- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
Nem nagyon van még vele tapszatalt, hogy hol jön el az a pont amikor megadja magát a motor. Az Golfomban 167 van a Passatban pedig 174. Mindkettő vaj simán jár nincs egyikkel se semmi gond. A csoport tele van 180-200 körül futott példányokkal és senkinek sem volt motorgondja. Itt a fórumban is van egy kolléga akinek már 230 körül jár a gép. Amúgy Golfból 7 millióért már simán kapsz 100k km alatt futott példányt.
Tehát alapvetően elég megbízható gépek, mert lényegében hidegen sosem járnak. Csak optimálisan van használva. Városban áram, hosszabb útra meg ott a benzinmotor. Én ajánlom, nem kell félne, főleg ha ilyen 10-12 körül mész egy évben.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #183429 üzenetére
Erre találták ki a Passat GTE-t. Jobb minta Golf és nagyobb is
(#183422) kleinguru: Pont most linkelte valaki a csoportba, hogy 81 km-t ment el tisztán villannyal egy új Passattal. Nekem idáig a rekord 42 volt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #183480 üzenetére
Jó kocsi a B7, nekem volt dízelben nagyon szerettem
A motor amit nézel CCZB, erre rá tudsz keresni, hogy milyen. Itt nem nagyon van róla személyes tapasztalat. Ajánlom, hogy lépj be az FB TFSI csoportba, ott sokan vannak, biztos találkozott már vele valaki.Magánvélemény: Én ennyi km-el már nem venném meg, tuti jönni fog előbb vagy utóbb valami finomság. Mire használnád? Mennyit mennél egy évben és hol?
(#183481)tope: Miért is? Én fizettem a B7-nek könyvéért. Egy több milliós kocsinál nem mindegy 10k Ft már? Angolul van: [link] [link] [link]
Nem tudom melyik kell neked konkrétan.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kleinguru #183621 üzenetére
A HDD csak a zenék tárolására van, az nem fog gyorsítani rajta semmit. Tudsz bele SSD-t rakni, de ahhoz firmware-t is kell cserélni. RNS510 annyira régi már, hogy nem érdemes költeni rá. Jobban jársz egy típusspecifikus androidos fejegységgel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #183633 üzenetére
Feláras extra volt a kék féknyereg. Találtam extra listát még korábban és ott látszik benne
(#183631) kleinguru: Mindent lehet otthon, csak sok utánaolvasás kell. És legyen kéznél egy VCDS, mert könnyen tud törölni funkciókat egy rossz update. Amúgy egy próbát megér ha van egy SSD-d, az is lehet találsz valakit VCDS csoportban aki megcsinálja neked. Én egyszer csináltam SW frissítést RNS510-en, de többet biztos soha. Jól el is ment rajta pár dolog és heteket olvasgattam utána külföldi fórumokon mire meglett amit akartam.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz erdey_a #183687 üzenetére
Volt belőle szíjas is, nem? Én azt keresném. Bár ahogy nézem 2011 körüli példányok vannak csak az meg mind láncos lesz. Az a baj, hogy a többi 1.4tsi meg twincharger, nagyobb a rizikó. 1.8 meg 2.0 nincs jó hírrel még annyira se. Persze mindenből van kivétel, de még a CAXA a legjobb talán. Amúgy simán egy 2.0 dízel 140 lovas, nem olyan sokat futott CFFB-t vennék ha nem csak város.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Élből kikapcsoltam mindig amikor elindítottam az autót. Simán leállítja magát egy nagyobb hajtás után is.
De a GTE-nél meg nincs választás. Nagy terhelés után is az első gázelvételnél már leállítja a benzinmotort. Bízom benne, hogy a kiegészítő elektromos vízpumpa azért hűti a turbót ilyenkor.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #183792 üzenetére
Simán leállítja akkor is. Ugyebár még sosem mentem vele 130-al gyorsabban, mert itthon nem lehet, de azt olvastam, hogy 130 felett kirakja az E mode áthúzva ikont és egyedül akkor nem állítja már le amikor 200-al mentem vele. Persze ez csak egy elméleti okfejtés 50-nél soha nem megyek gyorsabban
Lényeg a lényeg, hogy 130 alatt bármikor leállítja, ha már csak elveszed a lábad a gázról vagy jön egy kisebb lejtő. Egyedül akkor vár egy pár másodpercet amikor tényleg jól meghajtom.De mivel van benne 4 elektromos vízpumpa is ezért gondolom azok hűtik ilyenkor a turbót és a többit.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nem, akkor is leáll. De már csak akkor ha elért egy szintet és legfeljebb ha áll a kocsi. Kvázi egyfajta start/stop . Viszont hülyeség használni, mert nagyon megdobja a fogyasztást. Simán 12 liter körül lesz akkor. Na meg semmi ereje nem lesz a kocsinak, csak kickdownkor. Jól sikerült a hibrid mód, azt érdemes használni bármikor. A töltés funkció nem tudom mikor jöhet jól.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #183823 üzenetére
Létezik ilyen. Nem sok darabot gyártottak belőle. 2013-tól 2016-ig volt gyártva. Nincs különbség köztük, nem volt FL meg semmi ilyesmi. 7 sebességes száraz DSG van benne. Nincs túl nagy előnye egy sima alap 1.4 TSI-hez képest. Viszont a leírásban az a hülye duma, hogy Prius technika csak erősebb, full hülyeség. Semmi köze nincs a kettőnek egymáshoz. Kár, hogy nincs benne ülésfűtés.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #183825 üzenetére
De takarékosabb, városban adja egyedül az előnyét. Sima országúton, pályán már nem érezni belőle semmit. Annyi, hogy ha van kakaó az akkumulátorba akkor erősebb az autó. Egy jó alternatíva a sima 1.4TSI mellé, mert elég dinamikus lesz a hibrid Jetta. Ha sokat mész városban akkor jó vétel lehet, de a TSI akkor sem a sok elindulás és leállításra van kitalálva. Nem véletlenül mindenki (taxi) HSD-vel jár és nem másfajta hibriddel.
(#183826) grizlisandor: Igen sajna azt rakták bele. Itt is gondolom elektronikusan van leszabályozva a villanymotor teljesítménye mint a GTE-be. Pár elvetemült ember külföldön már elkezdte tuningolni a GTE-t. Rájöttem, hogy a gyári 102 lóerő elég komolyan vissza van fogva a váltó miatt és simán kihoznak belőle 200 lóerőt és 400 nm-t. Összteljesítményben meg 350 LE és 500NM körül. Nem hiszem, hogy annyira tartós DSG-k lesznek azok
(#183828)oliwire: Kevésbé tartós mint a 6 sebességes olajos verzió. Nincs semmi előnye a 7 sebességesnek. Nem bírják olyan jól a nyúzást ,hamarabb megég a kuplung. Mechatronika sem olyan tartós.
(#183829)newmoonlight: Hazatelefonál a kocsi [link] Azt jelenti, hogy szinkronizálja az órát a német atomórával. Nem műholdas, nem GPS, sima rádiófrekvencia.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz newmoonlight #183836 üzenetére
Én nem merném megkockáztatni a helyedben. A következmények beláthatatlanok lehetnek
Kikapcsolni nem tudom hol lehet, nem ismerem az MMI-t. De annyi fog történni, hogy nem szinkronizálja és vagy késni vagy sietni fog az órád a pontos időhöz képest.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #183838 üzenetére
A Jetta egy próbálkozás volt szerintem nekik. Még hagyományos DQ200 váltó mellé rakták a villanymotort. A GTE DQ400e váltója már eleve erre lett tervezve a DQ250 alapjaira ráépítve. Ezért fejlettebb, de drágább is a Jettanál. Na meg erősebb is és 35-50 km körül megy el egy feltöltéssel.
A 250Nm a Jettanál a max kombinált nyomaték, ebben már benne van a benzin és villanymotor teljesítménye. Mennyi a kereted? Ajánlott lehet a Golf GTE ha eltudsz menni tovább.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #183842 üzenetére
Az én Golfomnak még jobb a felszereltsége azt vedd meg Meg különben is a hibridauto.hu autói nem léteznek már. Újrafelhasználják a képeket és ha beszélsz velük, akkor azt mondják, hogy a képen látható autó már nincs meg de tudnak valamikor hozni egy hasonlót.
Ha sedánt akarsz akkor ott van a Passat GTE vagy a Ford Mondeo hibrid.
De a Jettára ránéznék a helyedben ha tetszik és nem tartod meg 1-2 évnél tovább. Izgalmas autó és élveznéd ha még a forma is bejönA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #183860 üzenetére
Minden kocsim, mindig eladó a megfelelő árért cserébe Szeretnék már tisztán villanyra váltani.Amúgy meg: 2015/04, GTE csak egyfajta van 1.4 TSI+villany 204 lóerő, állapota hibátlan. Minden elemét legalább 12 helyen megmértem rétegvastagságmérővel
A Passat egy nagyon jól sikerült autó lett a GTE kiegészítéssel együtt. Megéri a felárat. A Golf az sportosabb és fiatalosabb, meg jobban is megy a Passatnál kicsivel.Jetta tovább is problémanetes lehet, csak egy 10 éves hibrid TSI-t már nem biztos, hogy könnyű lesz eladni. Ilyenkor ezt is nézem. Bajod a DSG-vel lehet talán, de ez sincs kőbe vésve, mert van nem egy száraz DSG ami már 200 felett jár. Amit te néztél még nincs benne sok km. És ha ilyen évi 10k körül mennél az 4-5 év alatt sem vágná gallyra.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #183863 üzenetére
Nekem ilyenre nagyon feküdne, most egy Skoda CITIGOe iV. Baromira bejön ez a kis kocsi, a hatótávja meg parádés. Sokkal többet elmegy mint egy 2016-os e-Golf.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #184214 üzenetére
Valahogy mindig azokkal történnek idő előtt ilyen gondok amiknél szerepel a varázsszó, hogy nem csináltam vele semmit csak Stage1 meg pár apróság Nem mondom, hogy ez okozta a hibát, de lehet közrejátszott. Sajnálom a tulajt, együtt tudok vele érezni, mert a leírás alapján tényleg lelkiismeretes volt.
Az már más kérdés, hogy hova nem elég az a 230 ló. Nekem a Golf 204, de nem éreztem gyengének soha. Egyre több GTE-re raknak Stage 1-t is. Szegény DSG nem tudom, hogy fog megbirkózni 500+ Nm-el.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz babszon #184528 üzenetére
Személyes tapasztalat nem igazán lesz itt. Egyel korábbi Passatról és Golfról van. Ebben az Octaviában már a nagyobb akkumulátor van. A benzinmotor ugyanaz mint a fent írt két autóban.
De most gondolkodom, hogy lehet te nem is az iV-re gondolsz hanem a sima benzines modellre. Melyiket nézted ki, a plugint vagy a benzinest?[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz babszon #184536 üzenetére
Úgy néz ki jelenleg, hogy az iV a plug in hibrid modell azért kavart meg egy kicsit minket
Az 1.5-ös motor új fejlesztés már a harmadik vagy negyedik generációja a TSI-nek. Új autóban ezekkel már semmi gond nem lesz. Nagyon jól fogyasztanak és dinamikusak is. Az Octavia meg mindig egy ajánlott típus volt. A Karoq kisebb mint egy kombi Octavia. És a SUV mivolta miatt többet is fog fogyasztani. Meg szerintem az Octavia sokkal szebb mint egy Karoq, de ez ugye szubjektívA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz pulffy #184607 üzenetére
Szíjasak és 5 éves korukban kellene elvileg. Km-re nem nagyon mond semmit a márkaszerviz. 210-nél szokás cserélni egyébként. Volt olyan aki 210-nél elment kicserélni és akkor volt kb 5 éves a verda, de azt mondták a szíjra, hogy tök jó állapotban volt még. Tehát tényleg nagyon sokat bírnak ezek már. 4x4 miatt meg az olajat kell cserélni a hajtásláncban ami az összkerékmeghajtásához kell, annyi a plusz költség.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #184764 üzenetére
Elkezdtem írni egy egyszerű kis gyik-et. Még hagy kivetnivalót, meg sok minden hiányzik belőle. Ahogy időm engedi csinálom tovább. [link] (ha valahova hülyeséget írtam, akkor szívesen veszem a kritikát )
Adatlapomon ott van telefonszámom, azon tudsz hívni és válaszolok minden kérdésedre nagyon szívesen. Most már egy éve hajtunk egy Passatot és egy Golfot is. Összegyűlt bőven tapasztalat.
Molnarpeter sok mindent leírt a gyik-be beleírtam az extráka, de ha valami kérdés van még akkor hívj nyugodtanAnnyit még hozzáteszek, hogy Passatban benne lesz szinte biztosan az első hátsó tolatóradar és a kamera. Mindegyik már MIB2 tehát van benne lehetőség utólag is is aktiválni az AA-t, ha esetleg gyárilag nem került bele. Digit műszerfal jó dolog, de ritkább is.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz freaghill #184772 üzenetére
Városi fogyasztás érdekes téma, mert oda pont az elektromos rész való, tehát gyakorlatilag nulla. Csak akkor szabad városban használni ha mindig tudja az ember tölteni. Ellenkező esetben úgy viselkedik mint egy HSD, csak ennél a TSI-nél nem túl szerencsés, hogy negyvenszer leáll és elindul egy 6km-es úton. Amúgy a kérdésre a válasz, hogy 4-5 literrel elvan. Országúton úgy eszik mint minden TSI, nagyon jól. Télen fűtéssel is elmentem vele 360 km-t 4,5-el. De jártam már meg 120 km-t is 2,2-es átlaggal. Teljesen lábfüggő, de itt jó páran tudják rólam, hogy mániákus spórolós, fogyasztás buzi vagyok Viszont már a példákról áttérek az valós felhasználásra. Országút 90-100-al 5 liter simán. Pálya 130-al 6-7 liter. Viszont cserébe 130-nál is jól megugrik és 200-nál sem eszik sokat.
Utánfutót is húztam vele. Elég jól adta: [link]Tudom elrugaszkodott, nekem jelenleg 1,7L/100km (12kWh/100km) a nagy átlagom 9000 km-re vetítve.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Lehet mégsem a 30-as elem lesz az. Be kell nézni a műanyag alá és kiderül, hogy ragasztva van-e
Keresem ezerrel, de nem találok a hátsó ajtóról robbantott ábrát normálisan.
Szerk: Sőt úgy nézem mintha egy anyagból lenne kipréselve az egész. [link] [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz !Overdose! #185567 üzenetére
Én 17.6-ot de nincs jelentősége a verziószámnak. Az évjárat van lényegében beleírva.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz reflxx #185581 üzenetére
Pontosabban azokban lehet benne ami min. MIB2-es és gyárilag kérték bele ezt az extrát. Utólag is lehet aktiválni, ha olyan a fejegység. Ez a szoftver verzióból derül ki és még ezen felül is kellhet hozzá egy másik USB bemenet. A VAG olyan rendes, hogy két féle USB-vel szerelte a kocsikat. Múltkor egy olyan új Q2-vel találkoztam miben a USB port charge only volt. Pedig egy 12 milliós, nagy kijelzős MMI.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #185587 üzenetére
Pont nem rég jártam utána az adott Q2-nél amit említettem. Golfnál csak akkor lehetséges ha MIB2 megfelelő verziója és 70-80k Ft ha nem kell csatlakozót cserélni. Az Audira kerek 100 lett volna, érthető módon így már nem kellett neki. Jó lenne kitanulni ezt a szakmát, mert több embert is megkérdeztem és mindenki egységesen ezt a 100k Ft-ot mondta.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Ice!? #185593 üzenetére
Ilyen motor volt nekünk a Q5-ben. Nem volt semmi gond az együtt töltött 40e km alatt. Egyedül a DPF kezdett már eltömődni 220 környékén. De az nem a motor hibája. Istinek is a fórumon van még ugyanilyen A4. Alapvetően egy jól kiforrott CRTDI már.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Mindennél hasznosabb. Kb. a legjobb rendszer ami jelenleg autóban benne van. Tökéletesen müködik a hangutasítás. Egy pillanatra nem kell levenned a kezed a kormányról és másra figyelni. Van gomb a kormányon, megnyomod és mondod neki mit csináljon. Ha meg mégis kezelni kell valamit akkor jó a felület szép nagy színes ikonokkal. Az AA és a CP egy nagyon hasznos kiegészítő.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz Grande Ale #185667 üzenetére
Természetesen nem azt jelenti. Egy Diag kell neki. Ha van otthon elm327 akkor ezzel ki lehet olvasni. Oil ash ami számít. Ha elmegy két regen között ilyen 600-700km-t akkor az még mindig tök jó. Mennyi km van a kocsiban?
Amúgy meg nem szabad vele rövidtávozni, mert úgy hamar vége lesz mindennek is
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Grande Ale #185670 üzenetére
Nem mutatja, csak már ha nagy a baj ahogy bitpork is írja. Közel sem biztos, hogy cserélve volt. Ismerősöm a hírhedten rossz 2.0 PDTDI-ben cserélte 360-nál.
VCDS vagy VAG DPF kell neki, addig csak találgatunk.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Grande Ale #185674 üzenetére
Akkor az nagyon jó ár volt. Nincs gond, ha javítani vagy cserélni kell akkor is bőven pénzednél leszel és sokáig nincs gond vele. Csináltass rajta egy egy teljes diagot, mielőtt visz magával több mindent is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #185739 üzenetére
Csak vízen meg hóban nem jó a széles peres gumi
Nekem jó kis acélfelni van 205/55 R16 gumikon, a fogyasztásért mindent Mondjuk az én kocsim alapból úgy néz ki mint egy sima Golf 7. Igazi kis sleeper.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Cece04 #185761 üzenetére
Nézd meg mi van benne és próbálj meg ugyanolyan paraméterrel rendelkező VARTA akkumulátort venni. De a ami a lényeg, hogy legyen rajta mindenképpen BEM Code. A márka úgy is jó lesz amin rajta van ez a kód. Utána valakinek aki ért hozzá fel kell tanítania az akkumulátort. Esetleg kipróbálhatod, hogy kérsz árajánlatot több márkaszerviztől és ott egyben le lehet tudni a cserét és a programozást.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz #20749568 #185792 üzenetére
Mutasd meg neki inkább a Passat GTE-t. Sokkal jobban jönnétek ki vele. Városba nem való az a dízel. Persze nem lesz vele semmi gond új autóként, de akkor sem oda találták ki.
Amúgy ha hajthatatlan akkor nyugodtan meg lehet venni, jelenleg az egyik legjobb dízelmotor a piacon a 150 lovas 2.0TDI. MQB platformra épül, már 2013 óta reszelgetik. Egyfajta átalakított Passat.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Cece04 #185840 üzenetére
Ebbe a szövegbe már több helyen belefutottam. Egy nagy bullshit az egész. A Vag autókba igen is kötelező. Egy elég bonyolult energiamenedzsmentjük van. Nem véletlenül találták ki a mérnökök, hogy meg kell adni a gyártót és a teljes BEM kódot. Ebből fogja tudni az autó elektronikája, hogy milyen akkumulátort kapott egészen pontosan. Veszel egy aksit beszereled úgy, hogy a bikaponton legyen áram és elviszed a legközelebbi vcds emberhez aki ért hozzá és pár ezerért ratanitja. Egy 3 perces művelet.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gyenesmartin #185846 üzenetére
Ha lehet vele illesztést csinálni akkor igen. Azt a cuccot nem ismerem. Lehet ez a funkció pont fizetős.
Fejből nem tudom, de nagyon egyszerű megnézni. Bal hátul van a csomagtartóba. Kell választani egy ugyanolyan értékű AGM akkut mint ami ott van. De amúgy sokáig bírják, mert lényegében semmire nem használja a kocsi. Az a lényeg, hogy sose legyen gyujtason az autó csak ready módban és akkor nem tud lemerülni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #185870 üzenetére
Ugyanúgy, a nagyfesz akkumulátor csak akkor kerül áram alá ha readybe teszed az autót. Alap esetben egy relével le van választva mindig. Azért is kell a 12 voltos kis akksi, hogy beindítsa a nagyfeszültségű részt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen