Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GAbre

    veterán

    válasz V/ #42910 üzenetére

    Intézhetem velük,de nem hajlandóak elfogadni.
    Belekötöttek,hogy nincs nyömkövetés,mert a nyomtató jóval lejjebb nyomtatta az ajánlott szelvényen. Mondták,majd akkor küldök,ha a paypal refundolt,mondtam jó nekem akkor is.
    -Belekötöttek,hogy nem egyezik meg az ajánlott szelvény,és a nyugta ára.(mert vettem csomagolást is).Hiába írtam bele képbe,nem fogadták el.
    Most meg újrafótóztam nekik,most meg abba kötöttek bele,hogy nincs postai jelzés,így nem tudják a csomaghoz kötni :D xd
    És törölték a kérésem is :C

    "Please be advised that we are not able to accept the provided photo as there are no official post office marks, stamps, tracking or other numbers that can connect the post office receipt and the package.
    Please be advised that the only thing we would require in order to successfully process your claim is for you to upload a screenshot of the confirmation email from the merchant that the item has been received or of the confirmation email from PayPal that you have been refunded with the date visible."

    [ Szerkesztve ]

    Avatar

Új hozzászólás Aktív témák