- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Magisk
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
ph Az AD102 GPU-ra épülő típus 4,5 slotos, viszont ebben benne van a radiátor és a megszokottnál 90 százalékkal rövidebb csövezés is.
-
Dragon's Dogma 2 - Máris túl a 3 millión
gp Továbbra is nagyon sokan döntenek úgy, hogy megvásárolják a folytatást.
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
Talán VAG topicban volt pár kép, hogy valaki csinált vascsőből egy custom "emelvényt" amire felhajt az autó.
Szerintem az a legjobb megoldás. Olyan magasra csinálod amilyenre akarod.
Két első kerékkel felhajtasz rá, keresek képet, hogy mire gondolok.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
bul07
nagyúr
Vagy
Keresni kell egy szereld magad műhelyt
Azt hiszem óránként kell fizetni, és egyes helyeken van olajcsere bérlés is
Ami olcsóbb mert ugye nem tart 15-20percig egy olajcsereEgerbe biztos van
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
nagyúr
Mivel az eredeti Dexos1 (az első generációs olaj) nem felelt meg a motornak, a fejlesztések alatt (Europában 2007-2008), ezért a Dexos2 olajat ajánlották hozzá, ha már a GM szervizekbe kerül.
A Dexos1 Gen2 2013-ban jelent meg, a motorcsalád fejlesztését akkor hagyták abba, amikor az Euro VI normát teljesítette (2013-ban). A csapat szétszéledt, a gépkönyvet meg senki nem fogja már felülbírálni. Így innentől, meg már senki nem foglakozott vele.
Most, hogy az Opel nem GM, már végképp esélytelen az átírása.Mivel euro 6-os, ezért csak SN és SP jelölésű 5w-30-as olajat mernék belerakni,
Nem ragaszkodnék a te esetedben az RC jelöléshez.De ha ajánlani kéne neked, akkor egy olyat, ami biztos jó, és hogy nyugodt legyen mindenki, rá van írva a Dexos2 is. Mobil 1™ ESP 5W-30. A gyártó szerint teljesíti a ILSAC GF-5 motorteszt követelményeit, ami illik a te motorodra.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Dexos 1 Gen2 az LSPI, lánc, hidraulikus változó szelepvezérlés, meg másik 30 dolog miatt volt szükség.
A GM megelégelte az olaj mizériákat, és felállítottak egy komoly követelményrendszert, ami csak benzines motorba jó, széles körben alkalmazható (régi autókban nem), és bármely olajcég által előállítható olajat definiál. Így a GM az egész világon a személyautóikba csak egyféle olajat kell tartani a szervizekben. Ezzel az olajtévesztés hibalehetőségét zárta ki, miközben csökkent a logisztikai költsége is. A szervizekben nem hatféle olaj van, amit a világ túlsó feléről kell hozni, és kiküszöbölte a szervizes garanciális hibák egy részét.
Ezekből sokat átvett a API SP, ILSAC GF6 (ami két részre oszlott, A visszafelé kompatibilis, és B amit csak gyártó ajánlására lehet használni) valamint az ACEA 2016-ban erősen felújította a követelmény rendszerét, kidobva az A1-es és behozta a C5-ös olajat.
Sok olajgyártó meg nyomja tovább a 2008-as ACEA követelményekkel, sokszor fel sem tűntetve, hogy például melyik C3-as olajat veszed. Nagyon nem mindegy hogy A3/B3-04 vagy A3/B3-16.
Vannak most is a boltok polcain olyan olajok, amik a 2008-as ACEA szabványnak felelnek meg."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
molnarpeter
nagyúr
-
K Norbi
addikt
Jobb mindig mehet bele.
De nekünk az előző végig gyári GM olajat kapott az 1.6 szíjas.
Teljesen rendben volt. Nem ette, nem volt berakódás.Pedig sokan szidják ilyen olyan rossz.
Opel topicba beszéltem 3 emberrel privátba, akik már hosszú évek óta használják megelégedéssel.
De a mostani Opel is gyári persze Gen2 GM olajat kapott.
Csak mondom kipróbálom már milyen egy puccos olaj.Ha tiédbe dexos 2 kell. Akkor maradj annál.
Szerintem gyári GM olaj nem olyan rossz mint mondják.
J csoportba is sokan gyárit öntenek bele.[ Szerkesztve ]
-
TommyY2
tag
A Dexos1 Gen3-ban vannak már kicsi kéményseprők, akik a turbófeltöltőt időnként megtisztítják.
Jövő ősszel kipróbálom majd az s-Coss-ba, ha tudok beszerezni (addig a Motul Eco-Lite a befutó, bár várom még a tapasztalatokat azoktól, akik esetleg már használták).
TommyY
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen