- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AthlonXP
őstag
Néztem a Paypal hibaleírásokat is, ott is van ilyen menüpont, hogy pénz utalás nem megy, de csak egy leírás van róla, hogyan kéne csinálni. Néztem videókat is erről, elvileg mindegy, hogy van-e megadva bank vagy nincs, mert mikor küldeni szeretnénk pénzt a fiókunkból, akkor meg kérdezi úgy is, hogy hova szeretnénk utalni. Itt, ha már meg volt adva korábban a bankunk, akkor választhatjuk azt is, de új számlaszámot is lehet beírni. Csak ugye nálam nincs ilyen lehetőség, semmilyen!
Próbaképp akartam törölni a hozzáadott bankomat, de azt se engedte.
Bankszámla törlésénél, kiírja, hogy ezt a számlát még nem tudtuk eltávolítani, mert egy problémával kapcsolatban, szükségük van a figyelmemre....
Nézzem meg az összefoglalót erről, ott a link. A linkre kattintva meg bejön az összefoglaló, ahol látom az aktuális egyenleget, meg a legutóbbi tevékenységeket... Szóval a kezdőoldal..
Kezd elegem lenni ebből a baromságból...
Hiába látom a videókon, hogy hogyan kéne működnie, nálam egyszerűen nem akar és nem tudom miért, mert semmi hibát nem ír, amin el lehetne indulni. -
Topikgazda
válasz AthlonXP #42851 üzenetére
Még mindig a nem fizetés. Ha a forint egyenlegeden van pénz akkor azzal ha elegendő a pénz tudsz fizetni bármely devizában, ha €-os egyenlegen van akkor amikor $-ban fizetnél akkor "nem látja" az €-os egyenleget, kérni fog fizetési forrást. Ha bankkártya van hozzáadva akkor mindig lehet fizetni ha a bankkártyán van elegendő hozzáférhető pénz és használható is fizetésre. Nem feltétlen elő írás de jó ha ez is saját bankkártyánk.
A bankkártya meglett erősítve így nincs már a kiküldési limited, a havi 21000 Ft?
Ez a számlaszám nem lett másik fiókhoz megadva?
Holnap a munkaidejükben (9:30 után) írj üzenetet (Message Center) hogy milyen hibát kapsz, a bankszámla a te neveden van, az adatok név és cím egyezik a PayPal fiókban megadott adatokkal, de nem tudsz pénz kiküldeni és nem tudod hogy mi a probléma a bankszámlával.
Majd az automata chat robot jelentkezik és át lehet térni emberi operátorra is. Angol a kommunikációs nyelv.
Hagyd a fiókot angol nyelven, a magyar nyelvű felület hibás lehet.[ Szerkesztve ]
-
AthlonXP
őstag
Csak forintos összeg van a számlán. Egy cd kulcsot akartam venni vele, volt lehetőség Paypal fizetésre forint alapon, de nem sikerült fizetnem vele. Átállítottam az elsődleges fizető eszközt a kártyára, az eredmény ugyan az. 11000 ft-ról lett volna szó, nincs limit ütközés.
A kártya meg lett erősítve, legalábbis a kezdő 400ft-os tranzakcióval nem volt gond anno, elfogadta a rendszer.
A fiókom egyébként már jó 2 éve megvan, de mostanáig nem használtam. Most akartam egy hete használni, de a fentebb említett okok miatt, nem sikerült.
Van egyébként más, használható alternatíva a Paypal helyett, internetes vásárlásokhoz?
Láttam és hallottam még infókat a virtuális/egyszer használatos bankkártyáról is. Meg kérdezem majd a K&H-t, hátha náluk is van valami megoldás internetes vásárlásokra, hogy ne kelljen a fő kártya adatait megadni fizetéskor... -
Topikgazda
válasz AthlonXP #42853 üzenetére
Lehet hogy csak ennél a cégnél van gondod (mert olyat iis állíthatnak be hogy csak hitelkártya lehet a háttér pénzforrás), próbáltad már nem PayPal-al kifizetni, mert erre valójában nem biztos hogy igazán lesz vásárlói védelmed. Más helyen sem tudsz fizetni PayPal-al?
Úgy emlékszem megszüntették a virtuális kártyájukat. -
AthlonXP
őstag
-
Inez2021
friss újonc
Kedves Topiklakók, új vagyok itt is és a PayPal-on is. Egy Nonprofit kft-t viszünk és a támogatásokat PayPal-on kapjuk. Ma jött az első 1000 Ft. (magyar magánszemély küldte). De a PayPal levont belőle 124 ft-ot. Nem találom sehol, hogy milyen kondíciós lista alapján tette mindezt. Lécci segítsetek, mert ha ez %-os alapon akkor ezt leállítjuk. Előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Inez2021 #42857 üzenetére
Üzleti fiók esetén nem ingyenes.Tartalmazza az alábbi dokumentum.
Összefoglalóból:
Felhasználói megállapodás
A vonatkozó díjak az FSZ 1. számú Melléklet Díjszabási Táblázat linkje.
3,4%+90Ft, üzleti tevékenység esetén ennyi a díja, ezen felül ha külföldi a vásárló még mehet rá +0,5% vagy 2%, így 3,4 % vagy 3,9 % vagy 5,4 % és a +90 Ft[ Szerkesztve ]
-
bod101
aktív tag
Sziasztok,
akartam magam utalni 890 ft-ot az általam beállított bankszámlára, amit ingyenesnek hozott.
Ma jött egy értesítés, hogy nem sikerült és visszakapom a pénzt. Viszont nem, hogy visszakaptam hanem még 610ft-ot levont és így -1500ft-ot buktam ezen a tranzakción.
Ez normális így? Lehet reklamálni?1-es golf, 2-es golf, ... (Bëlga)
-
Topikgazda
-
Somatom
veterán
Sziasztok!
Nem tudok belépni a rég nem használt fiókomba. "Sajnos, nem tudtuk önt azonosítani" az üzenet. Segítség -> verifikációs email és kód a másodlagos címemre -> elfogadja -> megváltoztatom a jelszót -> elfogadja -> újra belépésnél az új jelszóra megint jön az üzenet, hogy nem tudnak azonosítani. Ilyenkor mi a szitu?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topikgazda
válasz bod101 #42863 üzenetére
Tudsz egy másik bankból arra a számlára pénzt utalni? Virtuális bankszámla a nevéből adódóan nem normál bankszámla. Ez már 12 éve is így volt és azóta folyamatosan, bár akkor nálunk nem igazán voltak virtuális számlák még.
Ha rákérdezel akkor írják valódi bankszámla kell, írnák külön a virtuális szót a hozzáadásnál ha működne, a kártya esetén a Mastercard és Visa virtuális kártyákat viszont pár éve már hozzá lehet rendelni.
we cannot manually add any virtual bank accounts/ cards to the PayPal accounts. This is due to the risks that are associated with them, therefore if you are able to add it yourself you can, but we cannot add them on your behalf as this function is not available to us.
Az Összefoglalóban ott a Felhasználói megállapodás magyar nyelven link lehet hogy ott uis szerepel, nem nézegettem csak ezért, mert ez így működik 2003 óta, amióta Angliában létrehozták az Európai PayPal-t.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Somatom #42867 üzenetére
Kötelező volt, a múlt év végén még nyaggattak is hogy mindenki frissítse.
Itt írtam hogy minek kellene látszódni, a böngészőben nincs a felugró ablak tiltva, reklámblokkolós és oldalfordítást célszerű lenne kikapcsolni, ha használsz.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Mobil életet élek, csak Androidot használok. Köszi a segítséget! Ez nem fog menni beszélgetés nélkül. Tervben van az angol. Pár év múlva talán visszatérek erre a problémára. Hátha addig rájönnek, hogy ez, így nincs rendben. Vagy, Google fordító. Most egy időre elment a kedvem a PP -tól.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Persze, vágom. De, az is angol. Azt nem értem, hogy egy ilyen sztenderd dolog miatt miért kell nekem külön chatelgetnem egy emberrel. Ezt egy síma felületen is meg tudnám oldani. Csináltam Curve, Revolut regisztrációt fényképpel, igazolvány szkenneléssel. Sőt, azóta telócsere is volt. Next, next, win. Itt megy chatelgessek. Ráadásul úgy, hogy már küldtek kódot a másodlagos címemre, amit azonnal visszaküldtem nekik. Anno már egyszer küldtem nekik igazolványt szkennelve. Most miért nincs ilyen opció? Sztem túllihegik a dolgot, ami így nem felhasználóbarát.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
IamGabor
tag
Sziasztok!
Paypal-omhoz van kapcsolva egy OTP webkartya, amivel decemberben még simán ment. (sima forint)
Most nem enged pénzt küldeni, azt írja:
Lehet hogy ez az új biztonsági dologtól nem megy, amit január 1-el bevezettek?[ Szerkesztve ]
"Józanul vadászni pont olyan szar, mint horgászni....... józanul."
-
Topikgazda
válasz IamGabor #42877 üzenetére
Forintban menne vagy deviza? Az a képernyő előjön hogy milyen módú legyen a küldés és az hogy miről menjen? Sending to a friend, Pénzküldés ismerősnek vagy Paying for an item or service, Termék vagy szolgáltatás kifizetése alatta az ahol a bankkártya váltása állítható, a kártya ekkor kerül képbe Ha eddig sem jutsz el akkor nézd már meg ha egy másik e-mail címet írsz be akkor tovább lép-e vagy mást ír ki.
[ Szerkesztve ]
-
IamGabor
tag
Csak forint mindig.
Igen, lehet választani. Ki van választva a kártya, és mellette, hogy ismerősnek küldöm a pénzt.Érdekes amikor újra hozzáadom a kártyát, akkor kéri ezt a banki megerősítést, elfogadom a Smartbankban, és sikeresen hozzáadja a kártyát.
[ Szerkesztve ]
"Józanul vadászni pont olyan szar, mint horgászni....... józanul."
-
PeL
addikt
Üdv. Paypal account security oldala másnak sem jön be? Tegnap este óta többször próbáltam, mindig a következőket dobja:
Nagy fehér képen vagy az jön be hogy "Sajnáljuk. Kérését nem tudtuk feldolgozni. Próbálja újra később." vagy "Cannot GET /myaccount/security/" a bal felső sarokba kiírva...
-
Topikgazda
Nekem angol nyelvre állítva működik. Mivel az utóbbi időben több hiba jön elő a magyar nyelvre állított PayPal fiókoknál eleve azt ajánlom hogy angolra legyen állítva.
Változott a rendszer és a magyarra fordított oldlak linkjei nem találják a "helyüket".
megoldás: fogaskerék ikon, nyelv english, kilépés és az újbóli belépés után működik ez az oldal is[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
Kérdés:
Ma lejár az első fellebezett paypal ügyem,amiben vissza kéne küldenem a hamis telefont.Mivel eladó csak nagy nehezen akarta elfogadni a teljes visszatérítést.
A másik ügyben meg még ügyem nyerése után se.Így azt is felebeznem kellett.
De ott kitolták határidőt időközben.
Ahhoz,hogy hogy ingyen vissza tudjam küldeni(és pk visszatérítést kérjek),ahhoz 1ben akartam visszaküldeni,de így nem tudom küldjem-e.
10ezret meg nem akarok nyomkövetéses postára külön kifizetni.
Paypal support meg szokás szerint chaten se válaszol.
Merjem elpostázni ma a kettőt egyben,mivel másik ügyet is meg kéne nyernem?Vagy kérhetem 2 csomagnál is 1 hónapban valahogy a visszatérítést,tudja valaki esetleg?[ Szerkesztve ]
Avatar
-
Topikgazda
Nem egészen értem amit írsz. Egy eladóról van szó? Nem szoktuk még akkor sem egybe vonni a termék visszaküldést. A PayPal évente 12 alkalommal, alkalmanként 9300 Ft-ig megtéríti a visszaküldés költségét, soha nem írtam olyat hogy havonta.
Ebbe az összeg belefér egy mobiltelefon visszaküldése, mert ha nem éri el az 500 g-ot akkor 4590 Ft, ha 201-2000 g akkor meg 9740-10430 Ft postával EU-n vagy Európán kívülre, ez utóbbiak esetén olcsóbb ennél.[ Szerkesztve ]
-
sajtos365
tag
-
Topikgazda
válasz sajtos365 #42888 üzenetére
Igen, még tavaly lett bevezetve és a a magyar üzleti fiókok esetén, ha egy éven belül semmiféle tranzakció, belépés nem történik a fiókba, ez azért kis valószínűségű egy üzleti fióknál.
Inaktív számlák
Ha PayPal-számlája legalább 12 egymást követő hónapig inaktív, akkor előfordulhat, hogy éves inaktivitási díjat számítunk fel.Az inaktív számla azt jelenti, hogy Ön nem jelentkezett be PayPal-számlájára, illetve más módon sem használta PayPal-számláját pénz küldésére, fogadására vagy átutalására.
Ez a rendelkezés és az inaktivitási díj nem vonatkozik a Magyarországon regisztrált egyéni számlákra.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz sajtos365 #42890 üzenetére
Én meg ebből idéztem:- A jelen Felhasználói megállapodás az összes felhasználóra érvényes 2021. január 29-től. És ennek a melléklete.
Akkor mi a kérdés? 2020 december 16-tól van ez az inaktivitási díjés úgy ahogy idéztem.
Már nincs jelentősége, mert megszűnt valójában a kereskedői vagy nem kereskedői díjszabás, egy van. A kereskedők sávos forgalom utáni díjait eltörölték és az van a kereskedőnek is amit a magánszemély is fizet.
Amit te néztél az egy kivonat, én meg a teljes díjszabást, ahol meg is van magyarázva hogy mi micsoda.[ Szerkesztve ]
-
sajtos365
tag
Nehéz átlátni a Paypalt, de leírta ezt
"Ez a rendelkezés és az inaktivitási díj nem vonatkozik a Magyarországon regisztrált egyéni számlákra."
meg ezt
"A jelen Felhasználói megállapodás az összes felhasználóra érvényes 2021. január 29-től."Reméljük ez az érvényes!
Különben dühbe jövök! -
Topikgazda
válasz sajtos365 #42892 üzenetére
Az érvényes szerződésből idéztem.
Ha megnézed a Releváns országok/térségek részt ez vonatkozik több országra, van ahol a személyes fiókokra is igaz az inaktivitás díj.
Ha valaki egy évig be sem lép annak felesleges a számlát fenntartani. De nem tudom hogy mennyire érintene téged. Csinálsz egy fiókot és azután 12 hónapig semmi nem történik? Annak mi értelme? Ha félévente belépsz akkor már megszakad a 12 hónap.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz sajtos365 #42894 üzenetére
De most akkor neked magyar üzleti fiókod van?
Máshol is törlik az inaktív fiókokat itt meg csak egy pénzügyi számláról van szó. A pár évente belépő meg főleg üzleti fióknál az igencsak elméleti kategória, sőt magánszemélyek közt sem igen van szerintem, amire nincs szükséged éveken keresztül az minek. De gondoldj bele bankszámlát is igényelsz és nem használod ott mi történik?Szépen gyűlik a számlavezetési díj és ugyanúgy lezárják a számlát inaktivitás miatt, csak épp végrehajtásra adják a a ki nem fizetett pénzt.
Ez egy fizetési platform aminek nincs havi díja, de pénzügyi, számviteli törvények alapján foglalkozni kell minden számlával és ez pénzbe kerül. Ad választási lehetőséget hogy használod vagy lezárod. Ha nincs rá szükséged lezáratod, aztán ha még is kell, nyitsz egy újat, a feledékenység pedig az személyes probléma, legalább évente az adatokat célszerű frissíteni, ellenőrizni.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Gondoltam ide is beteszem... Nem tudom elolvasni, egyik elado kuldte nekem. Ez mi akar lenni?
Fizettem, az elado elvileg elkuldte a csomagot, trackingom van, de meg nem mozdult semmi. Szeretne refundolni a penzem, es azt keri, utaljam at kozvetlen, testvere PayPal -jara. Na most en sem vagyok hulye, penzt addig nem kuldok mashogy, amig a csomag ide nem er. Viszont szeretnem tudni, hogy mennyire scammer gyanus ez a viselkedes.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #42896 üzenetére
Kozben utana neztem, es tenyleg van olyan, hogy a PayPal 180 napra freezeli a penzt, bar a miertjet nem talaltam meg.
Penzt addig nem utalok, amig a cucc nem er ide epsegben, es nem kapom vissza a refundot, amit egybol attudok huzni a kartyamra. De utana gondolom nem problema, ha siman atkuldom a penzt bank transferrel?!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Topikgazda
válasz MPowerPH #42897 üzenetére
Az a szabálysértő fiókoknál van és nem pénzt, hanem a fiókot zárolják, lényegében nincs közöd hozzá, az az illető és a PayPal vitája.
Blokkolhatjuk PayPal-számláját és/vagy a tartalékszámlán visszatarthatjuk az általunk indokoltnak ítélt összeget (akár 180 napnál hosszabb ideig is, amennyiben a PayPal ezt indokoltnak ítéli – ha a PayPal ezen jogosultsága abból ered, hogy Ön korlátozott tevékenységeket folytatott).
Illetve 180 nap a vásárlói védelem, nem igazán tudok németül de mintha erről lenne szó a képeken.
Nem azt írtad hogy kifizetted? Ha nem fizettél akkor ugyan miért küldené el?
Ha refundot kértél, pedig el van küldve az megint nem jó, akkor milyen jogon tartanál rá igényt a termékre?
Fizetés és azután a termék megkapása szokott lenni a normális. Pénz vissza és termék megkapás nem annyira. Vagy nem értem az egészet.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Fizettem, a csoka feladta a csomagot, kaptam tracking numbert is. Ma kuldte az uzenetet, hogy a fiokja zarolva, a penzhez nem fer hozza, es ez nem jo neki.
Annyit irt, hogy refundolna, es elkuldhetnem neki a penzt masik uton, pl. bank transferrel.
Ez igy okes, ha tenyleg ideer a csomag, nekem mindegy.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Topikgazda
válasz MPowerPH #42899 üzenetére
Értem. Ha megkapod azt amit kifizettél akkor részedről minden rendben.
Ha működne a refund akkor nyugodtan visszaküldhetné, de valószínüleg ez is letiltva.
Ha letelik a 180 nap napja akkor esetleg kiutalják neki a beragadt pénzt, persze ha van tartozása azzal csökkentve, ekkor már értelme sincs refundnak.
Ha nem kapod meg akkor indítasz dispute-t és akkor a PayPal visszaadja a pénzt, de akkor minek fizetnéd ki más módon hiszen nem mondott igazat azzal hogy elküldte.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen