- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobil flották
- Yettel topik
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz IO.sys #185916 üzenetére
Akkor olyat kell választani ami van a kocsidhoz vagy másik helyen kell keresni. Nem ragaszkodnék a használt gumihoz, az új olcsó még mindig jobb lesz, mint a ki tudja mennyit nyúzott és hogyan használt. Nem véletlenül vannak ledobva azok a gumik.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Grande Ale #185921 üzenetére
Ki kell olvasni, ott sem fogják tutira megmondani, csak simán rádugják és mondják majd ami oda van írva. Esetleg ha van tapasztalat akkor ajánlanak valamit. Vidd olyanhoz aki már látott VCDS-t és kiolvassa neked, vagy független VW szerelőt érdemes keresni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Grande Ale #185928 üzenetére
Dunaújvárosban vagyok. Ha itt vagy közelben kiolvasom neked ingyen.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Mindenképpen olyan kell ami AGM. Ez jó is amit találtál. És még nagyon fontos, hogy rajta kell lennie a BEM kódnak, mert csak azzal együtt lehet rendesen feltanítani.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz enddav #186235 üzenetére
Meg kell nézni, hogy mi volt benne gyárilag. Lehet abba is AGM kell attól függetlenül, hogy nem start-stopos. A tanítás is ennek függvénye. VCDS-el rá kell nézni, hogy benne van-e menüpont és ha igen akkor tanítani kell.
Egy ismerősöm most ezzel szív, jön, hogy most lett cserélve az akksi állandóan low battery-t ír neki. Kérdem fel lett tanítva az akkumulátor? Mint kiderült nem. Pedig neki sem start-stop-os.Egy ilyen menüt kell keresni: [kép]
És ahogy látod ez volt gyári akku: [kép]
Megegyeznek a számok. Ha nálad is ehhez hasonló akkor tuti tanítani neki. De már szinte akkor is biztos ha megnézed a gyári akkut és ha van rajta BEM kód.
Nem egy nagy mutatvány amúgy nem kell tőle félni, csak sokan nem tudják, hogy a mai modern kocsiknál már ez szükséges. Ha cserélsz is otthon akkumulátort, az nagyon fontos, hogy a bikapont mindenképpen legyen ellátva másik 12 volttal. Nem jó ha megszakad az áramkör.
Jah igen a példa autó nem volt start stopos így nem is kellett AGM. De ez nem törvényszerű, mert lehet más fogyasztó ami viszont igényli. Ez egy Audi Q5 2.0 TDI CGLA volt.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz prAet0r_ #186294 üzenetére
Teljesen jó értékek. az Oil Ash majd 0,175 körül lesz csak vészes. Meg az is, hogy még csak 59%-ra kalkulálja a telítettséget a legutóbbi égetés után pedig már mentél vele 600 km-t. Ha két regen között megvan a 700-800km az tök jó.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #186329 üzenetére
Ebben a topicban az egyetlen jó választás hibridben a GTE
Még offban is veszélyes itt említeni a Priust
Nekem amúgy van vele tapasztalatom és nagyon szerettem a technikát, de azért sokkal többet ad egy VW hibrid. Nem megbízhatóságban, hanem minőségben és élménybenA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz prAet0r_ #186340 üzenetére
Mivel gyárin van BEM kód ezért az újon is jó lenne ha lenne. És igen tanítani kell, belépsz a megfelelő szekcióba és beírod az új akkumulátoron található adatokat.
Menni fog kódolás nélkül, de hidd el, hogy nem véletlenül rakták bele gyárba és a VCDS-be is. [link]A biztonság kedvéért azt szoktuk ajánlani, hogy ne maradjon áram nélkül cserekor se a kocsi. Lehet nem történik semmi (ez a valószínűbb) lehet csak az ablak végállás megy el, de lehet valamelyik komfortelektronika legvégső esetben. Nagyon egyszerű áramot adni neki ezért érdemes megcsinálni. Elől van minden ilyen kocsiban bikapont. Arra tegyél egy megfelelő akkut vagy töltőt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ismerősömnek a 170 lovas 2.0 PDTDI, de nagyon megvan vele elégedve. Ő valami extra jó példányt fogott ki. 360e km-nél jár vele (ő rakott bele kb. 250-et) és egy turbó és egy részecskeszűrő tisztítás volt eddig. PD elemek gyáriak és még a kéttömegű is. Persze minden más gond is van vele, de a motor jó. Állandóan valami szenzor nyűgje van. Tehát nem venném összességében.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #186899 üzenetére
Azzal is egy csomó probléma volt vele amikor megjelent. Nem tudom azóta javult-e valamit. Az elektromos autózást ültette át luxusba, azon kívül nem egy nagy eresztés a kocsi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #186901 üzenetére
Persze azért nagy sírás meg szenvedés közepette elfogadnék egyet
Tartja a mondás, hogy a pénz nem boldogít, de azért jobb sírni egy A8-ban mint a buszon
Viszont sajnos a GTE (nem az enyém, nálam hibátlan, csak elismert gyári hiba) is néha eszi az akkumulátor hűtőfolyadékot, tehát a villanyos autó sem biztosíték
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #186932 üzenetére
Sajnos semmit. Eléggé új autó még, hogy olyan fanatikusok vegyék akiket érdekel a lelki világa a kocsinak. Szerintem még csak gazdag tulajok körében van a kocsi akik még csak hajtják. Amúgy ahogy molnarpeter is írta a villanyosrol beszéltem :)
De gyanítom, hogy ugyanaz a technika lehet csak nagyban mint a GTE. A belső égésű motor mindig a hagyományos palettán lévő a villany rész még a váltóban van. Vízhűtéses nagyfeszültségű akkumulátor, egy megbízható hibrid rendszer lényegében.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gabo89 #187004 üzenetére
Mivel nem tudjuk, hogy milyen Golf 7 ezért itt van egy szép lista. [link] Ezek a gyári méretek, ha az ET pár mm-en belül van akkor nem lesz gond. Így első nézésre jó lesz rá, az már más kérdés, hogy nagyon nem illik hozzá
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz macilaci78 #187039 üzenetére
VAG-nál ez már régóta nem akadály, egy bit állítás VCDS-ben és már megy is hátul a DRL. (lényegében helyzetjelző)
Nálam így van, ritkán használom a tompítottat. Az elől lévő DRL meg sokkal jobban látható mint a xenon. [link]A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #187054 üzenetére
Mindegyik OBD 11 ugyanaz, csak a hozzáadott pontokban és kiegészítőkben tér el. Ha megveszed az eszközt utána még a programban krediteket kell vásárolni és úgy lehet módosításokat végrehajtani. De mindenképpen PRO licensz kell a módosításokhoz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gyenesmartin #187056 üzenetére
Csak a fekete én is úgy gondoltam A régit már nem érdemes venni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #187152 üzenetére
Láttam a másik topikban, szép és baromira felszerelt kocsit sikerült találnod. Nem nagyon láttam még olyan példányt amiben nincs vakdugó a váltó körül.
Állófűtés minimum egy webasto thermo top evo legyen, mert az már tud állóhelyzeti fűtést.
Ez a könyöklőben lévő cucc egy gyári telefontartó amire még lehet tenni egy külön egységet. Ez nálad meg is van és az említett nokia való bele. Már semmi értelme nincs, eljárt felette az idő. Ki ne vedd mert az is lehet, hogy jelen esetben az a BT neked és nem ami a vezető ülés alatt van.
Van memória az ülésben? Ha igen akkor a komfortelektronikában kell túrni, hogy tudja-e az automata elektromos hátramozgatást. De előbb a kijelző menüjében keress rá hátha ott van.Az elektromos tükörbehajtást nem tudja a B7 alapból. VCDS-el lehet csak aktiválni benne. Meg kérsz egy szakit és mindent megcsinál neked pár perc alatt. Konkrétan a mirror folding 2 perces művelet. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #187329 üzenetére
Igen szíjas és igen 210 a hivatalos csereperiódus. Még egy 1.4 TSI CUKC is elmegy 210-et egy szíjjal. Szerencsére nem méretezték alul őket a láncos fiaskó után.
Azt viszont nem tudhatjuk, hogy mit cseréltek, de illene minden hozzá tartozót cserélni ilyenkor.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Jorus #187336 üzenetére
2.0 CRTDI-t vegyen ha mindenképpen dízel kell neki DSG-vel. Vagy kézi váltó és akkor jó lesz az 1.6 is.
Asszonggya nagyon magas felszereltség Aha persze. Az extra listát sem érdemes nézni, van benne jócskán hülyeség.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #187470 üzenetére
Nem értem a kérdésed. Minden kocsi regisztrálva van a VW saját rendszerében amit a szervizben le is tudsz kérdezni ha oda hordták.
Csak a We Connect van, de az MIB1-től tud valamit csak és azok is GTE-nél mentek elsőnek 2015-től.
Mire lenne tulajdonképen szükséged?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz JHONNY 79 #187480 üzenetére
Egy jó ideje már nem is mérőcsoportban vannak ezek. Az illetésben található. Ha nem start-stopos akkor is kell tanítani. Meg kell nézni a gyárit az a legegyszerűbb. Illetve az adott menübe kell belépni és megnézni, hogy van-e.
#187473 rasotamas: Nem lesz benne semmi ilyen. RNS510 volt a max amivel szerelték, az meg egy 2006 körüli konstrukció.
A szerviz is egy titkos dolog, csak neked mondják meg mint tulaj és külön bírálja el a POHU, hogy kiadják-e. A B7 Passat egy B6,5 csak már CR motorokkal.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zsoltip #187518 üzenetére
A szoftverfrissítés nem ilyen egyszerű. Azt nem tette nyilvános elérhetővé a VW. Viszont van már lehetőség a MIB1-re is magyar nyelvet varázsolni. FB csoportokban vannak olyanok akik egy szemmel is jól látható összegért rávarázsolják
Szerintem nem ér meg 50-60k Ft-ot az, hogy pár szó magyarul legyen.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #187546 üzenetére
Ilyet nem tud megtanulni, mert az alapprogram úgy van, hogy minél hamarabb elváltson. A káros anyag kibocsátás volt a lényeg nem a váltó/kettőstömegű/kuplung kímélése.
Vannak emberek akik tudnak DSG szoftvert módosítani, csak ez egy lehetőséged van. Vagy megbarátkozol a kézi váltogatással ami ingyen van
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz viewdetails #187575 üzenetére
Mindent is be lehet építeni, de baromi sokba lesznek. Egy sima ülésfűtés is lesz vagyon. Kell hozzá két másik gyári ülés amiben benne van a fűtőszál és kell egy új klimatronic panel is. A tempomat egyedül ami nem vészes mert ha tudja a kocsi akkor csak egy másik kormány kell. Viszont ha nem akkor kell még kormány elektronika is. MIB1 magyar nyelv már van utólag. Fb csoportokban kell érdeklődni, egy kb. 50-60k Ft amibe kerül. Szerintem nem er ennyit, alig van pár szó benne, annyit még nem nehéz megtanulni angolul :) A navi nem lesz magyar ettől se. Egy sima MIB1 MIB2 konverzió is karcolja a 200-at.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zsoltip #187647 üzenetére
Nincs olyan. 2014-ben nem volt még semmi lehetőség. A GTE Golfokkal jött be először a WeConnect. Mindegyikbe beletették a SIM kártyát, de sima autóknál feláras extra volt MIB2-vel. Ha lenne is a kocsidban semmi pluszt nem adna hozzá, mert teljesen felesleges infók lehet csak rajta látni. Én is csak azért vagyok előfizetve, hogy tudjam ellenőrizni a töltést és indítani a fűtést.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz F-ECT$ #187702 üzenetére
Semmi, rossz az egész rendszer. Állandóan írja nekem is Golf 7-nél. Kell neki egy VCDS és törölni a hibakódót. Az a baja egyébként, hogy nem szereti a sima elemet amit veszel csak úgy a LIDL-ben vagy ilyen helyeken. Drága márkás elemet szeret csak, de az is ugyanúgy lemerül.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Mindenhol megy a trükközés állandóan. A GTE csoportban már jó ideje arra vágynak, hogy legyen gomb amivel kikapcsolható lehessen a motorleállítás. Én sem szeretem, hogy 500 méteren képes tízszer leállni és elindulni, de így találták ki. Kismillió paraméter van amit figyel, nem szívesen piszkálnék bele az agyába.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz b4zsi- #187830 üzenetére
Taxit szerintem ne vegyél. Biztos kicserélték rajta mindig amit kellett mert munkaeszköz, de ennyi km után már minden is előjöhet.
Inkább 2.0 CRTDI-t nézzél, akkor kaszniba kell és nem fog többet fogyasztani. és igen van már benne DPF, DMF és EGR is. A részecskeszűrő állapota kiolvasható.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz b4zsi- #187832 üzenetére
Valószínűleg már minden is ki van benne cserélve 400k km után azért mennek ezek még mindig. A fenti mondandóm legyen meg, 2.0 CR-t keress. [link]
Ha a taxikra alapozunk akkor Priusból van a legtöbb
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Lényegében, ha Angliába mész ne vakíts el senkit. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz diegho #187915 üzenetére
Én annak a híve vagyok, ha már egyszer a mérnökök nem véletlenül rakták bele, hogy fel kell programozni az akkumulátort akkor ne akarjuk átverni az energiamenedzsmentet. Ez nem neked szól csak általánosságban írtam.
Tehát ami a lényeg. Veszel egy másik ehhez hasonló Varta vagy más akkumulátort amin van BEM code és valaki aki ért hozz kb fél perc alatt rátanítja az új akkut. Javasolt megcsinálni, mert így tudja a kocsi, hogy mekkora és milyen telep került bele és már nem kell maxon tekernie a töltésnek, mert új cucc van benne.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz diegho #187917 üzenetére
Hát igazság szerint ha nagyon precízek akarunk lenni, akkor meg kell nézni, hogy mit tud az energiamenedzsment. Van benne gyárilag pár márka, de lehet a seat nem határoz meg semmit és bármelyik BEM kódos jó lesz. Az a baj nem ismerem behatóan az összes típust. Érdemes egy VCDS-el ránézni előbb, mert aztán lehet a menüben nincs is ott a tanítási pont.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- OTP Bank topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Prezentáló szoftver és App fejlesztéshez tanácsot kérnék
- Revolut
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen