- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
válasz Mágus2 #69904 üzenetére
Ez az lehet, csak németül, ugye?
Azt írják, hogy üzemanyaghoz adagoljuk ezt is. a képeken meg videókon máshogy van. Akkor melyik a helyes módszer?
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #69912 üzenetére
motor halál lámpa felvillant...azonnal rögtön diagra feldugva (épp arra jártam) nem dobott komoly hibát, megnézték a részecskeszűrő két végén lévő szenzort hibátlanok voltak( arra makogott valamit a műszer), meg a műszer szerint is volt ...valami érték amit már nem tudok m, ami megmutatta hogy nincs szakadás a szenzorokban a koromszűrő előtt mögött van valami nyomás benne mittóm....., kinullázva azóta nem volt gond. de ma is berángott olyan 60-70 vízhőfoknál.., nem dadog le mert levegője van,húz, mintha kimaradna egy ütem, mechanikai zajjal nem jár ez jelenség, amit én az ülésben hátbavágásnak élek meg mivel ereje nem megy el.., nem a kettőstömegű csattog meg ilyesmi olyat már halottam..teligáznál sose jön elő csak ilyen szép félgáz vagy szépen adagolt gáznál csinálja..
a koromszűrő üríthetetlen tömítődési érteke 16%, 106 ezer km van benne gyári a kocsi..egr, folytószelep volt tisztítva..90 nél.. kb ennyi ennél többet nem tudok mondani.. -
degec
senior tag
válasz Mágus2 #69917 üzenetére
continental (siemens) befecskendezők vannak benne cserélve voltak 2 éve gariban, kábelkötegestül, 2007.08 as a kocsi, első gazdija vagyok kocsi fogykója 7 liter ebből 85% város, koromszűrő lámpával jelezve 6000 ként atom pontosan regenerál vezetem !!! lámpa nélkül is végezhet ugye rgenerálást mivel abba ntartományban használom ahol ezt elvégzheti 1500-2400 rpm között és 80 kmh felett ku*ára odavan rá figyelve..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #69951 üzenetére
Mert a 90%-alk csak azt nézi hogy diesel és lesz*rja hogy önti magából a kormot,füstöt,olajat csak menjen... no meg kb a 70%-ka kintről hozott az életét 3 szór lefutott autó amit meg vesz 300ezerét és csak guruljon a többi nem lényeg, ez alapján nem csoda hogy mi van itt és hogy sokan utálják itthon a dieseleseket...
zetecR: lehet..nekem a gyári van fent facealiftes a gép erre 30 valamennyi volt
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz Mágus2 #69958 üzenetére
Közben már megvan Előbb irtam, mint olvastam. Néha én is meglököm préiummal, de legtöbbször a simát kapja. Drága mulatság lenne havi ~300 liternél
Azt mondod ezt a injektor löttyöt érdemes kipróbálni? Ha valaki megtalálja, hol lehet rendelni mo-n szóljon már
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
trassher
addikt
-
veterán
-
trassher
addikt
válasz Mágus2 #70008 üzenetére
4-5 személlyel utazok heti 2 alkalommal ahol 3-4 ember 180 cm feletti így nem hátrány ha nem a kapaszkodóra tekeredve kell utazni. Az öreg relatív dolog pláne annak tudatában hogy mit kapnék ennyiért ami fiatalabb.
Szerk.: Toledo 1 belülről nem tetszik + hátul ugyanaz a baja mint a toledo 2-nek, a4-nek. A lábtér hátul 0.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
-
trassher
addikt
válasz Mágus2 #70011 üzenetére
Te írtad ezeket hogy ezekben elférsz hátul, ezért hoztam szóba.
Amúgy csak annyiban bajos szerinted a 80-as hogy öreg dízel?Igen tudom hogy kopik ami használva van de jelenleg ez a típus felel meg a legjobban a felhasználási körnek és az ízlésvilágomnak. Nem azonnal akarok autót venni de ha találnék egy valóban jót akkor legszívesebben ilyet vennék. Ha nem lesz akkor marad a keresgélés tovább.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #70046 üzenetére
Mármint a butítás módja a kérdés, vagy maga a butítás? A konszernen belül most hirtelen nem tudok példát, de a kék-fehér bajoroknál eléggé jellemző ez a dolog: 14-16-18i szinte pontugyanaz, 18-20-25d szintén, aztán az előbbieknél van 65 az utóbbiaknál van 75 le különbség a legkisebb és legnagyobb közt.
Más: A jelenlegi DSG engem sem győzött meg. A korábbi Passat B6-unkban jó volt, de egy másfél hónapja próbáltam az új A3 sedanban és tetszett. A nagyobbaknál használt ZF sokkal jobban bejön. Bár az új Passatban már másik DSG lesz, mert a jelenlegi nem tud 500NM-nél többet átadni.
-
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #70046 üzenetére
A konszern 1literes 3hengeres szívóbenzinese ilyen (Skoda Citigo/Volkswagen up!/Seat MII). Citigo-s ismi mesélte hétvégén, hogy van erre egy embere aki chiptuning mellett ezzel is foglakozik. Már csak arra vár, hogy lejárjon a kocsiról a garancia azonnal viszi hozzá mert kevesli a 60lóerőt. Két darab a motorhoz kapcsolódó külső alkatrészt kell áttenni a 75lovas verzióból a 60lovasba + a computerére feltölteni a 75lovas motor gyári programját és kész a műtét. 50ezer a komplett beavatkozás és teljesen kockázatmentes.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #70082 üzenetére
Igen. A nyomatékgörbéje is hajszálra megegyezik a két motorverziónak csak az erősebb verziót tovább el lehet pörgetni később is tilt le a 60lovas pedig magas fordulaton nagyon be van butítva szoftveresen.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #70095 üzenetére
Nem kizárt hogy "kockás" az üzemanyag
(#70096) TaaT: pedig eladási árba volt bőven különbség anno jókat mosolyogtam amikor a szomszéd megvette az oktit és közölte hogy 1.4 es...mondtam is neki hogy sikeres motor választás volt mert én az 1.6 tól is rosszul vagyok olyan lomha akkor ez az 1.4 mit művelhet abba a bodéba...
[ Szerkesztve ]
-
FET-MEN
veterán
válasz Mágus2 #70120 üzenetére
Nagy kamu amit mondanak. Én nekem 1.6i-m van de mégis tudom milyen a diesel. Még a Fiat TD is ahogy turbó nyomás megvan, kb 2300-tól tiltásig ugyanúgy húz. Úgyhogy tévhit amit mondanak. És akkor egy komolyabb mint pl 3.0d , na ott 90-nél 6-osba odataposol,turbónyomás 1mp kb míg feláll, és 250-ig brutálisan egyenletesen gyorsít ki minden benzinest megfingat a kategóriájában. Nyomaték a lényeg nem a lóerő.
Iphone 7
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Mágus2 #70118 üzenetére
Mutatott az ótószerelő egy belső radiátort, van benne egy vízzsák. Ha a 2/A-n toltam neki rendesen, ment a klíma, és nem forrt fel, és meleg volt, akkor mivan? 25 km alatt ki kellett volna fingania, nem?
Asszondja, mikor átnyomattam rajta slaggal a vassert, akkor a vízzsákban forgattam meg, ergo ott a bibi..
Mi a véleményed?[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
-
-
-
zetecR
addikt
válasz Mágus2 #70307 üzenetére
Mágikus erejű észrevétel.
Műár volt ilyen kipakolós sztori és semmi.
És is valahogy a lengéscsillapító környékére tippelek, mert nem csak úthibán, kátyún, kifejezett felütéskor jelentkezik a probléma, hanem enyhe úthullámon is.Btw, a jövő héten (vagy az utána való héten) megyek Kassára dolgozni. Ha addig nem sikerül orvosolni, rá tudnál kukkantani?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Steam topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen