- iPhone topik
- Mobil flották
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Yettel topik
- Elvörösödik az Xperia 1 VI
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - Az extra májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között a Senua’s Saga: Hellblade II-t kapják meg az előfizetők.
-
A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
ph A cég terméke ránézésre egy apró pendrive-nak tűnik, de valójában nem az.
-
Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
ma Az EU-ban webről is telepíthetők ezzel appok, illetve bővül a nyomkövetőkre való figyelmeztető rendszer.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz lord_devil #180986 üzenetére
A szereloim szerint az s-tronicot erdemes elfelejteni. Ha mar 3.0 tdi is jatszik, akkor abbol tiptronicot nezzel.
-
Reggie0
félisten
válasz lord_devil #180998 üzenetére
Sajnos az uj A4ek szarok. A normalis torsen difit is lecsereltek a fostos haldexre, ezeket quattro ultra-ra kent aruljak. B9 talan meg torsen, de ebben nem vagyok biztos.
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz TayRol #181238 üzenetére
Attol fugg melyik szeria
- 2008 elottieknel a lancosodas, lancfeszito volt problema, utana mar az sem.
- 2000-2012-ig Injektorok elettartama 300K-500K jellemzoen, tobbieket nem tudom.
- 2000-2012-ig EGR-nel es a szivooldalon a szokasos lerakodas. Valoszinu ez a legujabbakra is igaz.
- A nagynyomasu szivattyura figyelni kell, hogy köp-e femreszecsket az uzemanyag rendszerbe, ha igen, akkor elnyalta a hatszogtengelyt, de ha rendes uzemanyagot tankolsz es nem hagyod negyed ala menni a homersekletet, akkor nem lesz gond. Valoszinu ez a legujabbakra is igaz.Mas problemarol nem hallottam, esetleg az, hogy szeret kattogosan jarni, de az nem egy hiba jele.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz TayRol #181260 üzenetére
Azokat nem ismerem. Szerintem ugyanazokra kell figyelni, mint a 2008-2012 szerianal, mivel annyira fiatalok, hogy meg nincsenek hosszutavu tapasztalatok. Extra hibarol nem hallottam, ami miatt fiatalon elhalnanak. Igazabol 2008-as szeriatol mar eleg kiforrottak voltak.
Premium uzemanyag kell, illetve surubb olajcsere, mint a gyari ajanlas. Ezeket nyugodtan beleszamolhatod az uzemeltetesi koltsegekbe.
Kiskoko azt mondja, hogy az audinal a 313 loeros szeria a leginkabb problemamentes, a kisebb teljesitmenyueknel van valami, de azt nem tudom, hogy auto specifikus, vagy motor specifikus hiba, majd hatha idenez es elmeseli mit tud rola.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Amugy kanyarban A4 is a segget dobja el eloszor, pedig annak ott aztan nincsen suly. Szerintem az kifejezetten elonyos, ha hatul van az akksi, legalabb a sulyeloszlas egyenletesebb lesz es nem lesz orrnehez a kocsi. Persze jobb lenne, ha minden kozepen lenne, mert akkor nem csak a sulyeloszlas lenne jo, hanem kicsi forgatonyomatek kellene a mozgatashoz, de hat ezek nem versenyautok.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Na, megint szenvedek a fek problemaval(hullamosodas, melegedes), sajnos ez a gyari fek eleg keves az autora. A nyeregtarto karok cserejen es S8 tarcsajanak felszerelesen kivul van esetleg valami strapabirobb de a gyarival kompatibilis fektarcsa/nyerg/betet, amit erdemes lehet kiprobalni?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #181945 üzenetére
Mondjuk a csendesedes nem feltetlen jelent jot. Akinek csend kell toltson bele mezet, attol is csendesebb lesz, lehet orulni a csodanak, csak hat a motor nem biztos, hogy meghalalja hosszutavon. Peldaul egy hezag meretet nem lehet olajjal csokkenteni, barmennyire is szeretnenk ezt elhinni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #181969 üzenetére
Meg hajlektalanszallon kell lakni, akkor nem kell porszivozni
(#181970) macilaci78: Ket egyforma olcsobb auto kell es akkor az egyik mindig lehet szervizben. Legjobb ha paros-paratlan rendszam es akkor mindenfele szmogriadora is lehet megodas.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #181972 üzenetére
Hat, sztem olyan nincsen. Mindig lesz valami gond. En mar komolyan elgondolkodtam emiatt a mol limo es hasonlo megoldasokon is. Meg kene mar gazdagodni, hogy ezeket egy inas intezze es akkor barmilyen autok is jok lesznek.
Esetleg meg az uj, felokositott autoknal tudnek olyat elkepzelni, hogy amig munkaban vagy a gyartoi szervizhalozat jon es elviszi az autot szerivzelni, de addig meg kell par ev. No meg engem zavarna a tudat, hogy csak ugy barki hozzafer az autohoz akar tavolrol is.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz pepucs #181989 üzenetére
Szerintem tok felesleges orizgetni. En scannelem es egyutal be is daralom, nem vagyok leveltaros. Mondjuk eladni sem akarom a kocsit, de akkor max kinyomtatnam ujra, ha a scan nem jo. Mivel elegge nem akarom eladni, igy kb. egyszer pecseteltettem szervizkonyvbe, amikor megvettem, mondjuk az se erne sokat, mert az elozo ket tulaj ugysem pecseteltetett, csak a legelso, amig garis volt.
Igazabol nyomtatni barmilyen szamlat lehet, aztan valaki alafirkantja. Meg senkit sem lattam ugy autotvasarolni, hogy a szamlaval vegigjarta a szervizeket, hogy valoban megtortent-e.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #182047 üzenetére
Terdelve ontotted egyik flakonbol a masikba?
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #182235 üzenetére
Es nem felsz attol, hogy kinyirja a reszecskeszurot a chipeles? Mert kormot nem fog eregetni, ha rossz az eges, azt elrejti a szuro.
Amugy erdemes elmenni treningre, sokat segit, hogy megszokd a kocsit.
Sajnos ezeket az audikat viszonylag konnyu elforgatni, nagyon orrnehezek. Kanyarban is eleg koran kidobja a hatuljat.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #182237 üzenetére
Hat igen, parszor en is vegigsakkoztam.
Szerintem az adblue jo dolog, ha jol alkalmazzak. Elszarni mindent lehet. En annak orulnek, ha az enyemhez a nemetek csinalnanak utolagos kitet es akkor feltolhatnam EUR6-ra. Akkor szmogriadoban is jarhatnek, eladhatobb lenne a kocsi(mintha valaha is el akarnam adni...).
Ha nem voltal meg treningen akkor ne hungaroringgel akarj probalkozni. Ezek a dolgok siman kijonnek kis sebessegnel is, de az orszaguti moduloknal is. A drivingcamp jobb felso ketto es jobb also kanyarjaban mar 70 korul kijon ez a viselkedes, amikor beerkezel a kanyarba. Legalabbis az enyemnel (a4 3.0 tdi 240ps quattro torsen). [link]
(#182238) cross56:
Ebbol a penzbol A4 B8 3.0 tdi-bol korrektet tudsz venni, azokkal nincsen ilyen motorikus gond.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #182266 üzenetére
Speciel erre azt mondja a szerelom is, hogy elegge gondmentes motor, ugy altalanossagban. Lanccsere varhato 300-400 ezer km korul, szokasos problema meg az injektorok tonkremenetele, de az sem idejekoran tortenik, hanem kb. hasonlo idoben. DPF 200-400ezer km korulmenyektol fuggoen. Olyan korai tonkremenetel problemak nincsenek vele, hogy mar 70-100-150ezer korul leterdel, mint mas tipusoknal.
(#182265) cross56: Sokmindentol fugg. Pl. az is problemat tud okozni, ha egy motor jobban be van csomagolva a halkabb jaras erdekeben, mert a hutese problemasabb. Valamint a parhuzamosan futo A4 es A6 generaciok kulon parhuzamosan futo motorokat takarnak, nem egyeznek meg teljesen. Jellemzoen az A6 kapja meg eloszor, mert nagyob teljesitmeny presztizs stb, aztan viszik alacsonyabb szintre, de addigra a tapaszalat alapan mar belemodositanak. Ennek ellenere a B8 szerianal a 2.7-es dizel sokkal inkabb betegagy, illetve a 2.5/2.7/3.0 a B6/B7 szeriakban lancosodni hajlamosak(lehet mast is) mar egeszen koran. Ez a B8 3.0-as szeria meg egesz jol sikerult. Eladasnal amivel igazan atverni tudnak az az injektorok allapota, mert nagyon nehez megallapitani, hogy mennyire oreg, meressel sem igazan lehet, az ertekek idobeni valtozasa es annak a sebessege a meghatarozo, de nem kapsz logokat evekre visszamenoleg. A lancot, szurot azert ki lehet szurni diagnosztikaval illetve az elobbit hang alapjan.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #182268 üzenetére
Ugy ertem minden ami 2.0 felett es 3.0 alatt volt lancos, mikor melyik. Nem kovettem azokat, hogy pontosan hol melyik evjaratban fordult elo, egyszeruen ami nem 3.0 azt kiszortiroztam.
Az enyemrol meg annyit tudok mondani, hogy most(kb. 335 Mm) kezd elojonni az MMI problema, melegben van, hogy be se kapcsol, neha menet kozben ujraindul, foleg katyunal. Valami kontakthiba lesz. Remelem csak a kabelezesben es egy panelon.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz cross56 #182270 üzenetére
CCWA ami nekem van.
(#182273) bitpork : 3.0 az A4 B7 szeriaban hajlamos volt lancosodni, azaz konkretan a lancfeszitok mentek el hamar, nem is a lanc nyult meg.
befecskendező tűzkarikák=>tuzgyuru. De azt nem kell, amig nem fuj ki az injektor mellett.(#182274) focvis: En beernem a V8--al is. Mondjuk az 544kW-os scania motorral (15.6liter)
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #182276 üzenetére
Baratomnak a B7-ben szetment az osszes feszito+lanc es meg a hazba is belemart, ahogy lazan csapkodott egy ideig, mert leszarta a motorhibajelet. DPF-et meg kinyirta azzal, hogy egyszer megprobalt vele a katalogusadatnak megfelelo kis fogyasztassal jarni. Aztan altalam kerult szervizbe a kocsi, mert a kicsit csapagyas kerekcsapagy nagyon az lett egy palyazas soran es muszaj volt elvinni. Kapott egy egy milla feletti javitasi ajanlatot annyi baja volt mar. De o mar elotte is kuzdott a turboval. Viszont kilometer nem volt sok benne, 200ezer alatt volt.
(#182278) cross56: Csak allapot szamit. Nalam a szempont a fiatalabb auto sok kilometerrel volt, mert abbol tuti nem tekertek vissza. Igy vettem 5 evesen 262ezerrel. Nem is volt komoly gond vele azota, csak 1-2 veletlen hiba illetve szokasos kopas. Elso evben csak olajcserere jartam.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #182284 üzenetére
Eladta ugy ahogy van.
-
Reggie0
félisten
válasz BUZZLGHTYR #182296 üzenetére
Autoscan es ha megvan az eredmeny, akkor clear all dtcs.
-
Reggie0
félisten
A berlesi rendszer szerintem felejto, az a legaprobb karcokon honapokig tarto huzavona es lehuzasrol szol, arra meg kinek van ideje, hogy minden ut elott 1-2 oran at dokumentalja a kocsit.
(#182305) macilaci78: Nem lehet tomegkozlekedni csak ugy. Van 1-2 vonal ami mukodik es viszonylag kulturaltabb*, mint pl. a 4-6 es 17-es vonala, 2-es 4-es metro es kb. ennyi. Ha olyan helyre kell menni, ahova ezek nem jarnak, akkor marad az auto. De sokkal jobb lenne, ha vegre normalizalnak a helyzetet az elektromos roller korul.
*Az atmeneti idojarasu idoszakban ezeken is kra budosek az emberek.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #182337 üzenetére
Ennyi penzert mar nyomtathatna 0.08 mm-es retegekkel...
(#182341) macilaci78: Lehet keveset allsz lampanal.
(#182335) molnarpeter: Villanybicikli 600kFt-nel kezdodik es csak 25km/h-ig rasegitos lehet. Akkor mar inkabb a robogo (vagy roller, de az szabalyozatlan) es nem neked kell tekergetni[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenWRT topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- iPhone topik
- Cyberpunk 2077
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Battlefield 2042
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Mobil flották
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest