- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
Áh. Tőőőőteni ke' csak főnök. Akkor már elég biztos, hogy nem csak tölteni kell majd
ntomka: Én ilyen 4 fokos sztorikat olvastam, hogy nem hajlandó a mágneskapcsoló be sem húzni alatta. A tuti megoldás még mindig a kiegészítő fűtés. Meleg is van, pára sincs, mindenki happy reggel
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Zabagep
csendes tag
Sziasztok! Van egy C Corsa 1.3 cdti 2006-os évjárat. Ki lett takaritva az egr szelep teljesen, torok leomlő minden, és cserélve lett valami EGR nyomás figyelő (nem értek hozzá buta informatikus vagyok ) Azóta azt tapasztalom, hogy néha elsőben gyorsításnál mintha leugranék a gázpedálról egy pillanatra. Vissza vittem hibakód olvasásra, de nincs tárolt hiba benne, szóval valami mechanikus dolog lehet mögötte, a szerelők szerint. Szerintetek merre induljak ezek alapján? Valaki talalkozott már ilyennel?
-
Fulár
senior tag
válasz Tikakukac #93851 üzenetére
Neeeeemmmm! Működik a klíma!De tényleg! Nyár végén azért használgattam.Fújdogálja a hűvöset.Minden rendben vele.De arra már nem elég,hogy lefagyassza a bránert.
Az mondjuk már megfogalmazódott bennem,hogy ha elsütik ezt a klímát csak tölteni kell vakert akkor érdemes lenne megkérdezni,hogy"Nos akkor miért is nem töltetted fel...?"[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
Ezt akkor gondolod át, amikor 2-es fokozaton megy és még akkor is gyöngyözik a homlokod nyáron.
Lakásban is, tök jó, vannak helyek ahova amúgy tényleg nem kell. Ezt próbáld ki itt a belvárosban Pesten. Ha idén nyáron nem lépek le vidékre innen megint, akkor konkrétan 31 fokban kéne aludnom.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz Zabagep #93852 üzenetére
Most szenvedtűnk pont C Corsa esetében.....
Hasonló tünetek, plusz menet közben leállt a motor. Hiba kód tárolása üres, nem mutatott semmit. Mondanom sem kell hogy az az ideg....Végül megoldás gyári használt EGR szelep csere minden problémát megoldott.
Az új Cromaxtól vásárolt utángyártottat pedig vissza vittük.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
FoLey-v
addikt
Sziasztok!
H Astránál a küszöbnél levőt védőt vagy hogy is említik. Egyszerűen csak le kell pattintani? Van patentom amit neten rendeltem.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
Sanki
addikt
Lumenet-nél az osram menetfény 13.444 Ft, viszonylag jó ár (ha jól emlékszem 16-18k körül szokott mozogni).
-
nagyúr
Azt nem tudjátok véletlenül, hogy az F astra classic sedan-ba az első ajtóba milyen hangszórókat lehet betenni?
Érdekes keterrel lévő hangszóró van benne, de a membránszél már porlad.
Még egyelőre nem sikerült kiszedni - mert az ajtókárpitot nem tudtam most leszedni. (A hátsót már kétszer is) Közben megtaláltam újra, hogy hol is van az a rugó az ablaktekerőn, szóval ez menni fog.Előre gondoltam tájékozódnék, hátha valaki cserélt már gyárit valami jobbra.
Azt látám, hogy d=15cm a ganhszóró átmérője, szerelési furat nélkül.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz cappa72 #93861 üzenetére
Végülis sikerült leszednem a kárpitot, és kiszedni a szétporladt membránszálú hangsugárzót.
Leméregettem mindenfélét, hogy mit lehetne betenni.
Külön kell venni kiemelő keretet, hogy elférjenek az általános felhasználású hangszórók.
Lehet, hogy van alacsony profilú hangszóró is, amit keret nélkül lehetne, de aztán azt nem kerestem.
De a csere megérett, tuti veszek a kisöreghez valamit.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Drughi
addikt
Sziasztok!
Benzines Astra J kombi-ról mik az álltalános tapasztalatok, így közel 10 évesen? Melyik motorral ajánlott? Vannak típushibái, vagy mire kell figyelni vásárláskor?
-
bazsimano
őstag
Sziasztok!
Opel astra h 1161 hibakod. 1.6xer motor. Vezerles csere?
Valaki budapesten tud megbizhato szerelot ajanlani?
Udv
B -
becsitibi
senior tag
Sziasztok
Azt honnét,miből lehet megtudni hogy milyen felszereltségű egy autó?Gondolok itt arra hogy "njoy" vagy "ecoflex"
Köszi a választ!
Üdv.
-
válasz bazsimano #93867 üzenetére
Ez gondolom a hátsó lambda szonda. Nekem egyik opelemen sem volt jó az elülső. Évekig használtam úgy.
Annyi történik hogy állítólag többet fogyaszt tőle (bár nekem astrával ugyan annyi volt hibásan meg jól működőn is), mert középértéket állít be a motornak keverékre és nem az érzékelővel méricskél. Műszakira illik megcsinálni.
Használhatod nyugodtan.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
bazsimano
őstag
válasz MasterDeeJay #93874 üzenetére
ECN 001161, erotlen motor...nem tudom ...nekem azt mondtak, hogy ez inkabb a vezerles, szolenoid csere...traktor hang is eleggeé előjött...ezert gondoltam, hogy inkabb elvinnem valami szerelohoz aki ert is hozza itt budapesten!
-
Tikakukac
titán
válasz MasterDeeJay #93874 üzenetére
Használhatod nyugodtan.
Katalizátor lájkolja ezt a bejegyzést.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ntomka
nagyúr
válasz MasterDeeJay #93874 üzenetére
A nyugodtsághoz annyit hozzá lehet tenni, hogy ha emiatt túldúsít, akkor az a katalizátort is hamarabb nyugdíjazza. Persze ezt nehéz kiszámolni amúgy is mikor következik be, de határozottan nem tesz jót a rendszernek.
[ Szerkesztve ]
ツ Headphones on - World off
-
válasz ntomka #93877 üzenetére
Nyilván a cseréig értettem, műszakira úgyis meg kell csinálni. Nálam 3-4 évig nem volt vele gond. (egy calibra és egy astraG) Illetve valóban nagyon dúsít? kérdés mennyivel mert akkor többet is kellene fogyasztania. [link] (automata G kombik közül 1.8-asból nekem evett a legkevesebbet, ha működött volna a lambda szonda akkor ennél is kevesebbet evett volna?)
Igazából ment rendesen, nem füstölt, olajat sem ette motorilag hibátlan volt de szegény elektronikailag hulladék lett. Calibránál kölcsön kértem egyet műszakiig, aztán visszaadtam de ott úgy emlékszem csak egy volt felül.
bazsimano
Egy lambda szonda önmagában ennyit nem produkálhat, ott más is gond lesz.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Tikakukac
titán
válasz MasterDeeJay #93878 üzenetére
Nem is fogod észrevenni, a katalizátor nyeli és nyeli és nyeli. aztán majd reccs. Utána meg jön a nagy megzuhanás.
Olajfogyasztás sem lesz. Pont ellenkezőleg.Amíg egy szutykos szonda 3,5k az angol ebayről is, nem tudom értelmezni egyszerűen a hibással járkálást.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Real_Necro
veterán
Sziasztok!
Adott egy 1999-es 1,4-es benzines G Astra. 138ekm-el.
Egyik napról a másikra "elgyengült", gázadásra "röcög".
Cserélve lett gyertya, trafóhíd, nem okozott változást, egyébként alapjárata jó, egyből indul hidegen is.
Elvittem egy szervizbe, ahol 2 hetet kellett várni időpontra, majd 2 nap után bemondták, hogy nem tudnak vele mit kezdeni, szerintük hengerfejes. Mértek kompressziót, ami 15-16 bar volt.
Üzemanyagnyomást nem tudtak mérni, nincs műszerük hozzá...
Ma hozom el...Üzemanyagrendszerre gyanakszom vagy katalizátorra. Hibakód nincs.
Találkozott már valaki ilyen jelenséggel?Olajat, hűtővizet nem eszi, nem csöpög, 4 éve garázsban "alszik".
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
válasz Tikakukac #93879 üzenetére
Nálam az univerzálisok döglöttek meg. Delphi is 3 hetet bírt. Noname nem is működött. Beleuntam. A mostani Avensisnél ha begöglik csak gyárit veszek (4 is van benne sajnos), a régi astránál nem volt értelme cserélni.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Tikakukac
titán
válasz MasterDeeJay #93881 üzenetére
Ez tök jó. Ezért írtam, amit. Gyárit vettem, bontottat, keveset futott motorból. Köszönöm szépen 25k km óta elvagyok és a 2 szonda volt 7k
Értelme az Astra esetében is lett volna, max nem vizsgáltad körül rendesen, hogy miért nem buli nonstop dús keverékkel járni.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz Tikakukac #93882 üzenetére
Gyári bontott az rendben van, bár nagy ebayes vagyok ez nem jutott eszembe.
Calibra havernál van, kb 10 éve nem ölte meg a katalizátort habár abba mindegy már :)
Astrában egyik injektor beakadt egyszer de tisztító megjavította. Viszont ha dús a keverék akkor logikusan többet is kell ennie, na nálam ez nem jelentkezett, ugyan annyit evett.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
ntomka
nagyúr
válasz MasterDeeJay #93883 üzenetére
Dús nem feltétlenül attól lesz, hogy literekkel többet eszik.
ツ Headphones on - World off
-
Tikakukac
titán
válasz MasterDeeJay #93883 üzenetére
Nekünk is. A maradék landolt az olajban. Hengerek örülnek a kenéshiánynak
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
adalbert1
veterán
Sziasztok,
ma "sikeresen" elrepedt egy cső - ránézésre a fűtési körhöz van köze, szerintetek mi lehet ez (Z16XEP H Astra)?
Ahogy nézem, a motor irányából megy a tűzfal irányába, és az alsó cső az.
Ahogy feltűnt, hogy a mélygarázsban volt egy kisebb tócsa az autó alatt - látszólag a hűtővíz tartályából is fogyott valamennyi (a márkaszervizben még legutóbb túl is töltötték, most azon gondolkozom, hogy nem a túlnyomás lehetett-e a repedés oka, viszont ha jól tudom, akkor a kupaknál ki kellene engednie a plusz nyomást, nem?)?, de még a tartálynál jelölt feltöltési szintnél volt.Még egy kb. 10 km-re hazajöttem vele (közben a titkos menüből folyamatosan néztem a hőfokot), semmi nem fogyott a tartályból, a hőfok végig normális volt.
Viszont már nagyon elegem van ebből az autóból, 2 éve van nálam, mindig mindent időben kicseréltettem rajta, de még így is meglep mindig valami új hibával. Oké, hogy 1-1 darabból még nem lehet az egész típusra következtetni, de ennél a 206-osom sokkal megbízhatóbb autó volt anno hasonló korában (eleve kevesebb típushibával találkoztam, mint ami a H Astránál volt, és ott ilyen csőrepedés elő sem került).
Szóval elég nagy csalódás eddig a H Astra, legközelebb szerintem inkább valami japán autót fogok nézni. -
adalbert1
veterán
válasz Tikakukac #93887 üzenetére
Számomra az egészben csak az a furcsa, hogy a maradék víz miért nem folyt el?
Vagy ez csak a fűtés, és ha nincs nyitva, akkor arrafelé nem is kering a víz (ez lehet, hogy totál fals feltételezés)?
Mindenesetre reggel megyek a Csergőhöz, igaz egyelőre csak annyit tudtak ígérni, hogy ránéznek, ha lesz idejük, mert nagyon tele vannak (de még ez is jobb, mint a semmi). -
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #93880 üzenetére
Ma kicserélem az üzemanyag csövet, hátha az van megrepedve...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Real_Necro #93890 üzenetére
A rossz üzemanyag csőnek látható nyoma van.
Mi a pontos motorkód? X14XE, vagy Z14XE, ? " röcögés kutatás miatt nem midegy"Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz bazsimano #93875 üzenetére
Üdv.
Ne várj pontos választ, ha pontatlanul, felületesen kérdezel. "...Opel astra h 1161 hibakod..."
Erre kaptál válaszként egy linket, ahol írtam is, és vártam, hogy "...Ha tévedek, majd a hozzáérők kiigazítanak. .." nem szólt senki.
Később nézegettem a hibakódokat, és láttam, hogy van ahol 1 bank-ot emleget. Ekkor eset csak le, hogy a bank magyarul hengersort jelenthet.P1161 = fűtött oxigénérzékelő (HO2S) fűtésszabályozó áramkör 2 bank 2 érzékelő.
Ezért neked se lehet P1161 hibakódod, mert csak 1 hengersorod van.Erre most azt írod, hogy a hibakód: ECN001161 ez pedig:
P0011= Vezérműtengely-állító, /szolenoid szelep/ szívó oldal / hengersor 1 - vezérlés túl előre állítva/működési hiba
Ez már lehet, és a kissebbik rossz, ha csak valóban a szolenoid szelep ragadt be, és ezért nem működik megfelelően az okoskerék.- Én elsőre ellenőrizném, hogy a szolenoid szelep működőképes e. Lehúznám az elektomos csatit, autó beindít, ha semmi változás továbbra is csak az ECN001161 hibakódot fogja dobni.
- Ezután a két szolenoid szelepet megcserélném. Nem nehéz kiszerelni, csak egy csavar fogja.
Megnézném, hogy a szelepen lévő szűrők épek, tiszták e.
- Ha a két szolenoid szelepet megcserélted, és ha rossz, nem megfelően működik, akkor az
ECN001463 hibakódot kell dobnia. ( ez lenne a logikus. )Ha nem történik semmi, és továbbra is ECN001161 hibakódot dob, valszeg az okoskerékkel van gubanc. Ennek ellenőrzéséhez meg kell bontani a vezérlést.[kép]
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
bazsimano
őstag
válasz mohabá 007 #93892 üzenetére
koszonom szepen a valaszt! igen elnezest kerek mert elsore nem kerdeztem pontosan! mea culpa!
hm...akkor probalkozom ezzel meglatjuk, hogy mi lesz...bar leginkabb akkor lennék legnyugodtabb ha egy "profi" mondja rá az áment
nah ha lesz egy kis időm és alszanak a gyerekek akkor megnézem. -
Real_Necro
veterán
válasz mohabá 007 #93891 üzenetére
X14xe
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Real_Necro #93894 üzenetére
Ha az alapjárat egyenletes, csak gázadásra „röcög” akadozik,nem egyenletesen gyorsul, erőtlen, akkor az alapjárati motor jól teszi a dolgát.
- Én elsőre ellenőrizném, hogy a kipufogó csövek, dobok nincsenek e leszűkülve, eltömődve, ( katalizátort is) esetleg jóindulatból nem dugtak e bele a hátsó kipuf dobba valamit.
- Megnézném, hogy a fojtószelepház nem koszos e.
- Ellenőrizném, hogy a MAP, és a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő működőképes e.Ellenőrzéshez az autó beindít, egyik elektromos csatit kihúz. Ha a motor működésében lesz változás, a cucc jó, és lesz hibakód is, de ez nem számít.
- Ha eddig minden rendben, ellenőrizni kell a fojtószelep potenciométert.
- Ugyanúgy elektromos csatit kihúz, megnézni gázadásra mit csinál. Nekem az a gyanúm, hogy ez nem működik megfelelően.
Az (ECU)- nak kell egy olyan bemeneti információ, hogy mennyire van nyitva a fojtószelep. A jó érzékelő, a fojtószelep tengelyének elfordulásával arányos jelet ad. Ha ez hibás, az ECU nem tudja megfelelően működtetni a motort.- Levegőszűrő tiszta, kap elég levegőt, rezonátordoboz rendben, nincs eldugulva?
Ennyit tudtam segíteni.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Real_Necro
veterán
válasz mohabá 007 #93895 üzenetére
Most értem haza vele próbakörből. Kicseréltem az üzemanyagcsövet, volt rajta egy 10mm-es repedés. Megy most mint a golyó. :)
A cserével 1 órát azért elmolyoltam.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
farkas-j
őstag
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Tyeee
friss újonc
Sziasztok!
2011 évjáratú 1.4 benzines turbós (120lóerős) J astram van. Néhány napja kezdte, hogy hidegindításnál pár másodpercig olyan mintha “remegne” az alapjárat, nem annyira durva mint amikor kihagy egy henger. Aztán beáll.
Tapasztalt már valaki ilyet? Ha igen mivolt a probléma?köszi a válaszokat
üdv
-
biacsia
tag
Én is hasonlóval küzdök, de a megoldást még nem találtam meg. Az autó 1.4 H astra 2006.
Nálam az van, hogy hidegen remeg a motor, olyan mint ha kihagyna egy henger. Viszont ha bemelegedett, akkor tökéletes.
Amit én próbáltam eddig:
-gyertyák csere , semmi változás
-trafósor csere, semmi változás ( jól működö donor autóból)
-injektorok kitisztíttatva, beméretve, tökéletesek.. semmi változás
-légtömegmérő csere, semmi változás ( jól működö donor autóból)
-lambda szonda csere, semmi változás
-tank szellőztető vákuumcsövét levakítottam , semmi változás
-fék rásegítő szelep jó, mert alapjáraton sokszor taposva a féket befullad, de utána helyreáll.
-ma vezérmű tengely jeladót cseréltem holnap reggel hidegen tesztelem , ez még kérdés
-próbára van még egy főtengely jeladóm is azzal is hasonló a terv.
-fojtószelep leszerelve , tömítés cserével tisztítva, semmi változás
-egr leszedve, tisztítva, semmi változás ( hidegen tudtommal zárva is van )
-kompresszió 1. 12,5 2. 11,5 3. 12,5 4. 12,7 (bar)Scan masterrel OBD -n keresztül nézve az van, hogy amíg nem a lambda szonda szabályoz, tehát open loop üzemben jár a motor, addig rángat. Ahogy elindul a szonda (50C víznél körülbelül) és szépen ő szabályoz kisimul a motor járása.
Hibakód persze semmi.Ötleteket várok.
[ Szerkesztve ]
"...a béke az, amikor nagyobb botod van, mint a többieknek..."
Új hozzászólás Aktív témák
- No Rest for the Wicked
- Autós kamerák
- Xbox Series X|S
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- HBO Max & OD topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen processzort vegyek?
- OLED TV topic
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Dell notebook topic
- További aktív témák...