Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SityiSXT

    őstag

    válasz #70869248 #1018 üzenetére

    Nem hinném, hogy üti. Az első felében általánosságban beszéltem a komoly, profi szimulátorok és a szimulátor kategóriába tartozó videojátékokról. Utóbbi kötve hiszem, hogy valaha is olyan pontos lesz, mint az előbbi, a már említett okok miatt.
    (Az én véleményem az ezzel kapcsolatban az, hogy az, amit a videojátékok nyújtanak lehet, hogy pontatlanabb, mint amit "rendes" szimek nyújtanak, de ez nem is baj, hiszen a beviteli eszközeink, az FFB, megy a többi amúgy is pontatlanabb és kisebb teljesítményű, mint a nagy szimek, ergo amit otthoni körülmények között ki lehet hozni, azt ezek a videojátékok kihozzák. Viszont pont ezen pontatlanságok miatt fordulhat elő az, hogy pl. az AC picit másabb, mint a Cars. Videojáték-szim mind a kettő, csak a hangsúlyok kicsit máshová kerültek.)
    Ezután némi huszárvágással váltottam arra a vitára, hogy mennyire szim a Project Cars a videojátékok kategóriájában. Ilyenről máshol még nem hallottam, hát gondolom, ez egyedi vonása a Carsnak. Én legjobb esetben is csak kocavezető vagyok, a telemetriához, setupoláshoz sokat nem értek, de ahogy olvasom, elvileg az ide vonatkozó adatok kiolvashatóak a telemetriából, szóval hajrá! ;) És nem gondolom (JoinR-rel egyetemben), hogy ezt realtime szimulálja, szerintem valami együtthatóval módosítja a szívómotorok leadott teljesítményét.

Új hozzászólás Aktív témák