- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #31600 üzenetére
Pont ezt akartam kerdezni amugy....hogy valaki magyarazza mar el nekem egyszer ezt a "vw tularazott" kijelentö mondatot mert nem ertem, pedig sokan szeretik dobalni.
Nekem a tularazott azt jelenti, hogy magasabb az ara, mint a piaci erteke azaz nem fogy (vagy max 1-2 gyüjtö veszi). Tehat mindenhol azt kellene olvasni, h a vw tularazott ezert a bezarason gondolkodik. En viszont nem igen olvasom ezt
Vagy akkor minden tularazott, ami dragabb, mint egy dacia logan, hisz az is auto, elvisz A-B be....es akkor mi van az Audival, ami ha jol emlekszem tavaly, vagy tavaly elött a vilag legsikeresebb cege lett....ha a vw tularazott, akkor az audi hajjajj.Max az lehet helyes, amit Te is irsz. Valami valakinek a lehetösegeihez merten tularazott. Az meg mar ertelmi kerdes, hogy ezt valaki esszel felmeri, vagy devizahitelböl 30 eves futamidöre megveszi, mert ugye, csak 2 honap utan kell elkezdeni törleszteni
A hitelhez meg annyit, hogy azert ami otthon volt, az is egy ilyen specko Magyar dolog volt. Sok nem eppen ertelmes embert megvezettek, mert meglehetett, aztan ezt felismertek a bankok es megjobban megvezettek öket, mert ugye miert ne? Es ugye a tudtalan embereket meg nem vedte senki es semmi....itt Nemetorszagban pl ugy van, hogy ha hitelet akarsz felvenni, azt csak akkor kapod meg ha ellenöriztek, hogy a bevetel/kiadasaid alapjan tudod e fizetni realisan. Itt is vannak tudatlanok...nem akkora aranyban szerintem, mint otthon, de vannak...csak öket megvedik.
Na ez csak azert jött ki belölem, mert nem ördögtöl valo a hitel, csak ugye azt is esszel kell hasznalni. Persze (ha nem cegeket nezünk) akkor mindenkepp KP a tuti. Ha van annyi amennyi kell
(#31598) AMD Power Ford azert szerintem minösegibb, mint az opel. A skoda/seat az jo kerdes....nem igen tudom, hogy mozognak az araik az opelhez kepest.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #31601 üzenetére
itt Nemetorszagban pl ugy van, hogy ha hitelet akarsz felvenni, azt csak akkor kapod meg ha ellenöriztek, hogy a bevetel/kiadasaid alapjan tudod e fizetni realisan
Elvileg Magyarországon is.
Csak Németországban nem írnak be hamis adatokat, a melós normálisan dolgozik, nem lóg, ezért nem is rúgják ki, ott a vállalkozások sokkal kevésbé mennek csődbe, mert sokkal inkább jelen van a fizetőképes kereslet, így szintén kevésbé rúgják ki a melóst, kint nem rúgják ki a melóst hogy a haver / rokon / stb. kerüljön a helyére, és sorolhatnám.
Ne értsd félre, én sem vennék föl hitelt autóra, és nem védeni akarom azt a jelentős réteget aki igenis önhibájából nem tudja fizetni hitelt, mert túlvállalta magát, de vannak tényleg nem önhibás (vagy nem banki hibás) esetek is szép számmal (ha nem vesszük eleve az autóhitelt önhibának ).[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Findzs
addikt
(#31592) Gergőke88
persze nem a jelenlegi formájában hanem javítanának rajta itt-ott hogy azért biztonságosabb legyen de nem is menjen az ár rovására(#31593) gban
neked is azt tudom írni hogy javíthatnának a motorokon hogy megfeleljenek a környezetvédelmi előírásoknakbár kíváncsi lennék, hogy pár most is forgalomba lévő kocsihoz képest, hogy viszonyulna egy utolsó szériás f astra mind biztonság mind környezet védelmi szempontok alapján, lehet meglepődnénk
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Declare
őstag
válasz Dluinet #31602 üzenetére
Szerintem ugyan olyan soha sincs....pont ezt irom, akkor egy alap audi, meg egy full extras logan az ugyan olyan? Ertem en mire gondolsz, de ez addig igaz amig nem hasznalod....es akkor jönnek ki azok az aprosagok, pl egy opel vs vw eseteben, hogy menü rendszer hasznalhatosag....esöerzekelö (ugyan az a parameter, megis ha ismered mindkettöt, akkor rajössz, miert is jobb egyik vagy a masik) es sorolhatnam sokaig..... Pedig latszolag ugyan olyan parameterek.... szoval szerintem az aprosagok azok amik hasznalat soran jönnek ki.
