- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- MIUI / HyperOS topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Honor 90 - modellalkat
- Mobil flották
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #52813 üzenetére
Már linkeltem múltkor [link]
opel, 1940, 3600ccm, 75 ló.....Neked most mi is van? 2.0+turbó+110 ló? atyavilág, széthullik, mit fog az bírni?
A ford 1.0 motorjáról nagyon jókat írnak, hosszú távú tapasztalatok alapján. Haveromnak is van, semmi baja és szvsz sokkal dinamikusabb, mint egy szívó 1.4. Szerintem az opelja is lehet jó most már.
Én csak a véleményemet írtam le, én sem ismerem ezeket az 1.0 turbókat, de ha magamnak venném újként, akkor tuti belerágnám magam és hajlanék a turbósra.
Persze ha valaki óriási biztonsági játékos és csak az számít, akkor 1.4 szívót kell venni....
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #52849 üzenetére
Nem kell leragadni a multnal Anno 1940 ben, amikor a 75 lovat a 3600 ccm böl nyertek ki, ugyan igy felsikitott volna mindenki, ha bemondod, hogy 2000ccm es 110 lo . Vagy az enyemre? 1700 ccm es 110 lo megis ami nekem van isuzu 1.7 cdti az egyik legkedveltebb motor a H astrakban a megbizhatosaga miatt.
Nem a ccm töl megy az auto, hanem az össz teljesitmenytöl...es abban egy 1.0 turbo elveri az 1.4 szivot. Az 1.4 tsiben pl a klima kevesbe eszrevehetö, mint egy 1.6 szivoban. A turbo miatt megvan a nyomatek, nem fogja meg a klima kocsit annyira.
Nincs azzal baj, hogy Te mit szeretsz, meg van ra az opciod, hogy olyan autot vegyel, ami tetszik, de ez a felesleges remisztgetes, meg jajongas elöre, ez total felesleges. Majd kiderül. Lehet, hogy igazad lesz es szetesik 100k km utan, lehet nem...en az utobbira fogadok....es szerintem az 500ccm re sem kell sokat varnunk (egy hibrid motorkent szerintem nagyon hamar meg fog erkezni)
(#52851) zolikaDB ennyi ...nyilvan nem szivet melengetö, hogy a sportautok is kis turbosak ma mar es hangszorobol jön a motorhang...de ez van....a w12 ideje lejart....kar ezen keseregni, ugyse tehetünk ellene semmit
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #52860 üzenetére
Szerintem van manualisan allithato (halogen lampa, mikor kezzel csavarod fel le a müszerfalrol), vagy elektromos szintezö ( xenon, amikor elektronika allitja folyamatosan). Ettöl függetlenül a xenon alaphelyzetet is be tudod allitani manualisan, a csavarokkal a lampabura mellett....szoval elektromos es manualis egyben. Mas opci szerintem csak boyracer garazsban születhet
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #52891 üzenetére
Jelzem holnap délután kiszaladok. Este úgyis XX. kerület lesz az útirány, azzal a lendülettel akkor Árkád is lesz. Most WC-re is autóval, mert ki kell autóznom belőle a gázolajat. Nagyon ótvar nafta volt benne, de rátankolt a szerelőm 7 litert. Még a héten megitatom Maxxmotionnal.
Az érzés, mikor negyedig van a tankod és tudod, hogy hiába hajtod egész héten, akkor sem tudod pirosba tenni..Délutáni nap? Az milyen?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #52913 üzenetére
En mondjuk igy nem tudom, mert minden honapban mas amennyit megyek. Van amikor par 100km, de van olyan, mint most, amikor belekerült 4000 km. Nem is ugral az alapjarat, nem hangos a motor, kiegett, aminek ki kell
Mindenkepp, kiraly, hogy gyorsabban pörög a liter, mint az euro es altalaban 40 euro alatt tele van a tankMeddig all el a gazolaj? Kellene venni egy bazi nagy tartalyt es majd 10 ev mulva, amikor majd 500 ft lesz egy liter, kiarulni
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #52931 üzenetére
de attól még ég, mint az avas disznózsír is! a gázolajat annyira nem befolyásolja sokminden, csak a dermedés, nincs oktánszáma, max a tisztaság és a bio tartalom ami varia. a full bio-t sok minden nem bírja, ragad, eltömít, nem való mindenbe, sőt én nem is tankolnék tisztán semmibe!
-
beg
veterán
válasz F_Gergely #52938 üzenetére
Ajvé, remélem megtanultak fényszórót gyártani. Én fekete foncsoros depo-val vetem 3 éve, se mattulva se törve nem volt, nagyon szépen nézett ki vele a szekér, nagyon patika állapotú volt...amíg nem kapcsoltam fel. Úgy szórja a fényt, mint majom a lisztet, mindenhova terít és nincs rendes vetítési képe. Kb. 2 útszéli fényvisszaverőt látni vele, esőben meg életveszély.
2 hétig bírtam, majd vettem 2db új gyári hella lámpatestet, ég és föld ugyanazokkal az izzókkal.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
steve1021
csendes tag
válasz F_Gergely #52947 üzenetére
Tudom,hogy a benzinesben is van ,de ott később mennek tönkre mivel kevesebb a nyomaték mint a díselebe benzinesbe és nem kap annyi terhelést.Szerelőm magyarázta,meg azt is ,hogy nem feltétlenül kell évi 20ezer km,hogy díselt vegyek.Ha hosszútávra gondolom a kocsival 5-8 évre akkor is érdemes díselbe gondolkodni.Ismeri a vezetési szokásom és azt mondta,hogy a díselt szeretném mert nem kell pörgetni nyomatékból megy.Viszont opel dísel motorokról nincsen információm.Gőzöm sincsen melyik a jó vagy jobb. Kollégámnak vagy ez 2.2 disel signum-ja ő dicséri ha jól tudom azok a motorok láncosak.
A chiliszósz nem más, mint határozott fellépésű ketchup
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #52945 üzenetére
Újonnan vettem ofkorsz, és ugyan ez is ad egy minőséget, de én látom a diffit. Viszont hiányzik belőle egy fesz szabályzó, ami a gyáriban benne van és épp ezért - ahogy írtad is - nem adja le azt a feszültséget. Mindegy, kicseréltetem és megpróbálom tovább adni az utólagosat.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
őstag
válasz F_Gergely #52981 üzenetére
10-15 percre vagyok én is az Árkádtól, az Arénától meg 20-25-re, ha hamarabb olvasom a topicot tegnap is lehet benéztem volna egy rövid találkozóra, legalább valaki meghallgathatta volna nekem az alapjáratot, meg a kipufogó puffogását, sőt mehetett is volna vele egy karikát, hogy továbbra is ellustult-e a gép vagy már nem A következőre, ha épp ráérek benéznék, szóljatok időben
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #52979 üzenetére
Kíváncsivá tettél.
Sokkal jobb úgy a reggel, ha -1 fokban is pöccre indul a tütü. Cserébe csorgattam bele egy kis MaxxMotion Premi'jum dízelt.
Na, akkor legalább lett is belőle valami. Jó hír. Tegnap este ugyan pendítette az egyik arc, hogy miért nem látott még a Lurdyban vagy az Arénában. Kezdésnek kicsit soknak érzem e kettőt.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #52981 üzenetére
Hát enyém is kormos lett, majd' 1 év használat után, mikron-rétegnyi. Azt is fogdosom mindig, én már szagból meg ízből diagnosztizálok Na enyémre alapozva jó vastagon belekarmoltam, gondoltam úgyis ott marad. Hát nem, az bizony a kezemre rohadt, még este is rajta volt fürdés után
AMD Power szerintem se kell nagyon mire várni, sokan vagyunk pestiek, nem kell ezt fél évre előre fixálni meg tervezni. Bármelyik hétvégén - vagy estefelé/délután mint tegnap jó néhány embernek, össze lehet jönni. Aréna parkoló tényleg óriási és ingyenes.
Az a baj, hogy most várunk a jó időre, aztán várunk egy időpontra ami sokaknak jó, aztán aznap mégis esni fog bakker mégse, aztán valakinek nem jó stb.. Tudom vannak kötöttségek, de szerintem lehet kicsit spontánabb a dolog, nem kell ezt túlgondolni, meg nem feltétlen 1 ilyen lehetőség kell legyen évente -
steve1021
csendes tag
válasz F_Gergely #53061 üzenetére
Az árát én is sokkalom azért akarom lealkudni
Viszont tetszik élőben szép nekem legalábbis bejött.Ugyanez van csak feketébe ugyanezzel a felszereltséggel abba 230ezer km van ezzel a motorral.Nem tudom szerintem nem sok az a kilométer évi 25-30 ezer km a dísel átlagos futása.De legalább valós ha lenne benne 150ezer(korrekció után)azzal mivel lenne jobb. Azon van vonóhorog az meg egy 50000 drágább.[ Szerkesztve ]
A chiliszósz nem más, mint határozott fellépésű ketchup
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #53067 üzenetére
Engem meg az idegesít ha hátul van lehúzva az ablak. Elől szeretem ha jön a levegő. Az meg hogy valaki úgy hagyja nálam nem szempont mert úgyis látom ha nincs felhúzva és szólok hogy húzza fel.
steve1021: Én visszagondolva inkább mentem volna messzebb egy autóért, nem törtvényszerű hogy rossz lesz az (is).
diablo1984: Jó kérdés. Még ha egy rs2 lenne azt mondanám hogy jogos mert oda tényleg kell vezetési képesség.
tboy93: Majd én is amellett leszek ha tavasszal megcsinálják.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #53098 üzenetére
Mert az az ülés kopottnak számít? Szerintem nagyon nem.
Petyyyyy: Félévente le kell mosatni a motort is aztán szép marad.
szabonagyur: Hogy lehet cosmo felszereltség ha nincs benne gyári kartámasz elől?
F_Zolee: Kevesebb az ajtaja mint kellene de ez egy ilyen műfaj.
Lauda: Szép gép.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #53127 üzenetére
Vagy sosem volt még bőrápolóval kezelve. Azért az nagyon sokat számít. 400.000 km-es bmw-ben is olyan volt mint az új. Félévente meg volt csinálva rendesen.
Petyyyyy: Én is járok dágványban eleget mégsem olyan a motorterem mint amibe belehánytak. Egy alsó motortér burkolat is sokat segítene amúgy a dologban.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
félisten
válasz F_Gergely #53193 üzenetére
Kerj meg valakit, akinek normalisan be van allitva, hogy alljon oda egy fal/kapu ele 5 meterre es kapcsolja fel a tompitottat. Bejelolod kretaval a ket vizszintes csikot. Ezutan odaalsz ugyan olyan tavolsagra es beallitod a tiedet a kretahoz, ennyi az egesz. Anno tesom g astrajahoz lottem be a passatomat, tokeletes lett. Annyi, hogy vizszintesen alljon az auto.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz F_Gergely #53196 üzenetére
Teljesen mindegy hany meter, a lenyeg, hogy ugyanoda allitsd a fenyszorokat, ahol a masike is van. Nagyon kozel ne allj, mert ugy nem fogod tudni jol beallitani, tulsagosan nagy lesz a nyalab. Ha van 5-8 meter a falig, akkor mar faszan latszanak a viszintes csikok, amihez tudsz allitani.
Nagyjabol azt kell latnod jo fenyszoro eseten, mint a bal felso ketto. Ott a vizszintes csikot kikretazod, a tiedet ugyanigy belovod es joccakat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra