt egy generátort a motornak vagy bármi, csak az egészet nézve szolgálja a Föld jövőjét.
[ Szerkesztve ]
-
atee_13
őstag
válasz Hieronymus #31 üzenetére
Persze, ez teljesen evidens amit írsz. Én arra gondolatom, hogy ugye benzin/dízel x mértékben fogyaszt, de ha lenne egy olyan "motor" ami csak annyi energiát termel ami a generátorokat ellátja az autóban és emellett a visszanyerő technikákat is alkalmazzák valamint hálózatról is tölthető és így a szennyezése < x akkor az már jó. Pl az audi új rengéscsillapítós ötlete is nagyon elmés tök egyszerűnek tűnik mégsem ugrott be még eddig másnak.
Persze ez nem azt jelenti, hogy jó amire gondolok én mint laikus, csak nekem ez villant be mindig az elektromos autók kapcsán, mert ugye hatalmas hátrány a hatótáv és ugye a töltési idő. És egy ehhez hasonló módszerrel kiküszöbölhető.
Most nem akarom azt mondani, hogy engem az sem érdekel, hogy ha mókusok mókus kerekeznek és az pont elég egy generátornak, mert azért nem akarnék állatokat ilyen célra, csak arra gondolok, hogy nem kell feltétlen benzin/dízel fronton gondolkozni.