Szeretem nagyon a kis astramat teljesen komolyan, de ha 2x ennyi penzböl vehettem volna autot golfot veszek, ha 3x akkor bmw t.....es nem azert, mert a golf megbizhatobb, a bmw meg meginkabb
Na mind1, szivesen beszelgetnek erröl, de nagyon flame lenne itt az opel topicban Szerintem, ha valaki merlegel pl opel/vw/skoda/seat között, nem hiszem, hogy az alapjan dönt, h melyik megbizhatobb....legalabbis en nem ezen gondolkozom
(#31603) gban Alapbol sokkal erösebb a vedelmi halo es minden komolyabban müködik, nem ilyen felületes, tessek lassek, csak neve legyen a gyereknek modon....
mod: persze en sem mindenkire ervenyüen irom...[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Declare #31601 üzenetére
Jellemzően passzív követője vagyok a topiknak, 16 évig Opelem volt, több mint 10 darab (talán 13?), illetve a családban is megfordult minimum 5 db.
Most VW Golfom van, mert ennyi Opel után besokalltam a márkától, de ettől még ugyanúgy szeretem.Két észrevételt szeretnék tenni a mai hsz-ekhez:
1. "VW-t drágább fenntartani." Ha nem márkaszervizbe hordod, akkor kb. ugyanannyi a szervizelése, egyáltalán nem fogyaszt többet mint egy összevethető Opel. Talán a cascó kicsit drágább rá, én évi 45 ezret fizetek 100 ezres önrésszel a Golf 6-ra. Szvsz kisebb lesz az értékvesztése.2. "Ford minőségibb mnt az Opel" Neeeem! Több év Vectra C után ültem át egy jelenleg is aktuális Mondeoba (munkahelyváltás miatt), sírni tudtam volna, tiszta Wartburrg fíling volt: bazi nagy hely, de kongó ajtó, olcsóbb műanyagok, az ajtó kárpit nyáron leszedte a könyökömről a bőrt. A futóműve viszont jobb, ugyanazt tudta a mezei Mondeo kanyarban mint a sportfutóműves Vectra C. Soha Fordot nekem.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #31605 üzenetére
Volt egy érdekes cikk vagy műsor, már nem tudom, a lényeg, hogy teszteltek egy alacsonyabb kategóriás autót, biztos nem ez volt, de legyen a példa kedvéért egy F Astra, 1.4, 60 LE, fapad.
Nézegették, jó, jó,az ára meg egyenesen kitűnő, de tegyünk már bele egy légzsákot. Meg egy emberes motort, ABS-t, klímát, el. ablakot, stb., mert mindez ott van ugye a választható extrák között. Legyen még könnyűfém felni, automata váltó, meg állítható kormány is. Így a kiinduló (szándékosan fals) 2 milliós árból lett 3,5 millió. Ok, de van egy igen jó kis F Astránk, 3,5-ért. Akkor már nézzünk körbe - hoppá, ott van az Audi A3 alapmodell, ami mindezt tudja, és 3,6 (megint direkt fals ár, de lehet 3,2, 3,5, vagy 3,7 millió is, lényegtelen, már nem emlékszem pontosan a számokra, hogy ugyanannyi volt, épphogy több volt, vagy még alatta is volt a második autó). Akkor válassz, F Astra, vagy Audi A3 ugyanannyiért, ugyanazzal a tudással?
Mindebből azt akartam kihozni, hogy nem biztos hogy minden esetben a drágább a túlárazott, lehet, egy ugyanazt tudó "olcsóbb" még többre is jön ki ugyanazokkal felszerelve, mint egy alapból drágának gondolt modell.Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
válasz focvis #31606 üzenetére
Nekem szerelöm mondta, hogy a vw alkatreszek alapbol dragabbak, mint az opelhez...meg amikor majusban nezegettem a kocsikat....ennyi amiböl epitkezni tudok
For mondeo: hat nem tudom en egyszer mentem a jelenlegi mondeoval Györ Horvatorszag, utaskent es nagyon bejövös volt mondjuk full extra volt, 2.0 T automata, ülesszellöztetes stb....nekem teljesen premium erzetem volt benne, semmi wartburg
(#31608) gban Ezt az egeszet nem ertem az az igazsag Hogy egy ugyanolyan felszereltsegü pl opel astra es egy A3 audi közül (eggyezö evjarattal) az audi az olcsobb vagy mi? Egy alap A3 az ugyanolyan fapad, mint egy alap astra... az ara alapbol nem ugyan az es az extrak arai is kemenyebbek....igy minnel felszereltebbet hasonlitunk, annal nagyobb a difi
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #31609 üzenetére
A lényeg, hogy egy olcsóbb gyártó olcsóbb modellje drágábbra jön ki ugyanazzal a felszereltséggel kérve, mint egy drágább gyártó drágább modellje - mert utóbbinál minden alapfelszereltség.
Nem ezek a modellek voltak, és a komolyabb autó az valami nagy BMW volt, az ár meg 10M környékén, csak példaképp írtam ezt a két modellt mert "hasonlítanak".
Vagyis végy pl. egy Skoda Superb-et, legyen mondjuk 8M, tégy bele mindent, lesz 11,5 - pont ennyi egy BMW, ami alapból ugyanazt tudja mint a full extrás Skoda, viszont a két kategória azért nem ugyanaz (szintén ne vedd pontosan a modelleket, meg az árakat, remélem így már átláthatóbb a mondandóm).Postázást nem vállalok.
-
gurabli
senior tag
Sziasztok!
Gondolom én vagyok a sokadik, de szeretném igazán hozzáértő véleményét hallani vezérműlánc cserével kapcs.
Astra G, Z14XEP, 2005-ös, elvileg 135e km (tavaly vettem 120ekm-vel, elvileg valós, szépen meg van vigyázva). Teljesen elégedett vagyok vele, igazán szépen működik, az olajgombán kívül nem is volt vele semmi gond (kopp-kopp). Olajcsere 10e km, gyári szűrő.Ez ugyebár láncos. Van egy jellegzetes dízeles hangja hidegindításkor, de ez szépen elhalkul, amikor feláll az olajnyomás (pár mp). Utána is van egy jellegzetes hangja, de amit hallottam másik 14XEP motorokat, azoknak is hasonló hangjuk volt.
Van is róla két tavalyi videóm, itt hallani, hogy miről beszélek: Link1 és Link2Akkor még gm dexos2 5w30 olaj volt benne, most már Fuchs Titan 5W30, valamivel jobb lett a hangja.
Persze tudom, legjobb lenne kicserélni és akkor nyugalom van. De hivatalosan mennyi a csereintervallum Z14XEP láncra, km és év?
Most nem nagyon tudnám anyagilag megengedni a cserét, jövő tavaszra, nyárra tervezem. Az autót napi szinten hajtom. Mennyire vészes szerintetek a hanga, nagyon megérett már a cserére vagy nyugodtan mehetek még vele 10-20e km-t?
Emígy ez normális hang 120e km után? Bár ahogy olvasom, sajnos igen.
Azt is olvastam, hogy nem igazán jellemző a szakadás láncnál, és az sem, hogyátforduljonátugorjon. Akkor mit árthat egy ilyen dízelesen csattogó lánc?Köszönet!
[ Szerkesztve ]
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
-
mephi666
nagyúr
meg is van, elég gyorsan ment a csere: egyedül amennyire tudtam körbejártam a kocsit és működik minden, ahogy kell...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
gban
Közösségépítő
válasz mephi666 #31613 üzenetére
Van aminél nem kell azonnal cserélni, ez pont nem az az alkatrész.
Jó hogy nem a hosszú utatok alatt adta meg magát, akkor ha kis peched van, olyan szerelőhöz viszed be ismeretlenül, aki nem ismeri ezt a jelenséget, a fél autót kicseréli meg lebontja neked mert nem megy a világítás...Postázást nem vállalok.
-
Mikuland
tag
válasz mephi666 #31613 üzenetére
Akkor nálam is a kapcsoló a ludas...volt, hogy refit nem tudtam lekapcsolni ha hosszabban világított, egyszer meg elment minden fény, csak a refi világytott.
mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
Findzs
addikt
válasz gurabli #31611 üzenetére
én nem vagyok hozzáértő nekem most cserélték áprilisban kb. 104 ezer volt akkor a kocsiban
kérdés az, hogy mitől csörög a lánc?
mert nekem pl. a láncvezető sín volt eltörve és a szerelőm szerint szerencsém volt, hogy nem lett nagyobb baj egy motorféknélén egyébként mindig megszívom ezt a lánc dolgot, nekem a h astrámban is 30 ezernél 3 éves korában kellett láncot cserélni
de majd egy hozzáértő pontosabban megválaszolja a kérdésedet
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
diablo1984
veterán
válasz Dluinet #31602 üzenetére
ja, pontosan, a vw és konszenjének ára éppen ezért túlárazott, mert anno a 90-es években elpusztíthatatlan autókat csináltak, most nem nem sokkal megbízhatóbb mint egy francia autó, az értékvesztése meg mégsem annyi! ezért van túlárazva a VW, Audi, Skoda, Seat is!
(#31605) Declare : azért egy audi és egy dacia viszonylatot összehasonlítani meredek, mert a dacia egy francia márkának az olcsó-olcsó, low-end szeglete, míg az audi a VW család minőségében a csúcsot jelenti! ergo sosem lesz egy fullos logan olyan minőségű, mint egy alap audi, igaz az alap audi alapból 2-3x-os árú mint egy fullos dacia...... magyarán nem a kutya briósát kell a marhapörkölttel összehasonlítani ízre, mert nem egy kategória.....
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
Itt egy újabb jelölt. Vélemények?
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
Új dízelmotort kap az Opel Insignia és a Zafira Tourer
Ő az első és szerintem az egyik legkisebb is majd a 2015 verziókból.
trassher Szimpatikus ki gép. Szerintem érdemes lenne megnézni.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gban
Közösségépítő
válasz trassher #31618 üzenetére
Szigorúan magánvélemény:
F-ből kapsz hasonlót 300-350-ért.
Tudom, gyengébb, nincs ABS, korábbi konstrukció, stb.
De nem sok egy 14 éves Astráért 700? Ennyiért nem sokkal több km-rel van 2005-ös is, meg 2003-as, kevesebb km-rel,
Illetve, mennyi időre vennéd?
Megnézted mi van 1M körül? Van 2006-os, 140-nel, 2007-es 129e-rel, illetve
800-ért 2003-as 135-tel, 2004-es 102-vel, stb.
Szóval nekem túl soknak tűnik egy 2000-es évjáratúért a 700.
De ha hülyeséget beszélek, a többiek úgyis jelzikPostázást nem vállalok.
-
trassher
addikt
1996-as swiftem van most, szerinted az F astra miben hozna előrelépést? Max a rozsdásodó felületek nagyságában.
800K a keret átírással együtt, max 900K és legalább 3 évre kell az autó. A swiftem megy édesanyámnak, nekem lesz helyette G astra.
Nem néztem semmi ilyet, szimplán betolom hogy 1.4 benzin, ferdehátú, klíma, villanyablak, 800K max ár. Na ezekből szemezgess, 75%-a fosabb mint a swiftem bár arra volt költve szépen és már nálunk van 14 éve.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
válasz trassher #31621 üzenetére
Azért én elég sok Swiftel mentem az F Astra előtt. Ég és föld a két autó. De én is azt mondom ,hogy ha sokáig tervezd vele a G inkább jobb vétel. Mondjuk a vételárra + 150-200e nyugodtan rá lehet számolni az illetékekre és a kötelező szervizekre.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
-
gban
Közösségépítő
válasz trassher #31621 üzenetére
Ha ilyen korú autót nézel, gondoltam hogy nem probléma hogy hány éves, ezért is javasoltam pár évvel fiatalabbat - lehet, azt nem akarnád pl. 3 év múlva lecserélni csak 6-7-8 év múlva, cserébe csak 100-200-zal lenne többe.
Pont arra gondoltam az F felvetésekor, hogy ha a pénz az első, akkor szigorúan anyagilag egy F jobb választás, és 3 évig az is tuti jó lesz.
Szóval tényleg nem akarlak sem lebeszélni, sem nem akarok beleszólni, csak azt próbáltam kifejteni hogy szerintem a 700-14 év kombinációnál vannak összességében kifizetődőbb választások is.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Findzs
addikt
válasz trassher #31618 üzenetére
én 750 -ért vettem a 2003 -as g astrámat 1 tulajtól 101 ezer km -rel 2 év műszakival, klíma, 2 lufi, központi zár
vezetett szervizkönyv, 2 gyári kulcs,
[link]
annyi baja van, hogy nincs benne elektromos ablak de már úgy megszoktam a kurblist, hogy nem is hiányzikszóval szerintem annyiért nem éri meg az az autó
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
trassher
addikt
2003-as évjárat felett már abszolút nem az én árszintemen mozognak az autók. 800-ig elvétve van 1-2 2003-as vagy 2005-ös. Ezek javarészt 1,2M felett mennek, ebből következik hogy az az 1-2 példány nem véletlenül kerül csak annyiba.
Az F azért nem játszik mert volt közöm már hozzá és inkább nem. A G-ben több a hely ami nálam lényeges szempont. F-be nem férek be magam mögé, G-be igen. Ez azért fontos mert többen utazunk a kocsival heti 2 alkalommal egyetem miatt. Az ár azért annyi amennyi mert ezen belül maradva még marad 200K amiből gatyába tudom rázni hála a kedvezményemnek és a jó szerelői háttérnek.Findzs: És azt megkérdezhetem hogy mikor vetted az autód? Jelenleg emelkedőben vannak a használtautó árak ezt se felejtsük el és a G astra kb most lépett abba a stádiumba hogy ellehet érte kérni a pénzt mert tudják hogy jó és ki is fizetik. Ugyanez a helyzet a jó esetben 20 éves audi 80 1.9 tdi-kkel. Már kint is olyan pénzeket kérnek érte amennyit átlagember nem ad ki 20 éves autóért pedig az még a nagybetűs autó volt.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Findzs
addikt
-
gban
Közösségépítő
válasz trassher #31628 üzenetére
Tény, hogy mindenki akkor jár legjobbn ha az igényeinek megfelelőt vesz - ha te G-t szeretnél, vegyél is azt, ha ennyi a keret, ennyiből válaszd a legmegfelelőbbet.
Bár előtted Findzs is azt mondja amit én lényegében.
Egy dolgon múlik szerintem - mennyire sürgős a vásárlás.
Ha sürgős, nehezebb jót olcsón venni, viszont ha van időd, egyáltalán nem kizárt hogy lesz fiatalabb is ugyanennyiért, és semmivel sem rosszabb állapotban.
Jó példa erre amikor gumit vettem tavasszal, 2 hónapig kerestem, 15-20 között ritkán volt elfogadható állapotú, ha meg volt, azt vagy hamar elvitték, vagy messze volt.
Volt egy garnitúra egész jó, 70-80%-os, közel is, talán 20-ért, lebeszéltem, erre visszaszóltak hogy most vitték el...
Aztán lett egy másik, felnivel, 24-ért, 70%-os, pont ott mentem el mellette, erre nem tudott hazamenni a melóból.
Majd jó ideig semmi, és lett egy minimum 90%-os, felnin, 500m-re tőlem, 16-értPostázást nem vállalok.
-
trassher
addikt
Egész nyáron naponta néztem a hahu-t, nem sok sikerrel. Eddig az a legjobb képek alapján amit utoljára linkeltem, ezeket 1-2 nap alatt el is viszik jellemzően. Az az igazság hogy ebben a kategóriában 10-ből 1 vagy 1 sem olyan mint amilyennek leírják. Marad az a választás hogy megvesz az ember egy átlagosan lefingottat és megcsinálja magának.
Redmi Note 7
-
gban
Közösségépítő
-
Findzs
addikt
jó vétel ez is: [link]
igaz j astra de kategóriájában jó vételnek számít szerintem
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
gban
Közösségépítő
válasz trassher #31631 üzenetére
Szemezgettem, hátha:
[link]
[link] - 149e pont egy lélektani határ alatt, aha - bár ki tudja...
[link] -talán magánszemély
[link] - ez is privát
[link] - privát
[link] - privát, 84e!!!
De van még jópár, szerintem van ezek között is tényleg jó vétel, fiatalabbak is, meg a legtöbb kevesebbet futott, és 700 alatt is van.Postázást nem vállalok.
-
trassher
addikt
Csak hogy tiszta legyen a kép: ezeket az 1.2-es valamiket élből kizárom mivel ha ebbe beleülünk 4-en, 5-en + csomagok örülök ha nem szorítanak le. Amit linkeltél 1.4-est abban nincs klíma, eleve kiesett. Ezek fényében már mindjárt nincs is választék ha te is jobban megnézed.
Amiből nem engedek:
-csak 1.4-es benzines
-ferdehátú
-klíma
Ha ezek valamelyike sem passzol akkor kizárva. Elektromos ablak és kpzár szerintem alap ma már de ha épp nincs benne elektromos ablak nem gond, rakatok bele bár az sem olcsó mulatság így jobb ha van.Redmi Note 7
-
Calogero
addikt
válasz diablo1984 #31640 üzenetére
Lehet hogy némelyik cég jobban karbantartja az autóit mint egy magán ember.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #31639 üzenetére
Én a kereskedéseket,viszonteladókat nagyívben,messze elkerülném.Csak magánszemélytől vennék.
Erre is rátettek min:80-e Ft-ot. Cserébe a közölt adatokért felelősséget nem válalnak,vagyis büntetlenül átverhetnek.
OLX.hu?[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Findzs
addikt
válasz Gergőke88 #31643 üzenetére
és? attól már rossz vétel?
1,5 éves első tulaj 45 ezer km
a 2011 -eseket adják ennyiért 100 ezer körüli km -reltudod kinek a pap kinek a papné
én a 75 lovas g astrámat se használom ki
és hányan vannak még a világban akik kevés lóerős autóval közlekednek nap mint napszerinted akkor mi számít jó vételnek/kocsinak? 800kg 250 le?
ha a 88 a születési éved akkor már meg is értettem a dolgot
éltél volna az én koromban mikor kis polskikksl meg trabikkal jártak az emberek
87 lóerő az álom kategória volt akkoriban[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
bossvico
senior tag
Szasztok!
Kérdezném valaki hozzáértőtől, hogy vectra c 2006-os ban ki tudom cserélni a helyzetjelző izzőt, vagy szervíz csak?
Nem találtam infót, vagyis nem pont erre, levettem a borítást, látom a xenon trafót, meg sok kábelt, de a foglalatok már olyan mélyen vannak, hogy nem látok bele.
Trükk van, vagy nekem ez esélytelen?Most led van benne, így vettem, de unom, hogy folyamat visszajelez a computer, hogy kiégett, és mióta ez szarakodik mintha bezavarna más elektronikába is.
A hátsó sor parkpilot érzékelő nem akar működni, az elsők még kattognak, de már nem engedi a computer azt se dolgozni, hibaüzenet arra is, meg most a keréknyomás ellenörző rendszer is kigyulladt sárgán.Na ezért akarom kikapni ezeket a ledeket, mert azóta hülyül meg minden má.
Ilyen lámpás. Kanyarxenon.
[ Szerkesztve ]
R5 5600X AIO 240mm Cooler, MSI B550-A Pro, 32 GB Crucial DDR4, EVGA 750W, Sapphire Pulse RX 7700 XT 12GB
-
Findzs
addikt
5 éves g astra 18500km -rel 2 millióért [link]
az a baj hogy ennyiért már van új kocsi is igaz dacia top 10 legolcsóbb kocsi
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
diablo1984
veterán
válasz Findzs #31647 üzenetére
nem rossz autó a g astra, de harmadannyit ér mint 2 millát! főleg ez már classic, újonnan sem ért többet.....
am még a fircsa, nézegettem 4 éves autókat 2 milláig, furcsa, hogy van egy rakat dízel 200-250ezres futással szervízkönyvvel, 130e-res futással szervízkönyv nélküli, de a 10 éves autókban sincs 250-300ezernél több! ez vagy azt jelenti, hogy mindenki 250 ezek km után lespájszolja a kocsiját, vagy (amit inkább reálisabbnak tartok) szépen mindenki pörgeti az órát mint a búgócsigát! szomorú valóság ez, hogy az évi 50-60ezres futású cégautókból így lesz 2 milláért 110-ezres családi autó persze szervízkönyv nélkül...... a fejét tépném le és a torkába okádnék annak aki először kitalálta ezt az étcseszést, én is átcseszném egy nadrágszíjjal a nyakán egy kissé.....
[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
abban én se vagyok biztos
(#31648) diablo1984:
na igen ez a pörgettyű elég csúnya dolog
de már neincs mit tenni ellene mert ilyen a magyar ember, ha azt látná egy egyébként jó kocsinál, hogy a km óra 500 ezret mutat menne tovább sose adná el a gazdájamás:
porsche cayenne 3,0 literes kompresszoros V6-alapú konnektoros S E-Hybrid 416ló 590Nm
3,4 l/100 km nem semmi egy ekkora dögtől és még megy is ha kell, de akkor gondolom a fogyi is ugrik
[link][ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest