Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyisziati

    veterán

    válasz bigdady #9989 üzenetére

    Nem gondolnám, hogy ennek jelentősége lenne. Számos esetben jártam úgy, hogy egy nagy márka "kínai koppincs" darabja ugyanazt a minőséget képviselte, mint a brand-elt változat. Ötödáron.

    Itt egy videó egy ilyen óra BT kapcsolódási problémájáról.
    A hozzászólások egyértelműen jelzik, hogy másnak is van ilyen problémája.

    Itt egy másik videó, ahol már iOs-en jeleznek hasonló problémát.
    A hsz-ek szintén jelzik, hogy mások is küzdenek vele.

    Ja és megerősítik a saját tapasztalataimat is: "my watch anything over 50 cm disconnects from both my bluetooth headset, i literally have to have the watch near my ear for it to work"

    Vagyis már fél méteres távolságnál megszakad a BT kapcsolat (még annyit se bír, mint az enyém).

    Silány kínai.
    A szoftverezettsége ugyanez.
    Részben nem működik, nem úgy küldi át az adatokat, ahogy kéne, nem megy a párosított app stb.
    Millió ilyen videót láttam az elmúlt ~ 3 évben.
    Komolyan, mintha ugyanaz a hardver/szoftver lenne kisebb-nagyobb variálásokkal, más-más márkanév alatt.

    Talán az Amazfit kivételével. Bár a szoftverére szintén olvastam panaszokat, de azért nem ennyire durvákat.

Új hozzászólás Aktív témák