Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    Na, mai nap letudva: olajcsere és légszűrő csere, plusz alsó motorburkolat patentek és csavarok cseréje.
    Utóbbi semmi extra, az Audi szett 600 forintért Aliról tökéletesen jó. Éljen a tömeggyártás.
    Légszűrő: Hengst igényesebb, mint a Febi, az tuti. 10k km-re ez is megteszi.
    Olajcsere: na ez a lényeg. Volt ugye gond, hogy a torx elnyíródik, annyira bele van húzva egyeseknek szerviz után a csavar. Nos, sima kicsi 1/2" racsnison egy lehetnél erősebbet kellett nyomnom, mint egy félkezes laza tekerő mozdulat és jött is ki a csavar. Na ennek így kéne működnie.
    Ugyanez vissza: megnéztem simán kézből hol gondolom jónak a 10Nm-t. Ja igen, Z14XEP, Corsa C, Astra G CII, Astra H, Meriva A fut ezzel a mocival azt hiszem, mind ugyanaz ebből a szempontból. A szűrő és a leeresztőcsavar is 10Nm. Nem tűnik soknak, de ennyi bőven sok is. Szóval érzésre úgy, hogy én tényleg finom alkatrészekkel dolgozok 12Nm-t húztam, ahogy visszaellenőriztem. Ergo amikor valaki már kezd erőt kifejteni, na, az már régen nagyon túl is van húzva.
    Olajszűrő: ugyanazt vettem, mint szoktam. Hengst szűrő, gyári beszállító, GM-es dobozban is ez van. Vannak parák, hogy olyan nyomott a szűrő kivétel után, meg ropog betekerésnél. Nem is csoda. 4mm a diffi az új meg a régi szűrő között magasságban. Annyit ropogtat el a betekerésnél. De ez elviekben ilyen, a gyári-gyári is ilyen volt, de most már azt is tudjuk mennyire tolja össze a drága. Ez ilyen.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák