- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Netfone
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz
Mágus2 #198888 üzenetére
Köszönöm! Azért kérdeztem, mert a mester azt mondta, hogy szerinte ez nemrég lett lecserélve.
Nem tudom a pontos előéletét.
Leengedte a vizet, aztán feltöltötte, minden készen van az autón, de most meg elkezdte forralni a vizet, azt mondta elszállt a termosztát🥴 holnap reggel cseréliEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
user12
őstag
válasz
Mágus2 #199039 üzenetére
Vegyes, nagyon vegyes.
Alkalmanként városon belül + hosszabb-rövidebb utak (30-300+ km). A rövidebb utak (max 30 km) fő/mellékúton, a hosszabbak 90%-ban autópályán (pl Szolnok-BP vagy Szolnok-Mátészalka), Balaton, stb.
Városon belül preferáljuk a kerékpárt a jobb közlekedés miatt (is), így az ritka. Vidéki rokonlátogatás, kirándulás.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
válasz
Mágus2 #199079 üzenetére
A lovak esznek, ha használják őket. Ha sík egyenes autópályán 130 tempomattal mész forgalom nélkül, nincs lassítés meg gyorsítás, tippre kb 60 lóerőt emészthet fel a sebesség fenntartása, én nem tudom elképzelni hogy a 240 lovas BiT másfélszer annyit egyen mint a 140 lovas úgyszint 2 literes dízel. A 3 literesnek jóval nagyobb belső súrlódása, mechanikai tehetetlensége van. Hogy pár decivel többet fogyaszt az oké. Hogy távolságtartóval gyorsítgat-lassítgat és olyankor többet eszik oké. Ha nyomod mint süket a csengőt és zabál az is oké, de ha azonos nagypapás fillérbaszó stílusban mégy nem szabad jelentős különbségnek lenni. És Passatrol volt szó szerintem nem SUVról de lehet rosszul emlékszem.
Amúgy elég problémás motor ez a Biturbós vagy nem? Vajon miért csak VW-be tették? Audi, Seat, Skoda miért nem kapott belőle?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Asbee
veterán
válasz
Mágus2 #199079 üzenetére
Továbbra is autópálya 130 tempomatról volt szó. Még mondtam is, ha nehéz a cipő teljesen normális a 9 liter. Úgy tűnik ezt 100x leírva sem lehet megérteni. De akkor megpróbálom még egyszer. Autópályán lenullázott, 130-as tempóval közlekedésről van. Erre lett kijelentve hogy 9 liter, meg 9,3 as kép , meg 2.0 tsi 11-12 liter. Persze lehet utólag magyarázkodni, hogy tiguan meg ez meg az, de itt autópálya 130 ról nullázott fogyasztásmérésről volt szó. Itt hiába tiguan de az sem eszi meg 9-10 et meg 11-12 őt ilyen használaton.
-
válasz
Mágus2 #199079 üzenetére
Összefoglalom: drága az üzemanyag, ezért jó ha keveset fogyaszt. 😎
Az OFF gépen megtörtént ma az olajcsere, nem tudtunk nyomást mérni. Holnap reggel kíváncsi leszek, most gyári szűrőt kapott. Közös ismerősünk azt mondja, lehet, hogy ez ilyen. 🤷♂️
Vicces, a nálam eltöltött 1300 km alatt leesett az olajcseréig megtehető távolság ~12 500-ról 6500 km-re. Nullázás után 15 000-ről indul, de ha így folytatom, 4000 km-enként olajat cserelhetek.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Mágus2 #199079 üzenetére
Hasonló összegekért tankolok én is, de ugye forintban. Csak MaxxMotion D-t kap, remélem majd meghálálja. Eddig egy olajszűrő fedél hajszálrepedés + a vele járó olajfosáson (-->motor mosás) kívül más nem volt a másfél év alatt. Ezt is annak tudta be a szerelőm, hogy valószínűleg túl erősen volt betekerve előtte. Btw. CFFB-ről van szó, és 2013.11. havi gyártás.
Neked mi a véleményed a prémium üzemanyagokról? Így majdnem másfélszeres ár mellett már kezdek elgondolkodni rajta, hogy van-e értelme.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Vismajor01
addikt
válasz
Mágus2 #199095 üzenetére
Nyilván az összfogyasztás számit. De onnan ered a vita, hogy valaki azt mondta h 2.0btdi tiguan pályán 130nál 9 lityit eszik, valaki meg mondta h az normális működés mellett sik talajon lehetetlen. Aztán persze bejött itt lámpától lámpáig gyorsulás meg vezetési tudás amit én személyszerint már nem igazán értettem, ha a városit nem számoljuk. Hisz lelett irva hogyha fél órát dugózol mire kiérsz a pályára és ott mész 130al simán irhat 9 litert azzal semmi baj nincs.
De ha tényleg csak azt nézzük, hogy 130nál sik terepen mennyit fogyaszt az autó akkor az szerintem is sok. Bár nekem nem vw és nem suv csak kombi, de 5 henger dizel két turbóval az is, 2.4 liter, 2.2 tonnát húz és 9 litert csak akkor fogyaszt pályán ha bőven illegálba megyek.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Mágus2 #199104 üzenetére
El kell engedni. Én pár hozzászólás után el sem olvastam, parttalan vita.
Annak idején egyetemen menedzsment gyakorlaton tanította meg a gyakvezér, hogy két egymásnak ellentmondó vélemény egyszerre lehet igaz, mert a gazdáik számára valóban úgy is van. Aki viszont nem bír együtt élni annak a lehetőségével, hogy tévedhet, annak vagy nem volt gyerekszobája, vagy ha volt is, sosem engedték ki.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Asbee
veterán
válasz
Mágus2 #199104 üzenetére
Talán végig kéne olvasnod az egész szálat, honnan indult és hogyan. Teljesen normálisan írtam, hogy én sokallom és 100x elismételtem mire gondolok. Egy másodpercig nem volt arról szó, megkérdőjelezném, hogy neki ennyit fogyaszt azt autó. Sajnos nekem meg ez egyre szembetűnőbb a fórumon, egyre kevesebben képesek összetett mondatokat értelmezni. Majd jött egy sértődős, ki ha nem én stílus, általánosításokkal, arra célozva, hogy ha nála úgy fogaszt kocsi akkor az úgy van és kész. Azzal is lehet dobálózni, hogy baromságokat beszélek, csak vicces, hogy láthatólag nulla az
ismeret a témában. Nyílván én vagyok a köcsög, mert ezek után kicsit keményebben megmertem írni a véleményem. De tudod mit, nekem nincs semmivel tapasztalatom, és egy tiguan 4-5 literrel többet fogyaszt ugyanazzal a motorral, mint mondjuk egy passat. (Mert itt ez lett lényegében kimondva, pont ezért hajtottam ezt a 130 autópályatempót, de úgy tűnik ez sem ment át) Csak engedjük már el a témát. Köszi.[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz
Mágus2 #199095 üzenetére
Én eddig bárhol bármikor olvastam a 2.0 Bitdi-ről a mindig le volt írva, hogy sokat eszik, főleg ha nyomják, és már korán kiderültek típushibái a motornak (eszembe nem jut most mit olvastam már.), ez már korán kiderült... röviden sosem lesz "ajánlott" motor. Szerintem.
Ezt a féle fogyasztásmérést meg én sem nagyon értem.
Semmi értelme.
Én a boardot szoktam, a tankolttal összehasonlítani tankolásonként. Nagy átlagban a kocsi az elmúlt 10ezer Km-re 10L-ír nekem. Nagyobb távokon 8,3-8,7L-eket ír,amit tankolva is kb 0,5 eltérés van kb 9 - 9,4L a valós. De a nagy átlag kb 60 - 40% (város - pálya), tudna ez jobb lenni. Nekem amúgy benzines kocsi kellene, arra ahogy használom az autókat, de valahogy nem tudom rávenni magam.
Az S8-at 5.2V10-el keresem vagy 2 éve de úgy néz ki arról is le kell mondjak.
Rengeteg motor javítást kérhet és akkor se biztos, hogy nem motor csere... Marad az elektromos| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
simonjoe
őstag
válasz
Mágus2 #199217 üzenetére
Hát melyik autóból származhat ha nem a sajátjából??
Én nem tudom, h Ti mit találtok a szűrőházban, az biztos, h amikor az enyémben csere van, tüzetesen átnézzük (minden szervizelésnél, legyen az akármi is, ott vagyok a szerelő mellett), mindig is homogén egyszínű szép aranysárga folyadék (szerintem tiszta gázolaj) van a házban, lámpával át is szoktuk világítani. Az is igaz, h itthon csak MOL prémiumot tankolok, külföldön meg ha egy mód van rá BP prémium kerül a tankba. Ha meg víz is van a házban, azt ugyan azonnal észre nem veszed, mert amikor kihúzod a szűrőt, rögtön el is keveredik, annak ülepítéséhez meg idő kell. Aláírom, h szedtek ki kétes eredetű lötyit belőle, de, h nálam ilyen még nem fordult elő azt bizton állíthatom. A következő csere alkalmával készítek képeket, esetleg videót.Joe
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
Mágus2 #199217 üzenetére
O2 viszont gyújtásráadásra már teletolja, nem? Ergo nem muszáj feltölteni előtte. (1.9 PD)
Legalábbis én a csere után nem töltöttem, 3x gyújtás rá, aztán pöcc-röff indult.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Mágus2 #199242 üzenetére
Le a kalappal!
Örülök, ha pályán le tudom vinni 5-5.5L körüli értékre. Országúton inkább 6-6.5L a sok település és a "vasárnapi" sofőr miatt. Az igaz, hogy nehezebb a verdám, de szedán forma, szóval kb. egál kéne legyen. Nem tudom milyen a vezetési stílusod, de én nem tudom elviselni, ha valaki előttem megy. Folyton tele lőnek apró kavicsokkal meg random lassulnak 70-re, aztán vissza 90-100...
De diegho fórumtárs 1.4TSI fogyasztási adataitól még jobban kiégek.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
macilaci78
nagyúr
-
iceQ!
addikt
válasz
Mágus2 #199258 üzenetére
Ilyet...Kollégámnak az új Lexusát (fél éves) 2 hete húzták meg a ház előtt. A szomszéd csaj nem tudott beparkolni és ugyan így a bal elejét húzta meg a lökösön. Mi folyik itt?
Az én autómba 3 hete beletolattak, hogy hol nem tudom, de a rendszámtáblába volt egy kacsa itató. Kikalapáltam, de akkor is a k*rva anyját.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
-
válasz
Mágus2 #199278 üzenetére
A másik autómmal múlt hétfőn jártam tanult kollégánknál.
Sajnos nem tudtuk megmérni az alapjárati olajnyomást (eredeti probléma: hidegindításkor lassan aludt el az olajnyomás lámpa).
Lecserélte a benne lévő, max. 2000 km-t futott "versenyolajat" (spéci Selenia 10(esetleg 5?, de telefonban 10-et hallottam)W-50) és Bosch szűrőt a gyári specifikációt teljesítő 5w40 (ez is gyári előírás) Motul olajra és gyári olajszűrőre. Haza mentem vele 20 km.Másnap reggel ismét lassan aludt el az olajnyomás lámpa. Azóta viszont minden OK, az időjárás sem változott sokat, temperált garázsban áll. Mindig azonnal elalszik a lámpa.
Mi a véleményed? Elfelejthetem a problémát?[ Szerkesztve ]
-
iceQ!
addikt
válasz
Mágus2 #199291 üzenetére
Manuál váltó az szándékos választás? Ha igen, miért? (Csak azért kérdem mert a céges autók most kombi Octaviak lesznek, 1.5 DSG-vel)
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz
Mágus2 #199293 üzenetére
Lehet itt már mindenhogy választani. Szándékosan véletlenül lett dsg pedig manuált akartam
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Lacess
tag
válasz
Mágus2 #199303 üzenetére
Már 2012 végén volt ACT 1,4TSI-ben, Golf 7-ben és társaiban.(Illetve egy nagy kedvencemben, a Polo BlueGT-ben) Előbb 140Le (CPTA), majd 150Le (CZEA) teljesítménnyel. A hengerlekapcsolás ezekben is csak a 2-es és 3-as hengert kapcsolta le. Ezek lassan 10évesek lesznek. Engem nagyon érdekelne egy kompressziómérés, mondjuk az említett 250ezer km környékén.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz
Mágus2 #199306 üzenetére
Jah, igen, az Evo már alu blokk. Ha van lehetőséged, hallgass meg egyszer egy ilyet hidegen indítva. Hááát, nem túl bizalomgerjesztő.
A második bekezdésben leírtak okán én annyira nem is erőltetném saját részre az ACT-st.
Ezért is érdekel engem leginkább az 1,4 legvége (CZCA, CZDA). Minden eddigi ismeretem szerint ezek már tényleg jól sikerültek. Az erősebbik ugye kb. csak annyiban különbözik, hogy a kipufogó oldali vezérműtengelyen is van elfokolás. Erről viszont már hallottam olyat, hogy valami csavarok meglazulnak benne, csak a kipuoldaliban.
Meg a vízpumpájuk szokott meggyengülni, amit a vezérműtengely hajt egy pici szíjon át. Kicsit szop@s cserélni, mivel a gyári javítási szerint nyomatékra kell előfeszíteni és a csavarok meghúzási sorrendjével és nyomatékával is játszadozni kell.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Kiskokó
veterán
válasz
Mágus2 #199355 üzenetére
Ezen gondolkoztam egyszer, most így olvasva jutott eszembe.
Ez a párban kell a gátlót cserélni szabály ez mindenfélére igaz?
Légrugós, állítható csillapítású? Ha külön van a légrugótól vagy egyben van?Mindig fontos, hogy párban legyen cserélve?
Bár úgy gondolom igen.
Köszi[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
grizlisandor
addikt
válasz
Mágus2 #199303 üzenetére
Érdekes, ahogy csiszolgatják a technikát.
Novoth tett ki egy fb postot egy gyári egr vakdugós 2015 évi RS Skodán, itt csak a DPF utáni megszűrt gázt vezeti vissza.BMW vonalon dízelen bevett szokás a szívócsatorna koksztalanítás ( diózás ), a kigyulladásos dologhoz is köze van...
1.5 TSI akkor nem fogja bírni itt a ridegtartást a felhasználóktól, lesz itt hiszti, hogy így rossz, úgy rossz konstrukció.
Szerk.:
(#199361) yodamester10:
Levegőszűrő?[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz
Mágus2 #199355 üzenetére
Igen, szinte biztosan 4 számjegyü lesz €-ban, és nem biztos, hogy 1-essel fog kezdödni, de nyilván, majom-banán..
molnarpeter:
Most voltam otthon, szeptemberig nincs tervben, a vizsga pedig június végével lejár (ha jól tudom itt nincs "3 hónapos szabály", így legkorábban adott hónapban érdemes vinni), így most lokális megoldás kell. -
rob210
nagyúr
válasz
Mágus2 #199329 üzenetére
Sikerült lebeszélni róla.
Indításkor majd kiesett a motor a helyéről.
Kuplungot tartva pulzált a pedál rendesen.
A 4 injektor töve merő gázolaj.
A slusszpoén, 213000km volt a kocsiban, a tulaj, mert bizományban árulták, pedig Than Hong volt.Ez végre meggyőzte, hogy nem ez kell neki.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Politika
- PlayStation 5
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Autós topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!