- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- iPhone topik
- Új HMD modell bukant fel
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Samsung SmartTag2 teszt
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz kk831228 #117153 üzenetére
Látom meging a lovaglás megy, ezért egy vágtába beszállok!
Lujzi- vétel km:190k val vettem és eladtam 350k val
Gazsi- vétel: 200k val vettem, és mennie kellett 225nél (sajnos)
Domi- vétel 175kval vettem és mire elment volt benne 235k
Teddy még nem mérvadó még.
Előtte volt egy Ford scorpióm 1986ból 4 sebességes automatával.Nem mentem világrengető km-t, ugyanakkor minden autómra igaz, hogy csak az óra által mutatott számot ismertem és írtam ide is. Teljesen biztos vagyok benne h nem ok nélkül volt pl Domiban motorcsere, és hogy a többiben is inkább 500k hoz közeli a futás mint alatti. Oszt mégsenemse akar megkotlani. De tudom, csak mákom van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
válasz kk831228 #117175 üzenetére
Nagyon gyorsan váltogat, kényelmes, lehet meglepetéseket okozni az anyósülésen ülőnek a Launch Controllal, de én bele-bele nyúlkálok a fülekkel. Az viszont nem hátrány, hogy 100-nál 1600-at, 160-nál 2500-at forog a dízel.
(#117176) Qru: Az úgy a jó kombináció. Ahhoz a dízelhez szerintem nagyon jól hozzáillesztették.
Szerk.: (#117183) Qru: A finom elindulás lehetetlenségére gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #117261 üzenetére
Ebben ennyi van. Hacsak nem csavarták meg folyamatosan minden műszaki előtt ... Most 185ezret mutat az órája.
Sajnos azt az infót kaptam egy váltó szerelőtől, hogy ezek a Tiptronic váltók kb 200 környékén kezdenek hullani. Ugye itt számít volt e olajcsere, milyen használat stb.
(#117260) Dr.Zoo
Igen jogos.
Viszont neppernek nem szoktam autót eladni. Nagyon nagyot akarnak már telefonban alkudni.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #117263 üzenetére
Javaslom hívd fel Te is Dr.Zoo által javasolt szerelőt (pár hsz visszább). Ő rögtön megmondja mi a kínja.
Most egyeztettem a kereskedővel. Jövő hét csütörtökön megy a kocsi egy váltóshoz a Balaton mellé felújításra. Telefonban olyan 200 körül mondta a javítást. A kereskedő saját tréleren leviszi és vissza is hozza majd. Pozitívan csalódtam benne.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
vendingo
veterán
válasz kk831228 #117282 üzenetére
Ma már hívtam őket, de nem sikerült elérnem őket.
Holnap lesz egy 300-as köröm, azt muszáj lesz lenyomnom így.Gondolom tuti nem cserélték ki, mert az unixos szeretetcsomagban volt, ez meg egyedül árválkodott a táskában, miután visszakaptam a kocsit. Egy alkatrészt se kaptam vissza tőlük, amit cseréltek, kétlem, hogy pont a csapágyat adták volna vissza. Fura, mert a dobozát felbontották. Gondolom, ha használtat kaptam volna vissza, akkor lenne nyoma a csapágyon, vagy valami. Fingom sincs, hogy hogy kéne kinéznie ebből a használtnak, de ez makulátlannak tűnik.
A másik ami eszembe jutott, hogy lehet visszamegyek, ott tartják az autót 1 napra, nem csinálnak vele semmit, a csapágyat elteszik, aztán felhívnak, hogy kicseréltek és mehetek az autóért. Soha nem tudom meg, hogy valóban kicserélték-e, vagy sem.
Én mindig a legrosszabbra gondolok!?[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tresh
addikt
válasz kk831228 #117328 üzenetére
Nem, semmi extra full gyári majdnem az autó (talán van 120 le most ) De a hátsó fékkel nem vagyok megelégedve..amúgy még annyit tudnék csinálni hogy bedobálnám az a8 első fékeit 323-as tárcsa csak az is csonkállvány cserés dolog. De a hátsó fék molesztál jobban tényleg fos a gyári
-
Csaby25
senior tag
válasz kk831228 #117454 üzenetére
Tudom, hogy nem az olajjal kell csökkenteni, de amíg rájövök, hogy mi okozza, addig próbálok az olajjal picit csökkenteni ha lehet..
Hengerfejnél a pakolás miatt?
Szerinted ez minimális fogyasztásnak számít?A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
válasz kk831228 #117458 üzenetére
Ok, köszi.
Mások is kb. ezeket mondták: turbó, szelepszár szimering, na meg az olajlehúzó gyűrűk...
Az 1 litert én is olvastam, nekem kicsit durvának tünik...A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
veterán
válasz kk831228 #117618 üzenetére
A budaörsi tecsónál lévő Shellen tankolok sima 95-öst; így is becsszó' van benne tartalék. Pontosabban nagyon ritkán autózom ki belőle.
@brumi1024: igen, ezt adták a kocsihoz, de gondolom nem a gyárban csomagolták az autó mellé, hanem a PoBu-nál tették a csomagtartóba.
ToAll: még jó, hogy ebben a topikban olajozunk, mert a japppánautófanboyok kinyilatkoztatnák, hogy csak az Eneos az isten... amúgy meg Eneos made in Poland, forgalmazza a Szakál Metál.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #118051 üzenetére
Hogy érted, hogy villog?
Az a fura nekem, hogy mikor megvettem a kocsit, akkor működött benne. Sőt Skoda szervízben mikor megolvasták, nem volt benne hibakód. Azóta ugye cseréltettem vezérlést illetve a váltót is leszedték. A vezérlésnél pont az elejét bontották. Ahogy nézem ez a nyomás érzékelő pedig a hűtő oldalán van elöl. Lementem megnéztem, de nem látok rajta érdemleges dolgot. Plusz csak az egyik ventilátor kapcsol be, a másik nem pörög. Ma voltam épp ózonos tisztításon. Még gondolkodtam is rajta, hogy meg kellene nézni a gázt ...Szerk.:
VCDS-el hogy tudom átállítani németről angolra a menüjét?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #118059 üzenetére
Az a baj, hogy nem műkszik. Ki akarom deríteni, mi a gond. Nagyon kicsi a valószínűsége így elsőre, hogy mind a két ülésben egyszerre szakadt volna meg a szál. De persze lehet az lesz a ludas ...
(#118056) Mágus2
A kapcsolót hogy tudom kipattintani a helyéről? Az ülés alatt próbáltam mérni, de annyira hülye helyen van a csatlakozó, hogy alig férek hozzá. Ki kellene vennem hozzá az ülést.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #118092 üzenetére
A f...on mértem.
De 4 vezeték megy az ülésbe. Ebből melyik kettőnél kell a szakadást nézni?Mágus
Mentem egy 50es karikát az autóval. A klíma hűt szépen menet közben. Viszont az út végén megálltam, felnyitottam a motorháztetőt, és a klíma venti nem ment. Annak automatikusan kellene kapcsolnia ha megy a klíma? Most ugye még nincs olyan nagy meleg .. Lehet azért nem kapcsol?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
tresh
addikt
válasz kk831228 #118244 üzenetére
Nekem szörnyű hangja van..alapjáraton is olyan szépen fémesen súrlódik hogy öröm nem hallani
MunezXBK: dobsz egy elérhetőséget? Amúgy hétvégén láttam szombaton szépen dolgoztál
(#118247) Dr.Zoo: az a vízvályú jó buli főleg az ecu oldali ott az ecut is ki kell venni mert annyi szar lesz alatta... pont 2 hete borogattam szét az enyémet
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #118099 üzenetére
Szia,
Tegnap végül sikerült életre keltenem a fűtést. Mind a két ülésben szakadt volt a vezeték. A vezetőülés volt csalóka, mert rámérve jónak nézett ki. Aztán 2. szétszedésre többszöri mérésre meglett az egyik hajlatban a bűnös. A leírás hasznos volt. A "legnehezebb" feladat az egészben a kárpit kibontása. De 2 óra alatt a 2 ülést meg lehet csinálni. Újabb hiba pipa.
Talán még annyi infó ha más is hasonló cipőben jár. A háttámla rész és az ülőlap rész sorba van kötve. Így ha az egyik valahol megszakad, akkor az egyik rész sem fog működni.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Lacess
tag
válasz kk831228 #118605 üzenetére
& tomcsi
Szerencsére nem "pék" az illető, tényleg nagyon jó szakember. Pontos, precíz szerelő hírében áll és eddig sosem csalódtam benne, ha volt is valami kivetni valóm akkor sűrű elnézéskérések közepette azonnal meg lett oldva a probléma.
Nem hinném hogy ilyen alapvető hibát elkövetett volna. Ha mégis, majd szépen helyre hozza, én tisztességesen megfizettem a munkáját.Csak egy kicsit dühítő hogy kiadom a pénzt a minőségi alkatrészért és még az is megszopat. Lásd korábban a Sachs lendkereket...
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #118931 üzenetére
Ha nyerek a lottón akkor ígérem ez lesz az első.
Csak az a baj, nem lottózok.
Még eszembe jutott, hogy két zárat cseréltem még. Abból az egyiket garanciában a kereskedő állta, a másikat meg én, mert beszart benne a mikrokapcsoló.
A héten az egyik szomszéd már hülyének nézett. Épp a fék szervót nézegettem, mikor megállt mellettem, aztán elkezdett röhögni, hogy a maximalizmus ... mire képes. Sokat foglalkozok az autóval.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest