- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- MG5 menetpróba
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Sony Xperia 10 V - újraélesztés
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #30493 üzenetére
Figy én 6.5l átlaggal eljárok. Cserébe mondjuk nem megy az autó, de olcsó fenntartani. Nekem ez a fő szempont.
sitotomi Üdv a klubban! Kép is jöhet! Ha jó fej szeretnél lenni az aláírásodba is beírod a kocsid pontos típusát is.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Ruszki
senior tag
válasz F_Gergely #30602 üzenetére
Hát én is adagolóra gondoltam!Hát lehet,hogy majd megnézetem!Először is ha van rá lehetőség akkor olvastatok hibakódot!Aztán majd meglátjuk!
Érdekes!Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
-
mephi666
nagyúr
válasz F_Gergely #38099 üzenetére
elmúlt 2.5 évben 1szer használtam összesen a dudát 1-2 hónapja, amikor keresztben átszaladt előttünk egy hülyegyerek az úttesten, ahol zebra sem volt és indulásakor felénk se nézett... de ekkor sem azért, hogy "takarodj, mert elcsaplak", hanem: "gondolkozz már b@zmeg!" ...átért előttünk, akkor nézett arra, meglepődve, hogy autók járnak az úttesten
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #38130 üzenetére
Betolásra ez is beindult bár én olyankor nem indítózok.
zolikaDB: Őt találtam én is pont, nem bánnám ha megtudná csinálni. Időben mennyi egy ilyen művelet?
AMD Power: Szegénynek nem volt gazdája ezelőtt de majd én gatyába rázom. Na meg ha azt nézzük csak 15 éves autóról van szó.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #38158 üzenetére
Azért sokszor inkább idő mint pénz kérdése a szerelés. Akinek minden nap kell az autó az nem tudja csak úgy ledobni napokra bármikor.
Mikor csinálták a futóművem mondtam nézzék már meg az autó alját meg a kerékjárati íveket hogy mégis milyen az állapota. Mondta a srác hogy van rajta pár lyuk, de az mind gyári.Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #38161 üzenetére
Nekem dkv-zni macera. Most nézem hogy jutok vissza ha kész a kocsi mert gyalog több mint 20 perc. Természetesen sehogy, a dkv oldala egy 0, még kereső sincs csak a járatok száma és kattintgass bele. Kérdezem én aki sose járt itt honnan tudja hogy jusson el A-ból B-be ha még a megálló nevét sem tudja adott esetben?
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #38156 üzenetére
Én egy 10 hónap alatt elköltöttem a gépre elég "sokat".... volt egy 8000 Ft hűtő ami nem volt kötelező ,de inkább lecseréltem, volt egy kipufogó dob 10000Ft és egy 3000Ft alapjárati motor.
Jó jó most kell vennem rá majd 4db nyárigumit.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #39012 üzenetére
Mi nem érthető a tárcsa vagy dob szabályozásban? Szakszerű eljárás, amíg el nem éri a tárcsa/dob anyaga a minimum vastagságot. F astra hűtetlen első féktárcsánál ez 1 cm. Ha még 1 cm felett van és esetleg vállas vagy barázdásan kopott akkor nyugodtan lehet szabályozni esztergapadon.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
#81556480
törölt tag
válasz F_Gergely #39069 üzenetére
Vágom ezt a betanítást, de az enyém ezt nem tudja. Ez az elektromos ablaknak a része. nekem viszont ilyen ostoba utólagos van betéve, ami a tekerő helyére megy rá bovdennel . (kívülről nem látszik) . A felhúzást meg szerintem a kp zár vezérli, és annak a jele valahol megszakad, mert mint írtam csak az egyik ablakot húzza fel.
-
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #39851 üzenetére
Hát, én ezért lehet, hogy nem szedném szét a motort. Töltsd maxra olajjal. Maximum egyszer - kétszer kell rátöltened cserék között, ha jól gondolom. Az is lehet, hogy nem a gyűrűk miatt eszi, hanem a szelepszáraknál kapkodja be.
(#39853) tresh persze, de Ő a városi benyásat hasonlította a pályás dízelhez. Nem kérdés, hogy a pályán használt 400e km-es dízel jobb állapotban lehet, mint egy 150e km-es városi benzines. Városba nem ajánlott dízelt venni.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #39855 üzenetére
Én nem szedném szét egyelőre. De ha meg tudjátok oldani akkor egy szelepszár szimering cserét meg lehet ejteni. Nem egyszerű hengerfej leszedés nélkül de nem lehetetlen. Vezérlést szerintem szét kell szedni hozzá.
Biztos, hogy megeszi az olajat és nem elcsöpög valahol? Kékes a füst?Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
-
#81556480
törölt tag
válasz F_Gergely #39912 üzenetére
a 3utas is külön hangszóró, csak 1 lyukban. a fejegységed hány kimenetes? csak nem 10 ? a magasak is gondolom kondival vannak leválasztva, vagy hogyan van megoldva? én mélyládát nem teszek, mert kell a csomagtér, a kalaptartóban lévő (magamtól nem tettem volna oda de má volt lyuk) ad némi mélyet.
-
#81556480
törölt tag
válasz F_Gergely #39914 üzenetére
Pont ezt mondom, hogy egy ajtó egy hangszóró, tehát a 3 hangszóró egy ajtóban az 1 kimenetre van kötve, a magas az kondival van leválasztva.
Amugy nemnagyon értek az autóhifihez, elég komoly szakág ez. Én csak bepattintottam pár gyárinál jobb minőségű cuccot és máris jobban szól a rendszer. Nameg van egy USB-s fejegységem ami az autóhifi topicban eleve bukta mert a vájtülűek nem hallgatnak mp3-at -
nagyúr
válasz F_Gergely #39917 üzenetére
"Hifi show"-nal nem a hangminoseg a lenyeg, hanem hogy hogyan nez ki az auto A legtobb egy fos, SQ versenyen korberohognek. Azert raknak 10 hangszorot a kocsiba, mert ez marketingfogas. "Höh nezd man asszony a csoro corsaba csak 6 hangszoro van, ebbe meg 10, hat azert latszik a minoseg". Ulj be egy hangminosegre epitett autoba, amiben "csupan 1db" szett van elol + 1db lada es meg fogsz lepodni. Ossze se lehet hasonlitani annyival jobban szol, a zeneben olyan reszleteket hallasz meg amirol nem is tudtal hogy leteznek Es itt nem kis dolgokrol van szo, hanem mondjuk konkret hangszerekrol, ami eddig fel se tunt hogy benne vannak a szamban. Tegnap hallgattuk haver uj hifijet, eszmeletlen, gyakorlatilag hallod ahogy levegot vesz az enekes, ahogy kohint, minden kis apro reszletet. A szinpadkep meg a masik, beraktunk kivancsisagbol egy teszt CD-t, ulsz az autoban nezel elore es hallod ahogy a szamban a ping-pong labda a bal tukortol vegigpattog a jobb tukorig. Kegyetlen, mintha ott lenne elotted. Ez a fajta szinpadot es reszletesseget 10 hangszoroval soha nem fogod elerni. Persze nyilvan van hatranya, a hatul ulok "kevesebbet" hallanak belole mintha mellettuk is lenne egy hangszoro. Bar en 90%-ban egyedul utazom, ugyhogy ez nem igazan erdekel
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz F_Gergely #39986 üzenetére
ja, és mellesleg oké, hogy a biztonságra mennek, de egyre nagyobbak a "kisautók" is... ami megmarad picinek, az kb a smart... (de ez viszonylag új) ...én szeretem az astra-t és az tetszik benne, amit te is írsz: nincsenek az ablakok beszűkülve, van normális méretű hátsó szélvédő... ja meg ennél is a facelift előtti verziónál "a kasztniból nő ki a tükör"
dízel vs benzin témára: munkatárs már nagyon le akarja cserélni a régi lanos-t, mert megunta a havi 30-40ezres szervizeket... az benzines volt, most egy pici dízelt akar, ami alig eszik... tudni kell róla, hogy ő az a "-20ban is behuppanok reggel, mert késésben vagyok, induljon pöccre a kocsi és padlógáz-padlófék" típus... lehet nem fog megenni a dízel 8-10liter benzint városban, de előre hallom, hogy "már megint kifogtam egy fos kocsit, vonzom a rosszabbnál rosszabb motorokat meg autókat" (elmúlt 6-8 évben vagy fél tucat simsont elfogyasztott... "mind szar volt" ...vagy lehet normálisan rendbe kellett volna rakatni, nem jóskapistával ingyé', vagy aprópénzért)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
mephi666
nagyúr
válasz F_Gergely #39990 üzenetére
most olvasom milyen okosat írtam "lehet nem fog megenni a dízel 8-10liter benzint városban"
tényleg úgy közlekedik, hogy pörgeti a gépet az égbe, mintha muszáj volna... (céges dízeleket szintén) nem érti/érdekli, hogy a technikának mi a jó/rossz... ha cégtől kell menni bárhova valamelyik géppel, általában kényelmesen beülök, beindítom, bekötöm magam, nyugodtan beállítom az ülést, tükröket, megírom a menetlevelet és utána elindulok... először komótosan, aztán mire kiérek főútra és esetleg előzni kell, ott már élvezem, hogy "70-nél vissza 4be, majd belelépek és csak úgy repül" ...sokkal dinamikusabb, mint az astra 60lóval (ott csigát előzve 3asban 50nél van csak hasonló érzés)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
senior tag
-
AMD Power
titán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest