- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Magisk
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
Hirdetés
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Ó, hát hogy jártam szegény öreggel (Astra F, 2000-es kiadású, 1.6 75LE, x16szr).
Múlt héten szombaton lemerült az akksi; kicseréltem. De a motor gyújtáselosztója alatt olajfoltot vettem észre.
Hétfőn álltam a piros lámpánál, és a motorvisszajelző sárgára váltott. És úgy is maradt.
Aztán elmentem tankolni, tele is tettem a puttonyát, erre szól a kutas, hogy valami folyik a kocsiból... hár persze, hogy a benzin volt az....
Gyorsan haza... beindításkor nem világított a motorvisszajelző, és egészen hazáig meg sem nyikkant.
Otthon megálltam, kinyitottam a kaput, és mire visszaültem, megint világított a motorvisszajelző... eh... na ez meg mi?
Leparkoltam az udvarban, még mindig csöpögött a benzin...
Azt vettem észre, hogyha megyek az autóval, akkor hosszú távon sem jelez a motorvezérlő. Ha állok 2 percet egy helyben, akkor megjelenik a hiba.
Sokk volt ez keddre, és elvittem a szerelőhöz az igáslovat.
Először az olajszivárgást nézte meg. Egy tömítés a ludas.
A benzin pedig a lyukas cső miatt volt.
Aztán nézegettem a motorteret amíg ő szerelt, és észrevettem, hogy valami úgy üresen lóg. És valami levegőcső lehetett, aminek a pipás része (kis piros pipa) elöregedvén törve fityegett. Ez lesz a motorvezérlő-visszajelző figyelmeztetés oka? Na akkor gyorsan még megnézte a többi ilyen gumis végű csatlakozást is, talált is egy másikat. Azt is megcsinálta. És tényleg ez volt a hiba oka, mivel elkészült 1 nap alatt az autó, teszteltem.
Na és ahogy egy ilyen idős autónál már az lenni szok’, a benzincső cseréjénél kiderült, hogy a bal hátsó rugó törött... természetesen csere.
Egyetlen kisautónk első olyan baja/bajsorozata, ami komolyabb. És ez leginkább a korral jár, nem mással. A gumi végű csatlakozások csoda, hogy eddig bírták. majd’ 20 éves motornál ez volt az első olajcsöpögés.
A mostani hibák orvoslásának összköltsége megállt 30kHUF-nál.
Szóval nem panaszkodhatok. Igaz, a 157e km az nem sok, nincs is agyonhajtva; nem padlógáz-padlófék módon vezetjük. Első saját pénzünkből vett családi autónk.
Nézegettem, hogy olyan 300k körüli árú a piacon. Hát annyiért nem is érdemes eladni.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- E-roller topik
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen