- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android szakmai topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Teaway #43101 üzenetére
Két lehetőség volt régebben, az ami most is működik és írtam hogy akár 24 órán belül az egyenlegen, azt neveztük régen a Top Up-os utalás, megadják hogy milyen számlaszámra milyen azonosítóval menjen pénz, akkor több nap után volt az egyenlegen.
11. PayPal egyenleg feltöltése banki utalással, Top Up (Feltöltés) móddal van a leírásaVolt a gyors utalás amikor egy köztes bank segítségével, a Trustly ment a saját bankunk netbanki azonosítóival, de itt csak néhány magyar bank volt benne és azért hívtam gyors feltöltés-nek mert rövid időn belül, nem több nap után a PayPal egyenlegen.
A menüpont meg van (Add money using Trustly) csak épp nem működik.
Unfortunately, we have had to temporarily deactivate instant top-ups with PayPal in your country. Please use alternative options available in your country to add funds to your PayPal account. -
GAbre
veterán
Tudja valaki,hogy minden nagyobb összeghez csak nyomkövetéssel férek hozzá?Vagy csak néha csinálja paypal?
Eddig csak 1x kaptam nagyobbat,és lehet nem akarom eladni,ha még várhatok,amíg a csomag átveszik.(Túl sok idő)
Illetve minden visszaküldésnél ki kell fizetni a paypalnak járó részt?Régen 0.3 usd-t számoltak fel.[ Szerkesztve ]
Avatar
-
dn7z
csendes tag
Hali. Lenne egy kérdésem, hátha valakinek volt már ilyen
.Még 2020.10.19.-én eladtam egy internetes játék profilt a neten. A fizetésre paypal lett használva( 52.000). A tegnapi napon az akkori vásárló bejelentette, hogy az ő engedélye nélkül lett végrehajtva a tranzakció. Messengeren beszéltem a vevővel( külföldi), aki azt mondta, hogy megvárja a fizetését, aztán megveszi. Majd másnap írt újra, hogy a barátnőjével beszélt és megelőlegezi neki az összeget, így meg tudja venni azonnal. Ezt követően kaptam is az utalást. Én pedig természetesen átadtam a profilt, ahogy meg is lett beszélve. Remélem nem kell egy ilyen csaló miatt fizetnem úgy, hogy én tartottam a szavam... Ha mégis a kö**ög vevő javára ítél a PayPal a pénzt levonhatják a fiókomhoz rendelt bankkártyáról? -
Topikgazda
Nem vonják negatív egyenleggel ott lesz, neked kell kifizetni., feltéve ha eleve nem tartották vissza. Elméletileg nem az egyenlegeden van a pénz? Mert az utóbbi időben a kereskedelmi tranzakciós pénzeknél azt tapasztaljuk hogy visszatartják
Becsapott. Ha tudod akkor deaktiváltasd a játék profilt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pictigjis #43105 üzenetére
Van amire nincs eladói védelem, erre sem és nem azért mert asszisztál, ha benyögi a vevő ezt az indokot vagy bankja akkor nem igazán lehet mit tenni, a pénzt vissza kell adni, asszisztálás nélkül is, lásd szerződési feltételek. Ahol már él az erős hitelesítés és kártyával fizetett az illető ott ez nem elfogadható érv már és ez esetben jogtalan a felszámolt jutalék vissza nem adása az eladónak, de a pénzt az visszaadják az adott vevőnek.
Én addig nem küldtem volna semmit, vagy nem aktiváltam volna amíg konkrétan meg nem erősíti hogy ő fizetett.
Csak gondolj bele abba ha a nevedben vásárolnának, akkor talán jó az ha neked is asszisztálnak[ Szerkesztve ]
-
dn7z
csendes tag
Első-utolsó eset, hogy paypal-on keresztül adtam el valamit... Sajnos sok mindennel nem voltam tisztában. Megkapta, amiért fizetett és mégis. A messenger beszélgetést bizonyítékként elküldtem a paypalnak. (Linkelem ide is)Így sincs semmi esély? Tehát ha én nem töltöm fel az egyenlegem ne tudják behajtani? Csak annyi hátrányom lesz, hogy nem tudom használni a paypal fiókom?
[kép] [kép] [kép][ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Menjen a ...ba.
Mindenképp írogasd hogy ez jogtalan kérés, lehetetlen hogy 130 nap után derül ki hogy nem ő fizetett, bankok esetén is maximum 60 napig lehet chargeback eljárást kezdeményezni, ez egyértelműen csaló.
Chat-en is kifogásold hogy ez jogtalan, ne adjanak neki igazat, így nem lehet a PayPal-t pénzfogadásra használni, ha a jogilag elvárt határidőn túl tesz panaszt, erre a PP 180 napig terjedő vásárlói védelme sem terjedhet ki, hiszen használta azt az accountot és nagy valószínűséggel ő volt.
Szerintem annak ellenére hogy erre nincs eladói védelem, lehet esélyed. -
Topikgazda
válasz shteer #43116 üzenetére
6. PayPal pénzküldés másnak vásárlás ellenértékeként vagy barátnak, családtagnak pénzküldés:
Fontos megjegyezni, ha barátnak, családtagnak címkézve (személyes tranzakció) küldjük a pénzt, mivel ez nem vásárlás, nincs rá vásárlói védelem!
A személyes tranzakciónak minősülő küldés általában ingyenes, ha pénzváltás lenne, akkor van konverziós költség, kiírja küldés előtt ha van díj.
A kereskedelmi tranzakciónak minősülő kifizetések a fogadó félnél jutalékkal járnak. A küldőnek ingyenes, feltéve, hogy pénznemváltás nem szükséges.
Figyelem, pénz küldésnél nincs automatikusan banki konverzió, közvetlenül a küldés előtt kell beállítani, lásd a leírás végén a 4. pontnál.
A leírás ezen a linken tekinthető meg. -
Topikgazda
válasz Botigta #43118 üzenetére
Nem egészen, de akkor ha biztos akarsz lenne akkor válaszd a bal oldali ablakban hogy USD
és akkor ez lesz a vége a beviteli ablaknak
De állítsd át Revolut konverzióra, mert PayPal az alap ennél.
Ez lesz a jó érték: Convert with card issuer
Az Összefoglalós leírásban is benne van.[ Szerkesztve ]
-
dn7z
csendes tag
válasz tPedro_ #43121 üzenetére
És erre 130 nap után jövök rá? Éppen tudok, csekély esélyem talán van. De attol még lehet fizetnem kell és ez nagyon nem tetszik. Ha.nem nekem ad igazat a pp akkor nem fogom kifizetni. Kivéve, ha levonja a kártyámról, mert akkor nem tudok mit tenni. Ha nekem ad igazat akkkror tartsa meg, bár lehet, hogy írok a játék supportjának, hogy eladtam ;) Az eladás tiltott, bannolják az accot.
[ Szerkesztve ]
-
Botigta
aktív tag
Úgy látom, nem értesz engem...
Amiket írsz, az alap, a kártyám is a bankom általi váltásra van állítva.
De azt értsd már meg, hogy nekem nem legördíthető a bal oldalon Ft! Nem tudom átállítani dollàrra!
És ebben a nyomorult androidos appban egyébként a váltást sem tudom módosítani... -
Topikgazda
válasz Botigta #43124 üzenetére
Van a mobilon böngésző, használd a böngészős PayPal-t. De nagyon nem írtad hogy mobil appról van szó, a kép alapján nem tudtam eldönteni, hogy az lenne, de mindjárt megnézem azt is.
Azt is értsd meg hogy a PayPal megszüntette az előre történő váltás beállítási lehetőséget, ha most új kártyát, vagy frissített kártyát akarsz használni, akkor mindig a vásárlás, küldés előtt kell a váltást átállítani.
Azt is értsd meg hogy pénzküldésnél az eddig előre eltárolt váltást nem veszi át (mivel a kártyás fizetési beállítás), mindig a PayPal váltás az alapértelmezett és neked kell minden pénzküldésnél átállítani.
Annyira nem beszélek hülyeséget, nem értettelek félre, legfeljebb a kép alapján nem tudtam dönteni és másik útvonalon indultam el.Na írtam hogy a $-t írd (eleve ott lehet a devizákat cserélni) azután az elküldés előtt tudod átállítani a váltás, a mobil appban nem működik hogy a baloldali oszlopban változtasd a devizát.
A 2. képen látható hogy a PayPal a váltó, mert ez az alapértelmezett küldés esetén, a linkre bökve tudod megváltoztatni a kártyakibocsájtóra, az látszik a 3. képen, a 4. képen a végeredmény hogy az adott deviza és összege van kiírva és értelemszerűen az fog a kártya felé elmenni terhelésként.[ Szerkesztve ]
-
Botigta
aktív tag
Köszönöm válaszod, de hidd el, ezeket én mind tudtam, értem. Egyet nem értek. És ez nekem úgy tűnik, évek óta, hogy a PayPal-nál szándékosan arra megy a felhasználói felületek fejlesztése, hogy a számunkra jó, és fontos beàllìtàsokat minél jobban eldugjàk, minél kevésbé legyen egyértelműek, érthetőek, megtalálhatóak...
Vegyük pl jelen példámat:
A küldés folyamatàban amikor ez az oldal jön elő, az égvilágon semmi sem utal arra, hogy lejjebb lehet gördìteni! Teljesen véletlenül csúszott meg rajta az ujjam, akkor láttam meg, teljes megdöbbenésemre, hogy ott van az àtváltás módosításànak lehetősége...
Természetesen köszönöm szépen, hogy segíteni próbáltál.
-
Topikgazda
válasz Botigta #43126 üzenetére
Ez jel > a mobil app-ban az hogy van más opció. Az hogy mekkora a mobilod kijelzője és nem adja fel a teljes oldalt, orvoslása csak egy apró beállítás a mobilodon.
De gondolj bele, amikor megtervezik az oldalakt akkor nem a magyar viszonyok a meghatározóak, mi kevesen vagyunk ahhoz hogy hozzánk legyen igazítva.
Őszintén én a magyarítást is kihagytam volna, mert abból csak a problémák generálódnak folyamatosan.
Azt az egyszerű dolgot nem tudják kijavítani amióta kitalálták a magyar nyelvű felületet, hogy üzleti fiók regisztrációjakor a tevékenységi kör "szótárt" nem adja fel a magyar nyelvű felület és ezért nem lehet befejezni a regisztrálást, csak ha angol nyelven megy a dolog, csak én 2-szer leírtam nekik az elmúlt években, de nem sikerül a javítás. -
PROTRON
addikt
Szerintem ennek a menünek a méret beállítása nem az én mobilom függvénye, mert megtehetnék hogy oldalra berakják a szokásos csúszkát ami minden normális alkalmazásnál akár mobil akár PC ott van. Ez egy olyan egyszerű beállítás hogy tuti szándékos a kihagyása.
Nekem sincs bajom azzal hogy igyekeznek üzleti modellt életben tartani és hát nekem nem kell fizetnem a szolgáltatás használatáért, akkor valahol be kell szedniük a költségeket. Csak az ilyen trükkök nem korrektek.Nekem a bankom mobil appjával van hasonló gondom, a másfél évvel ez előtti frissítés óta a belépési pin beírásánál nem az automata igazítást választották mint ahogy éveken át bevált, hanem a modernebb, nagyobb méretű kijelzőkre szabták a méretet.
Emiatt annyira lent van az "ok" gomb, hogy ha nem figyelek simán a kezdőképernyő gombhoz ér az ujjam. Feljebb kell csúsztatnom a képernyőt.[ Szerkesztve ]
Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.
-
Topikgazda
válasz PROTRON #43129 üzenetére
Megnéztem igazad van, nem feltétlen kell állítani a mobil kijelzőt, nálam eleve nincs csúsztatási lehetőség, feladja a kártya kiválasztása után (nekem a képernyő úgy kétharmad résznyi részére) az opciókat és tisztán látható az utolsó bejegyzés a váltás, ahogy a képemen görgetés nélkül. Annak ellenére hogy a PayPal nem teljes képernyős megjelenítésű.
Semmi nincs kihagyva, ha neked görgetni kell akkor kicsi a képernyőd.
-
GEPESZ66
veterán
Hetek óta próbálom a PayPal-ba belépve a Beállítások/Biztonság menüpontra kattintva a jelszó módosítást elérni.
Azt írja, hogy "a kérését nem tudjuk feldolgozni".
Esetleg Ti betudtok-e ide lépni?
Mi lehet a gond? -
Topikgazda
válasz GEPESZ66 #43132 üzenetére
Lehet PayPal probléma, a magyar nyelvű felületről angol nyelvre váltani ki és belépni.
Azt gondolom hogy az elsődleges ok.
Most megnéztem, az angol nyelvű felületen jön ez az oldal. https://www.paypal.com/myaccount/security/password/change
Fogaskerék ikon, Security és Password-nél az Update.
A telefonszámod az legyen pontos.
Lehet böngésző probléma (felugró ablak, harmadik fél süti, reklámblokkoló) törölni a PayPal sütiket és a böngésző gyorsítótárat majd újraindítva belépni és kipróbálni.[ Szerkesztve ]
-
PROTRON
addikt
Valahol eldugva nem lehet beállítani hogy a paypal email értesítést küldjön amikor lekönyvelik a saját bankszámláról érkező utálást? Nem szeretés van hogy folyton nézegetni kell. :S
Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.
-
Topikgazda
válasz PROTRON #43134 üzenetére
Nem értem ezt az eldugás témádat, az értesítéseknél kell megadnod hogy miről és hova menjen értesítés, olyan helyen van hogy csak figyelmetlen ember nem veszi észre. Lényegében a fő menüben.
Ha egyenleget töltesz fel akkor ilyen témájú e-mail érkezik amikor elérhető a pénz: Bank Account Transfer Complete
Belépsz, a fiók beállítások, settings a fogaskerék ikon fent a Logout gomb előtt.
Második menü sorban a NOTIFICATIONS.Az adott kategóriában rá kell kattintani amelyik nincs jelölve hogy e-mail vagy sms esetleg mindkettő. Vízszintes nézetű levél ikon, függőleges nézetű mobil ikon, én mindent jelöltem
[ Szerkesztve ]
-
PROTRON
addikt
Mea culpa, előző alkalommal nem maradt meg hogy tényleg kaptam róla emailt a magyar szövegű beállítások menü meg...
Gmailen rákeresve a paypalra valami nem stimmelt, mert csak a levelek egy kis részét dobta fel, ezért nem találtam meg.Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.
-
Ciccuka
veterán
Meddig tart egy refund, hogy vasárnap reggeltől megérkezzen?
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #43140 üzenetére
A PayPal egyenlegen már látod a könyvelését? Ha igen akkor ahogy az Összefoglalóban is írtam:
Válasz: 1-3 banki munkanap, ha az 5. napon sincs a bankkártyához tartozó számlán, hívni kell a bankot.
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik. -
Ianbond
csendes tag
Sziasztok.
Lenne egy olyan problémám, hogy szeretném hozzá adni a maestro kártyám a paypalhoz a hozzáadás meg is történik, viszont utána meg kéne erősítenem a kártyát, hogy valóban én vagyok a tulajdonos (korábban ekkor küldte a paypal a terhelést a banknak ami 400 Ft-volt) viszont most ezt a folyamatot nem végzi el... mindent helyesen adtam meg már többször is próbálkoztam, banknál az új online jelszó be van állítva, bankot is felhívtam ott azt mondták nem náluk van a hiba... paypalnak is írtam ott is ezt a választ kaptam, hogy nem náluk van a hiba... akkor még is hol a .... van a hiba
Esetleg más is járt így? amíg nem volt ez a kép lépcsős azonosítás minden gond nélkül működött, most meg olyan biztonságos lett így, hogy én a saját kártyámmal se tudok vásárolni...... -
Topikgazda
válasz Ianbond #43143 üzenetére
Nem két lépcsős azonosítás, az egy kicsit más.
A bankkártya banki erős hitelesítési hiányzik, nem jön elő a Mastercard banki hitelesítő oldala, gondolom OTP vagy Takarékbank.
Majd ha ezt megtörtént csak azután lesz az hogy kéred a 400 Ft-os levonást a kártya megerősítéshez, ami valójában a pénz kiküldési limitek eltörlése, köze nincs a kártyával történő fizetéshez.
Ha megnézed az Összefoglaló, 3. Kártya hozzáadás a PayPal fiókhoz leírásban ott az Ertse bank Visa megerősítő oldala látható, hasonló van a Maestro-hoz.
Szerintem a bankod ügyintézője akivel beszéltél azt sem tudja hogy miként működik a bankkártya erős hitelesítés náluk.
De a leglényegesebb hogy kártya aktív legyen és legyen elérhető legalább 800 Ft pénz, mert a kártyaszám ellenőrzésre is kell 1 $-nak megfelelő forint.
Ez még lehet böngésző probléma is, nem jön elő a felugró ablak, nincs engedélyezve a harmadik fél sütije, reklámblokkoló nem engedi megjeleníteni vagy ha van oldal fordítód az kavar be.Én nem azt a hitelesítést írtam hogy hiányzik.
Oké akkor azt mondod hogy az erős hitesítés banki ablaka előkerült és ott sms-el vagy ami a bankban aktiváltál azzal megcsinálod a hitesítését?[ Szerkesztve ]
-
janosdav
csendes tag
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget, regisztráltam PayPalhoz magyar bankszámlát a kiutalás miatt, ez sikerült is.
Sajnos kb. 2-3 óra múlva véletlenül töröltem is (balf.. voltam). Azóta hiába próbálkozom megint a számla regisztrálással, azt írja, hogy sajnos ezt a bankszámlát jelenleg nem tudjuk csatolni. Mi lehet a gond?
Van valami átfutási idő, és majd utána lehet csak regisztrálni? Tudtok segíteni? -
Topikgazda
válasz janosdav #43149 üzenetére
Lehet írni üzenetet, lehet chat-elni velük. A belépés után bármelyik elérhető.
Böngészős verziót írom.
Ezt a linket használd. Contact Customer Service oldal lenne.
Válaszd az Account profile and set up linket
Bank Account
Add and confirm
Görgesd lejjebb a képernyőt és alul a Message us
Erre Are you trying to link or confirm a bank account? a Yes gomb
Majd értelemszerűen a továbbiak.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Asztrofotózás
- Politika
- Gumi és felni topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen processzort vegyek?
- Trump vagy Harris
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5580, 15,6" FHD, I5-7300U, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- HP ProBook 455 G5 , 15,6" FHD IPS,AMD A10-9620P, 16GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- LG 27MR400 Monitor
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS Touch, I5-8350U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Lenovo Thinkpad T450, 14" HD+ IPS, I5-5300U CPU, 8GB DDR3, 250GB SSD, Dupla akku, WIN 10, Számla, Ga
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest