Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz maj-viktor #34106 üzenetére

    Nincs magyar operátor, van az Üzenetközpont (Message center) ott írj ezzel a témával:

    Ha volt valami szám (case, claim, dispute) akkor azt is beírod.
    Neked a személyes adataidat kellett volna leigazolni, szig mindkét oldala, a lakcím igazolása amit megadtál, a lakcímkártyát meg kell "magyarázni" (mert külföldön általában a jogosítvánnyal igazolják a címet, a magyarokon az nincs rajta) és annak az csak címes oldala, de jobb egy közüzemiszámla a nevedre és címedre, a bankkártya vagy bankszámla tulajdonlás igazolása, a vonatkozó bankszámla utolsó számlakivonata, ahol a név és a cím egyezik a regisztrációs adatokkal és bankkártya számaival.
    Vedd figyelembe hogy két lépcsős a rendszer elmegy az üzenet, jön az automata és arra válaszul elküldöd a probléma leírásodat és azután fog ember válaszolni.

    Hozzáteszem, a általuk is említett törvény rájuk is érvényes szabályai miatt ( 2017. évi LIII. törvény a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról) ha úgy ítélik meg, függtelenül hogy te beküldtél mindent, akkor sem kötelesek a fiók limitálást feloldani és nem kell indokolni az okot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák