- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Huawei P30 - kell ennél több?
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
it Egy nonprofit kriptoszervezet új politikai akcióbizottság keretében gyűjt jelentős pénzösszegeket a tagjaitól azért, hogy kriptobarát politikusok kerüljenek fontos pozíciókba az USA-ban. Nem egyedüliként.
-
Multiversus - Így harcol Joker
gp A free-to-pay játék teljes kiadása a hónap végén startol minden platformon.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Hat nem tudom, ez meg annal is ritkabb, mint amennyit a rendorok buntetnek, pedig mar vagy 25 eve a zebra piros lampajan is atgyalogolok, naponta tobbszor, es meg sosem buntettek meg. Kb. ez a kaliber lehet. Persze elvetve hallunk eseteket, hogy volt akivel mar elofordult, de ez mennyire realis veszely itthon? Szerintem semennyire.
-
Reggie0
félisten
válasz bul07 #185976 üzenetére
Magaval a hardverrel azert eleg kicsi az eselye, hogy atvernek, mert nem egy bonyolult cucc. Par passziv alkatresz meg egy ezer forint alatti mikrovezerlo, csati es kesz. A lenyeg a programban van. A koppintasok melle meg adnak tort programot is, ami total illegalis, mig emelle nem latni, hogy adnak-e. (Nem mellesleg erdemes egy kulon notebookot felrerakni erre a celra, mert jellemzoen virusos is a progi.)
Olyan kabelt ami VCDS-Lite-hoz van ne is nezzel, az a 2006 elotti autokhoz valo, amik meg nem CAN buszon kommunikaltak. Amiket ebayen talalsz azok azert vannak ott, mert VCDS Lite-hoz valo kabelek, ugyanis a rosstech a lite verziot 3rd party kabelekhez adja. Tehat neked nem jo.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #186058 üzenetére
Igen, hasonlora tippelek. Eleg gyakran elofordul a szerelokkel tapasztalataim szerint.
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #186079 üzenetére
Kell egy kiherelt allofutes vezerles, az meri az akku szintjet es visszajelzi a taviranyitora(egyes tipusoknal)
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz VGYke #186084 üzenetére
Ha az olajra gyanakszol, akkor helybol egy valtoolaj cserevel kene inditanod, az annyira filleres sztori az esetleges tovabbi karokhoz kepest, hogy nem eri meg ezen vacakolni. Vedd ugy az elso flakont, hogy az egy atmosas koltsege volt.
Mellesleg, ami ugy kezdodik, hogy megszenvedtek vele, az sosem hangzik jol
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Nem, a kabel nem csinal semmit csak atalakitja a feszultsegszinteket es protokolt, de az adattartalom nem erdekli. Az pedig ellenorzokoddal vedett, szoval veletlen hiba eseten kibukik. Gyakorlatilag ha egy kabel kommunikal a kocsival akkor biztos lehetsz benne, hogy az erkezik meg az ECU-ban, mint amit a szoftver ki akar kuldeni, vagy eldobasra kerul. A lenyeg a szoftver es a felhasznalo, mert ezektol fugg, hogy mi lesz az adat.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz diegho #186414 üzenetére
Teljesen uj volt. Nem mentem sokat, talan 15k, de mindenbizonnyal sokat dolgozott az ESP/ASR. Meg hat a hatso fek amugy is alul van meretezve ezen a boden, autopalyazas utan is az szokott jobban izzani nehany 200->80 utan.
Viszont a 150k nem tudom hogy jon ki neked, talan elektromos auton, egyeb esetben az inkabb a fektarcsa elettartama lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Tomsy07 #186510 üzenetére
Hat nem tudom mi tortent nalad, de a hibalista alapjan valami durva elektromos hiba lehetett, mert nagyon sok kvazi fuggetlen alrendszer ugyannnal a km allasnal dobott hibat. En a helyedben megneznem, a vezetekezest es a can busz vezetekeinek es csatlakozoinak epseget a 30-as 31-es aramkor kornyeken, lehet egy zarlat tortent, mivel a CAN kapu is tularamra panaszkodik. Esetleg ECU beazast is el tudok kepzelni.
Esetleg azzal is osszefuggesben lehet, hogy valami tranziens tortent a tapon es gyenge az akkud, bar ebben nem vagyok biztos, de nehany km-es tartomanyon belul igen szeles spektrumon mozog az akkufeszultseg is.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Tomsy07 #186518 üzenetére
Az is lehet CAN hiba. Amikor megnyomod a kormanyon a duda-t, akkor ki tudod olvasni VCDS-ben az allapotat, hogy lenyomottnak erzekeli? Ugye amit VCDS-bol adsz ki parancsot, az mar kozvelten ott van az ECU-ban, itt meg az lehet a gond, hogy nem jut el a jelzes az ECU-ig.
*ECU alatt ertem a vezerlest vegzo modult.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz F_Zolee #186571 üzenetére
Egyeb komfort okokbol. Pl. automata kioldas elindulaskor. Illetve az is nagy elony, hogy nyitva hagyhatod az ablakot parkolas kozben, mert gyujtas nelkul nem engedi kioldani. Mig hagyomanyos kezifekkel nem hagyhatod lehuzva az ablakot, mert ugy barki meg tudja inditani a kocsit.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz rob210 #186585 üzenetére
Ez nem vezetes tudas vagy nem tudas kerdese, hiszen a kezifek hasznalata tok egyszeru, bar ott is elofordulnak hibak, miszerint lejton nem huzza meg kello erovel es idovel megindul a kocsi. Volt mar ilyen is a tortenelemben. Minden ami kenyelmes az koltsegesebb es szervizigenyesebb. Ezzel az erovel mondhatnank, hogy ne vegyunk TV-t, hanem babozzunk egymasnak
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Milyen TV-t vegyek?
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest