- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
Hirdetés
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #45164 üzenetére
Műszakin?
Hogy a viharba ne, úgy vizsgáznak a kocsik, hogy azok a vizsgahelyen ott sem voltak...
Beszélgettem szerelővel aki vizsgáztat, mondta hogy nincs olyan autó ami ne kapna műszakit, csak fizesd meg. Ha rongyá van törve és 25x25 cm-es kiskockára van összezúzva akkor is simán kap műszakit... -
F_Gergely
őstag
befeküdtem tegnap a kocsi alá, kerestem a klíma kondenzvíz kifolyóját de bakker nem találtam meg
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #45242 üzenetére
Köszi, én csak kb 5 percig néztem alulról mert utána mennem kellett de nem igazán találtam meg
-
F_Gergely
őstag
Tegnap mentem kb 250 km-t a kocsival, és azt vettem észre hogy 140-nél remeg a kormány, ráz az első futómű. Lengéscsillapítók, toronycsapágyak cserélve lettek, de futóműbeállítás nem volt. Lehet ez a baj?
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #45329 üzenetére
Alufelnis csak azért döbbentett le a jelenség mert eddig 180-nál is vajpuhán ment a pályán mint egy hajó, mostmeg 140 fölé nem is mertem menni, annyira rázott az eleje
-
F_Gergely
őstag
Ja a klíma gondom megoldódott, (lehet mondtam már - ha mondtam már akkor sorry) ugye a klímám működött de kb csak 1 óra után kezdett el hűteni, nyomás értékek jók voltak, gázt nem engedte.
Mondtak nekem ventilátort, szárítószűrőt, meg a fene tudja még mit mint hiba.
Voltam több klímásnál mindenki csak a vállát vonogatta mondván hűt ez (persze hogy hűtött mert mire oda értem 1 órát autókáztam addigra meg magához tért a klíma).
Nos a probléma rém egyszerű volt, (én se gondoltam volna rá) a nyomás a rendszerben jó volt, viszont a gázt lefejtve kiderült hogy maga a hűtőközeg, csak 300 gramm volt a szükséges 700-900 gramm helyett.
Dugulás nincsen, (át lett járatva a rendszer) fel lett töltve a klíma rendesen, most álló helyzetben 5 fokos levegőt fúj, menet közben a leghidegebb fokozaton 1,5 fokos levegőt tol -
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #45335 üzenetére
De
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #45337 üzenetére
Klima csovet meg keresem, nem talaltam meg igaz azota nem is kerestem
Dupla hogombara azt mondta azert van ketto mert egy vezerli a ventiket egy meg a jelet kuldi a muszerfalba. Hogy ez mennyire van igy azt nem tudom en miota raberheltem a klimahutore azota ugy van, nem szedtem le XD -
F_Gergely
őstag
válasz trassher #45543 üzenetére
Nekem sikerült orvolsolni a klíma gondom, egy rendes feltöltéssel, remélem neked is sikerül megoldani. Azóta másfél fokos (!) levegőt is tud befújni
Más:
Belső kárpitok zörgésére nincsen valami bevált tuti módszer? Már szétszedtem, összeraktam, fogalmam nincsen hogy, de valami állandóan zörög... Marha idegesítőHétvégén próbáltam, nagyon állat, szinte újjá varázsolta az összes belső kárpitom
450 FT volt DM-ben a 4 darab szivacs[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz stickermajom #45563 üzenetére
linket dobjál majd légyszi
-
F_Gergely
őstag
válasz Ruszki #45613 üzenetére
Belül is nézted? Kompresszornál szokott még engedni, én pl azt csak úgy vettem észre hogy felemeltük a kocsit és úgy már látszott. Belül szokott még ereszteni ezt szerelni viszont marha macera mert a komplett műszerfalborítást ki kell szedni... Nézz körül UV lámpával belül is meg csekkold le a kompresszornál. Bár ha a nyomásértékek jók, akkor kéne hűtenie. Lehetne írni hogy klímahűtő, meg szárítószűrő, de akkor elötte se kellett volna hűtsön.
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #45617 üzenetére
az a baj, hogy először azt se tudja mihez kezdjen vele az ember ha hiba van. De ez igaz szerintem bármire az autóval kapcsolatban. Én 3-4 klímáshoz menten, közben folyamatosan olvastam neten, hogyan épül fel a klíma rendszere, milyen összefüggések vannak. Ezek után szépen sorra vettem, milyen hibalehetőségek lehetnek mi-mivel van összefüggésben. Így sikerült le redukálnom a hibát két dologra, ebből az első lett a hiba forrása.
Ha bevittem volna egy műhelybe tuti 20 alatt nem úszom meg, meg kicserélnek feleslegesen minden szart. A szárítószűrőt majd cserélni akarom de azt is otthon ki lehet cserélni, csak az első lökőst kell levenni az meg kb 10 perc. Nem nagy mumus a klíma csak először azt se tudja az ember mi a francot csináljon vele, hol kezdjen neki. De nagy áldás, elmondhatatlan amikor beülök a kocsiba és percek alatt hüvös van, nem izzad be a hátam, nem érzem magam úgy mint egy szaunában. -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #45620 üzenetére
Én utálom a hideget, meleget simán, balcsit 45 fokban tekertem körbe 3-as riasztásban
Na de, kocsiban kicsit más, mint mondjuk a levegőn. Én is úgy voltam vele minek klíma. Na amikor kint volt 40 fok a kocsiban meg 50+ és úgy szálltam ki belőle mint aki ruhástul ment szaunába, na akkor jött az hogy oké hogy bírom a meleget de ez így nem oké . Városban mondjuk még csak csak, de lenyomtam úgy bp-eger távot pályán hogy nem volt klíma. Na neeeem többet ilyet nem. Pedig nem vagyok nagy klímabuzi, de az annyira gáz hogy kiszállok a kocsiból vizes a hátam meg mindenem mert megizzadtam. Igy beállítom a digitklímán a hőfokot és a többit intézi a kocsi.
Anyuékat vittem le hétvégén siófokra, belőttem a 22 fokot és gyönyörűen tartotta, pedig 19 fok volt mikor indultunk és 36 lett mire leértünk. A kocsiban meg végig 22 fok volt és nem kellett állítgatnom semmit. -
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #45622 üzenetére
Na akkor arra mondj nekem valamit az mitől lehet hogy motor indítás után pár másodpercig ég az olajnyomás lámpa, de utána meg elalszik, és ha meleg a motor akkor meg indításnál azonnal elalszik tehát normálisan működik. Olajnyomás szenzort cseréltem, gyári opel, de nem segített... Olajszintet néztem az is jó.
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #45627 üzenetére
az van benne mióta nálam van a kocsi, de eddig ilyet nem csinált csak a legutóbbi olajcsere óta...
(#45628) Godlike79:
Hát nem tudom mi a fenét csináljak, legutóbbi olajcsere óta csinálja. Sok napos állás után meg indítás után pár másodpercig picit bedadog a motor, és érzem a kasztnin hogy üt a motor. De még csak ötletem sincs. Én a vezérlésre gyanakodtam, vagy tippeltem de csörögni meg nem csörög. -
F_Gergely
őstag
válasz haddent #45656 üzenetére
az ilyenekbe én szívem szerint belehajtanék hátulról, csak mindig ül mellettem valaki, vagy ott ül gyerek akibe belemennék...
Én tegnap jártam úgy telefonálok, de már máshol kéne lennem, lerakom, újra csörög... már tököm tele mindennel, kitolatok a parkolóból...Mikor rakom 1-esbe akkor látom és tudatosult bennem hogy se index se semmi csak faszparaszt módjára kitolattam, körülnézés minden nélkül...
Szerencsére a srác jófej volt, mert csak integetett hogy helló én is itt vagyok ám, de megköszöntem meg vészvillogó stb.
én is néha hibázok, de ilyenkor villog minden a kocsin hogy bocsiiiiiiii -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #45659 üzenetére
Én is így indítok hogy felvillan minden, kialszik, marad fixen a kézifék, az olajlámpa meg a töltés lámpa. Motor indít kialszik az olaj, meg a töltés.
Én is úgy tudom hogy dízelt nem állítunk le ha tudod pár perc múlva indulni kell. 5-10 percért én sem állítom le, mert nem. Sőt ha nagy útra megyek pl 100+ km akkor indulás előtt 5-10 percel már jár a motor főleg télen, hogy melegedjen a motor. Van aki beül kulcs elfordít és nyélgáz, én mindig pöfékeltetem egy kicsit.
Reggel is ha megyek, motor beindít, és csak utána állok neki övet bekötni, lámpát felkapcsolni, zenét kiválasztani, fűtést beállítani stb. szerintem ezek a pár percek kellenek a dízelnek. Ártani legalábbis tuti nem árt.Ezekben a percekben műszakizik az autó, kíváncsi vagyok találnak-e valamit. De remélem semmit. Jó tudom a kasztnit még rendbe kell tegyem, de amúgy már minden csavart kicseréltem...
[ Szerkesztve ]
-
-
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
No megvan a műszakim, mindent rendben találtak, egyedül a rohadás amit orvosolnom kell majd alvázvédelem formájában, mert az viszont problémás...
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #45671 üzenetére
Hat azzal nem vagyok kibekulve, de azt mondjak ezek a hatul dobfekes bovdenes fekek ilyenek.... :/
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #45673 üzenetére
Fog a kezifek nem arrol van szo. Csak ha behuzom akkor lehet hogy gurul meg egy picit a kocsi. Lehet hogy nem, mert van amikor egybol befog. De van amikor gurul meg 1-2 centit van hogy 20 centit de van hogy gurul meg fel metert mire befog. Total random es nagyon utalom. Semennyire sem bizom benne mindig berakom sebessegbe is. Fonokomnek roverja van o autoszerelo es azt mondja az ove is ilyen de mar megszokta. En is megszokta de nagyon utalom.
-
F_Gergely
őstag
válasz haddent #45686 üzenetére
Nálunk az utcában így halt meg egy nő...
Állt ki a kocsival ő ment dolgozni a gyereket meg vitte iskolába. Lejtett a beálló, nő kiszállt bezárni a kaput, kocsi meg rágurult a nőre és összenyomta. helyszínen meg is halt.
Én ha nem vagyok biztos a fékben inkább leállítom a motort és berakom sebességbe, tuti ami tuti. -
F_Gergely
őstag
válasz _seth_ #45690 üzenetére
Nálam is totál új lett minden, új tárcsa, új fékpofák minden új,fogni fog. csak hol elsőre befog hol még gurul picit. Én ettől kapok hülyét hogy vagy fog vagy nem fog, de mi az hogy fog de előtte még gurul 30-40 centit vagy többet...
Ja a hangjáról már nem is beszélve, behúzott kéziféknél ha meglökdösi az ember a kocsi olyan idióta hangja van... Hülye egy találmány. -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #45721 üzenetére
Párára amíg nem volt klímám, én ezt használtam:
Több ismerősöm is már használja a kocsiban, ez egy zacskós cucc, kettő van egy csomagban.
Én az anyós ülés ajtajához tettem egyet, egyet pedig a vezető mögötti ajtóba. Utána semmilyen párásodásom nem volt, pedig előtte volt hogy belülről volt jeges a szélvédőm. kb 3 hóanpig elég a cucc (párásodástól függ), és kb 1400 ft egy csomag.
Ha párásodik az autó csak ajánlani tudom, saját tapasztalat! -
F_Gergely
őstag
Kozben visszaolvastam, valamiert en ugy emlekeztem most vasarnap lesz
Skacok mikor lesz akkor a tali ?
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
nem tudja valaki B vecinél a kesztyűtartóhoz menő klímacső hova csatlakozik? hűthetőre akarom megcsinálni
-
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #45866 üzenetére
Nekünk volt citroenünk (CX) nagybátyámnak is (BX) és egyik barátomnak is (XM) nekünk nem volt vele gondunk, nincsen vele rossz tapasztalatom, sőt a barátom XM után lagunát vett kettő is volt neki, mindegyik dizel egyikkel sem volt baja.
De látom ti is csak azt néztétek hogy francia, nem ez volt a cél hanem hogy a rossebb venne ennyiért egy szar 1.4 full fapados benzinest amikor picivel többért sokkal jobb felszereltségű autók vannak.
[ Szerkesztve ]
-
-
F_Gergely
őstag
válasz #81556480 #45875 üzenetére
nekem először és utoljára van fekete kocsim, kell a francnak... Nem is az hogy meleg van benne mert leszigeteltem, hanem az hogy lemosod és kb 5 másodpercig tiszta rászáll az első porszem és ennyi volt a tisztaság. másnap már úgy néz ki mintha sose mostam volna. Még a fehér színnel is jobban jártam volna.
-
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #45878 üzenetére
én ezüstöt akartam, de persze frissen volt mosva és "de kurva jól néz ki", persze nade a városi por percek alatt ráül...
Na meg igen, mosd le úgy hogy nem marad foltos... Ha csak slaggal lelocsolom olyan pacás lesz hogy jobban járok ha le se mosom. Pedig szeretek kocsit mosni, de a fekete szinnel eddig még nem volt dolgom. Ezüstöt simán letolod slaggal azt csókolom. -
F_Gergely
őstag
válasz haddent #45882 üzenetére
ezt most benézted mert ez biza benzines (direkt benzinest kerestem, mert tudtam ha dizelt linkelek akkor azért kötözködtök )
Amit elsőre linkelt AMD az 227 ezret futott, tehát még 17 ezerrel többet, mint a Vectra,
Autót meg állpotra veszünk és nem km állásra[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #45901 üzenetére
azért már jóval több tapasztalatom van, mit nézzek meg mi számít. És többet kereskedésből nem veszek autót...
Nem lenne bajom a vectrával sem, de még a kasztnit rendbe kéne tegyem, meg kurvára zörög a belseje holott fogalmam nincsen mitől már szedtem szét nem egyszer. Meg szerintem lógnak az ajtók is. -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #45906 üzenetére
Még egyenlőre várakozó állásponton vagyok. Igazából a motoron kívül ki lett cserélve minden, (motort meg az előző tulaj cserélte, abban most van 240 ezer). legutóbb a 4 lengéscsillapító, rugók, toronycsapágyak.
De ott van a kaszni, hátul újra kéne fényeztetni van egy kis rohadás a jobboldali C oszlopon, plusz a csomagtért ajtót is (ez vectra betegség). Szerintem nagy a szélzaj, furcsán csukódnak az ajtók is pedig vittem már karosszériáshoz. De a legjobban az idegesít minden közül hogy zörög a kocsi belseje, azok a rohadt kárpitok vagy a tököm tudja. És nem tudom mi! Szétszedem, pl a B oszlopot, nincsen ott semmi, összerakom és ugyan úgy zörög hallom, hogy valami szar ott zörög...
Engem ez kerget az őrületbe... -
F_Gergely
őstag
válasz Gergőke88 #45923 üzenetére
Volt törve, de a kasztnin nem látok csavarodást, az alja is teljesen egyben van. Lehet csak másik karosszériáshoz kéne vigyem. (klímát is vagy 4 emberhez vittem mire sikerült megoldani a gondom).
Műanyag eleme oké, de szétszedtem összeraktam, egyszerűen nem tudom mi zörög. Pl: ott a B oszlopot burkoló műanyag elem, helyén van rendesen összerakva, mégis kézzel mozog az a szar oldal irányba tehát nem rögzül. Minden elem gyökér patentokkal van rögzítve, omegában már csavaros volt minden. Patent meg ahova bepattan van neki hely és azon belül meg simán tud mozogni. Nem is értem miért nem csavarral oldották meg az nem tudna zörögni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Gaming notebook topik
- Mercedes topic
- Konzol Screenshot
- Vicces képek
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest