- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- 5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz newmoonlight #175374 üzenetére
Ezek szerint nem nagyon nyomod neki.
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #176894 üzenetére
Azaz gariig kibirja
-
Reggie0
félisten
Uvegablak foliat fel lehet vinni fenyszorora/feklampara?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz rob210 #177320 üzenetére
A legtobb dolog sebessegfuggoen raz a hajtaslancban a valto utan. Kb. barmi is lehet, szar fektarcsa/fekrendszer, kerekcsapagy, felfuggesztes elemei, feltengely, osztomu, felni, gumi. barmi. Neki nem az az elsodleges gondja, hogy sebessegfuggoen raz, hanem a razas esetleges es meg nem tudja egyertelmuen reprodukalni. Tehat olyan hiba, ami neha elmulik majd megjelenik, azaz nem a szokvanyos hibak valamelyike.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz TayRol #177515 üzenetére
Nekem csak akkor kapcsol ki, ha lassan valtok es azt hiszi uresbe raktam.
(#177538) aero.: A kuplungon van pozicioszenzor? Szerintem azt azert lesporoljak es fix froccsot ad a motornak esetleg adott fordulatszam alatt fordulatszamra szabalyozas. Nagy kifinomultsagot ne varj, az draga lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz aero. #177584 üzenetére
Igen, ezert mondam, hogy fordulatszamra szabalyoz, de nem kuplung-pedalallasra. A videodon is jol latszik, hogy kb. 1000-ren probalja tartani a motort. Igazabol a pedal amugy is keves lenne, mert attol is fugg, hogy milyen meredek lejton/emelkedon allsz, akkor mar dolesszog jeladot is bele kene keverni, stb. stb..
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #177692 üzenetére
+1. En szerelom is mar csak ATE-t mer javasolni.
-
Reggie0
félisten
Nezopont kerdese. Abban biztos lehetsz, hogy az orat nem tekertek vissza es nem is a varosban totymorogve hoztak ossze az evi 50ezret(kivetel taxi). Szoval, ha nem akarok tul sokaig hajtani, mondjuk meg 50-100k km-et tolnal bele, akkor racionalis valasztas. Viszont ar szempontjabol nem tudom, hogy jo-e.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Runner_fxr #177746 üzenetére
En is jartam mar ugy, hogy kinyilt az auto a riasztotol(regi f astra). Siman lehet, hogy meghulyult az elektronika amikor hataron volt a feszultseg.
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #177769 üzenetére
Nem az evektol oregszik a LED, hanem az uzemoraktol. Az evi 10% oregedeshez evi 15000-20000 orat kell bekapcsolva tartani. Ezen felul lehet meg hosszitani az elettartamon, ha nincsenek maximumon jaratva, illetve rendes hutest kapnak. A fenyero csokkeneset, ha ertelmes vezerlest keszitettek, akkor lehet szoftveresen kompenzalni, ugy hogy nagyobb kakaot ad ra, felteve h hagytak tartalekot.
Amugy a panelen a LED dioda erteke csak par ezer forint/darab maximum. Majd ha sokan csinaljak, akkor a munkadij is alacsonyabb lesz. De azert 5-10 evente 40-20ezer/lampat kifizetni erte nem egy nagy dolog, xenont cserelni sem sokkal olcsobb. De a xenon elettartamanal meg igy is tovabb birja.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bul07 #177784 üzenetére
Ok. de az adott a xenonnal is, akkor sem oszinte a mosolyod amikor a xenon gyujtot kell cserelni.
(#177785) macilaci78: De csak szet kell bontani, LED-et atforrasztani egy ujra es lehet osszerakni. Ugy nem lesz 1 milla, de meg 100ezer sem.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #177787 üzenetére
Persze, de a motor hutokorenek is Mondjuk nalam mar kellett vizhuto ventit cserelni, mivel meghibasodott, az is 100ezer volt, szoval kb. egy arkategoria egy lampa felujitassal. Kvazi uzemszeru kiadas mar ezeknel.
Amugy a 15-20ezer ora mar valamennyire kompenzalt ertek, pl. egy cree LED-re 50ezer orat mondanak. Csakhat a meleg oregiti, egy autoban konnyen lesz melegebb, mint pl. a lakasban.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #177790 üzenetére
Csak eloszlatja a burkolat falara. Lasd laptop tapegyseg, az is a muanyagdoboz oldalan adja le a hot es elegendo. Igazabol nyilt csak ugy lehetne a venti, ha a bordat kivezetnek a kulterbe, ugy, hogy az IP besorolasa ne valtozzon a buranak. Sokkal nagyobb macera.
(#177791) macilaci78:
Ugyan igy 3 fele van a karosszeriara, festesre, turbora, motorra, stb. stb.. Nem tudom ez miert gond.
Poziciora forrasztani nem egy nagy muveszet, persze ne a jozsi bacsi a pillanatpakaval kokanyolast kepzeld ide.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #178243 üzenetére
Nekem A4 S-line-ban van. Szerintem nagyon jo, a gyarilag sullyesztett futomunel es 19-es kerekeknel eg es fold a comfort es sport kozotti uzemmod. Az utobbinal minden kavicsot erezni, az elobbinel sokkal lagyabban rugorzik. Mar amennyire egy sportos futomu lehet lagy.
(#178242) Richard: Amelyik ultetve van, abban a tipusban nincsen legrugo, legalabbis 2015-os szeriaig igy volt, ezert RSx, Sx-ben es S-line verziokat jellemzoen elkerulet a legrugo.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Richard #178250 üzenetére
Az s-line-ban 30mm az ultetes, legalabbis A4 B8 eseten.
Szerintem focvis nem szabalyozas miatti remegesre gondolt, hanem fix beallitasnal is csinalja. Az adaptiv uzemmod csak annyit tesz, hogy a sport-normal-comfort kozott valtogatja az uzemodot, nem azt, hogy a kilenges merteketol fuggoen szabalyozza onmagat. Tehat ettol nem lesz semmilyen extra remeges, foleg, hogy eleg lassan valtogat, masodpercnel gyorsabban nem valt at. Csak a gazpedal-fekpedal-kormany mozgasat figyeli a sebesseg fuggvenyeben.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Richard #178263 üzenetére
Senki, csak leirtam milyen 3 opcio van a vw csoportnal. A legrugosnal fordulhat elo, ha beremeg, mert az szabalyoz magassagot is, az adaptivnal nem(az enyemben se remeg), fixnel meg nincs mirol beszelni.
Amire te 1ms-re gondolsz, az a felfuggesztes-feszesseget szabalyozo korenek a beavatkozasi frekvenciajabol adodik, ami nem meglepo, az ABS is 1ms-os(amivel szinten ossze van kotve).
Viszont az uzemmodot, auto(#178258 kommentben adaptivat irtam auto helyett, de azert a szovegkornyezetbol csak kiderul, hogy az autorol beszelek) modban baromi lassan valtogatja, szoval azt nem erzet meg 1-1 kis katyun atmeneskor, mert joval utana valt, ha egyaltalan valt(comfort->sport valtasnal ugy erzed, hogy remeg utana az auto, mert a kavicsokat is megerzed a katyuk utan).[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bulikavagyok #178540 üzenetére
Nekem is a hatso fek melegszik jobban. Sajnos A4-A5 fekek alul vannak meretezve a teljesitmenyhez kepest, meg az s-line-ban is.
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #178726 üzenetére
Lehet, en a kepekre mondtam
-
Reggie0
félisten
válasz zsolt19900 #179124 üzenetére
Hm, akkor lehet ezert erzem gyengebbnek a fekemet, mint amilyen regen volt...
Új hozzászólás Aktív témák
- Gurulunk, WAZE?!
- Diablo IV
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Alkoholista nevelde
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest