Hirdetés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Az AI-ról szól a Galaxy S24
- iPhone topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Nem titkolja a Redmi a K80 Pro elit tulajdonságait
- MediaTek Helio G50-nel futott be a Tecno új belépő ajánlata
- Akciófigyelő: Megkezdődött az Ulefone Black Friday leárazása is
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Vodafone mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Dyingsoul
veterán
válasz Jack@l #26801 üzenetére
Enmeg megvett kilóra! Már alig várom! Blu Yeti-m van az is kondenzátoros studio mic, kb az a minőség, mint a tesztben lévő Rode.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
GeryFlash
veterán
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
szmörlock007
aktív tag
Valószínűleg itt mutatkozik be az új Tesla.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Úgy látszik Nvidának is kell a TSMC 5 nm fejlesztése és már dolgoznak valamin
[Report: Nvidia Making 5nm Mystery Chip as AMD Ramps Production][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
És erre a cikkre reagálva nagyon jól látszik, hogy azért vannak páran akik reálisan látták/ látják a helyzetet, pl Cifu , teljesen igaza volt anno.: [link]
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
RTX és GTX kártyák összehasonlítása és tesztje az RTX Voice használatával. [link]
RTX kártyákon 9-10 % ,GTX kártyákon akár 17- 20 % is lehet a veszteség.
Egy kis team dolgozott rajt home oifficeben ezért egyenlőre nem tesztelték GTX karikkal."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Atom_Anti
senior tag
válasz szmörlock007 #26809 üzenetére
Ampere fog bemutatkozni. CPU bottleneck miatt mért nem aggódtok? Régen mindig az volt a téma, pedig ma aktuálisabb mert arányiban az elmúlt 15 évben a GPU -k sokkal többet gyorsultak mint a CPU-k.
-
Crytek
nagyúr
válasz Atom_Anti #26813 üzenetére
Már kb a népek nagytöbbsége 4K-ra szeretne átállni oda meg "nem kell" CPU. Sanszos hogy még most is ezekkel az új csúcs VGA-kal is a VGA lesz ott a szűk keresztmetszet mint most is és nem a procik.9900k röhögve elég lesz mindenre is még jó sok évig
De aztán ki tudja majd meglátjuk..Next PC Upgrade: 2022
-
félisten
válasz Atom_Anti #26813 üzenetére
Szerintem nem a Játékos kártyákat mutatják most be, hanem az architektúrát és a professzionális kártyákat.Úgy gondolom ( persze csak tipp) az Ampere a Voltát váltja.
Nekem 1440 P is GPU limites egy i7 8700 mellett , igaz 2070, nem csúcs kártya.. Nagyon remélem hogy az új Konzolokmiatt és az RT nek hála jó darabig nem is találkozom az új játékokban CPU limittel.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Atom_Anti #26813 üzenetére
Jelen pillanatban nem igazán probléma a CPU-limit. Explicit párhuzamos parancsátadást kínálnak az új API-k, és 64-magos processzort is vehetsz a gépbe, ha elég mély a pénztárca. Ez a jelen korban nem probléma. Egyszer talán megint az lesz, de nem a közeljövőben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
szmörlock007
aktív tag
válasz Atom_Anti #26813 üzenetére
Hát azt eléggé kétlem. Sokkal nagyobb az esély a Tesla bemutatására (esetleg még quadrok, bár azt személy szerint inkább a siggraph-ra várnám, esetleg még lehet itt is ha augusztusnál hamarabb piacra akarják dobni), elvégre ez az elmaradt GTC fő pontjait fogja felvonultatni, annak meg nem sok köze van a GeForce-okhoz.
A cpu-limithez meg annyit, hogy az AMD-nek köszönhetően az elmúlt 3-4 évben végre pont, hogy rendesen beindult ott a fejlődés (amihez lassan intel is csatlakozik amint beérnek az új vezetőség fejlesztései), szóval 16 magos ryzen, 64 magos Threadripper meg 64 magos szerverproci mellett valahogy nem a cpu lesz az szerintem ami limitbe fog ütközni )
Ha meg játékra értetted, ott főleg nem, oda egy 8 magos amd/intel proci tökéletesen elég 4k-ra is jelenleg, nem beszélve arról, hogy ott is évenként jönnek majd most az előrelépések.[ Szerkesztve ]
-
Atom_Anti
senior tag
Hát az a cím hogy “get Amped”, én ez alatt Ampere bejelentésre gondoltam, persze azt lehet hogy csak a dzsekiéről fog beszélni. A CPU bottleneck miatt pedig én nem is aggódtam sosem, csak csodálkoztam eltűnt e legnagyobb aggály.
[ Szerkesztve ]
-
szmörlock007
aktív tag
válasz Atom_Anti #26819 üzenetére
De hát a Tesla is épülhet az Ampere uarchra
Aztán persze amúgy beszélhet a GeForce-ról is, csak a Gtc általában nem a Geforce-ról szokott szólni, de a rendhagyó helyzetre való tekintettel(elmaradt ugye) lehet, hogy becsempészik azt is, csak szerintem azért ne várjuk ezt nagyon, max pozitívan csalódunk
[ Szerkesztve ]
-
KillerKollar
őstag
válasz Crytek #26814 üzenetére
Nekem 9900K-m van és 4K-ban játszok, 4770K-ról váltottam, szóval azt is sokáig megtartottam (1080 Ti mellett még az volt, igaz már akkor is megvolt a 4K-s monitor) és a 9900K-t is meg szeretném megtartani legalább az Ampere/RDNA 2 utáni videókártya generációig. Az Ampere elvileg nagyot fog ugrani RTX teljesítményben (RDNA 2-nek nem tudom, hogy milyen lesz a ray-tracing teljesítménye, de azt tudom, hogy az is támogatja majd), úgyhogy nem tartom kizártnak, hogy tudni fogja a 4K@60-at RTX ON-al, ráadásul a next-gen konzolok miatt kb minden AAA címben lesz szerintem RTX, úgyhogy 4K RTX ON mellett nem aggaszt a CPU limit, inkább a PCI 3.0 bottleneck...
Ráadásul a Comet Lake is PCI 3.0 lesz, ez nagy szívás lehet az Intelnek amíg nem jön ki a Rocket Lake, mert az tuti, hogy az Ampere kártyák már 4.0-ások lesznek, a Navi kártyák meg már most azok, szóval az RDNA 2-nél ez nem is kérdés.[ Szerkesztve ]
-
Freddy S
tag
válasz KillerKollar #26821 üzenetére
Azt hiszem láttam tesztet hogy PCI 2.0 és 3.0 közt sincs sebességbeli különbség, szóval szerintem mindegy hogy tud 4.0 -t vagy nem.
LGB - Lets go Brandon ugyanazt jelenti mint FJB csak takartabban. FJB pedig F - Csúnya szó, J - Joe, B - kitalálhatod!
-
Dyingsoul
veterán
válasz Atom_Anti #26813 üzenetére
Ahogy a többiek írták, kb mindenki (aki a felső kategóriában gondolkodik) feljebb lépett FHD-ról. Én meg VR-ozok. Oda 2080 Ti + 100% is kevés tudna lenni egy szemenkénti 4K-hoz (Pl Pimax 8K X meg persze azért sincs sok ehhez hasonló headset mert nincs semmi ami meg tudná hajtani)...
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
M@trixfan
addikt
válasz Dyingsoul #26823 üzenetére
Semmi gondot nem okozna, bárcsak itt lenne már a szemenként 4K! Nagy ugrást hozna a fizikai pixel méret csökkenése. Sőt, első sorban arra lenne szükség, foveated rendering és az egyre jobb DLSS-féle megoldások segítenének áthidalni. Mondjuk szerintem ez a mostani headset design zsákutca a Fresnel lencsékkel.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Dyingsoul
veterán
válasz M@trixfan #26824 üzenetére
Zsákutca? Ezt mondták páran a számítógépre mikor 20 nm-es termeket foglalt el...
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
KillerKollar
őstag
-
gejala
őstag
válasz Dyingsoul #26823 üzenetére
"kb mindenki (aki a felső kategóriában gondolkodik) feljebb lépett FHD-ról."
Sőt, a köv gentől már a középkategóriában (3060) is 1440p lesz a standard. 1080p megmarad belépőszintre. 6+ maggal kis procilimitet max egy 3080 Ti-1440p felállásban tudok elképzelni, de lehet, hogy ott se lesz. Na meg 3080 Ti-t úgyis 4K-ra vesz majd mindenki.
-
GeryFlash
veterán
válasz gejala #26827 üzenetére
Ha a 3060 elég lenne 1440p-re akkor kis kompromiszummal a 3070 is elég 2160p-re, de a 3080 kompromisszum nélkül is.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
gejala
őstag
válasz GeryFlash #26828 üzenetére
Ezt hogy számoltad ki?
3060 nyilván nem max beállításokhoz lesz, hanem highra. 3070 meg 30-40%-al lesz gyorsabb, az nem elég a 2,5x pixelmennyiség áthidalásához.
Vagy nézzük meg a Turingot. 2060S simán jó 1440p@60-hoz, de 4K-ban 2080 Ti is könnyen el tud fogyni.
1440p high és 4K max között óriási a hardverigény különbség, miközben 1080p-ről könnyen fel lehet ugrani 1440p-re. Lásd 1660S 1080p kártya, de 2060S már 1440p, kis kompromisszumokkal. Abban meg szerintem egyetérthetünk, hogy 3060 jóval gyorsabb lesz, mint 2060S.[ Szerkesztve ]
-
GeryFlash
veterán
válasz gejala #26829 üzenetére
1.) Nincs olyan játék ami ugyanolyan beállításnál 2060/2060S-nél 1440p-n jól megy 4k-n meg kevés lenne a 2080TI. Abban igazad van hogy jelenleg átlagosan 70-75%-os a teljesítménycsökkenés 1440p és és 2160p között, de ez nagyrészt a VRAM mennyisége miatt. A következő generációknál a felbontás növeléssel járó perfomance veszteség kisebb arányú lesz.
2.) Megint oda lyukadunk ki hogy te nem vársz különösebb hardver req emelkedést. Nyilván jobb lesz 3060, még pesszimista becslés szerint is 2080 szintjét hozni fogja, a kérdés az hogy az új generációs multiplatform játékokgépigénye milyen lesz. Szerintem ugrás szerű növekedés lesz, és egy 2080 2021-től egy tökéletes 1080p kártya lesz, nem pedig 1440p.Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
gejala
őstag
válasz GeryFlash #26830 üzenetére
"Nincs olyan játék ami ugyanolyan beállításnál 2060/2060S-nél 1440p-n jól megy 4k-n meg kevés lenne a 2080TI"
Monster Hunter World? VRAM meg nem fogy el 2080 Ti-n, 11 Gb simán elég 4K-ra mai játékoknál.Ugrásszerű gépigény növekedés lesz, de nem duplázódás...
Egy kategória ugrás a realisztikus. Főleg mivel az Xbox 2080S kaliberű GPU-ja lesz a legerősebb a konzolokban és ezzel mennek 4K-ra. Tehát kénytelenek lesznek úgy megírni a játékokat, hogy egy PC-s 2080S-en menjen 4K-ban, még ha nem is maxon. Aki azt várja, hogy egy konzolos 2080S szintű GPU kétszer gyorsabb lesz, mint a PC-s 2080S, csak mert ez konzol és majd jól megoptimalizálnak mindent, az nagyot fog csalódni.A másik dolog, hogy igazi nextgen játékok majd 2022 végére várhatóak. Amik csak nextgenre jönnek ki. Amíg egy játéknak PS4-en is mennie kell, addig nem lesz nagy ugrás. Márpedig menniük kell, mert különben töredék játékosbázist fognak elérni a drágán lefejlesztett játékkal.
A 2020-2021 játékok csak feljavított PS4 cuccok lesznek. Kapnak 4K textúrát, meg RT-t, meg jobb effekteket, stb. De olyat nem tudnak, hogy PS5-n van 100 NPC egy helyen meg végtelen látótávolság brutál geometria mellett, közben PS4-n meg áll ott 5 ember és az orrodig se látsz, mert különben elforrnak a Jaguar magok.Nézd meg pl. a kiszivárgott Godfall gameplayt. Alapvetően semmivel se több, mint a PS4 God of War, csak kapott jobb textúrákat, effekteket, világítást, stb. Tehát pont azt, amit könnyű butítani.
-
Callisto
őstag
-
nagyúr
válasz GeryFlash #26830 üzenetére
jelenleg átlagosan 70-75%-os a teljesítménycsökkenés 1440p és és 2160p között, de ez nagyrészt a VRAM mennyisége miatt.
???? Semmi köze ehhez a típusú teljesítménycsökkenéshez a VRAM-nak. A 2.25x annyi pixel miatt kell sokkal több kraft a 4K-hoz.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
gejala
őstag
válasz Callisto #26832 üzenetére
Nem azt mondom, hogy a PS4 nem tud ilyet, hanem, hogy a PS5-ről nem tudsz így butítani. Azon a minőségen, ahol a PS5 tud 500-at, ott a PS4 csak töredékét. És azt nem tudod megcsinálni, hogy 500 helyett 50 NPC legyen, mert az már nem ugyanaz a játék.
Sajnos ez lesz az átka annak, hogy nagyon gyenge CPU fronton a PS4. Most hiába lesz combos proci, évekig kell várnunk, hogy ez tényleg megmutatkozzon majd a játékokban.
[ Szerkesztve ]
-
GeryFlash
veterán
válasz gejala #26831 üzenetére
,,Monster Hunter World? VRAM meg nem fogy el 2080 Ti-n, 11 Gb simán elég 4K-ra mai játékoknál."
Nem is mondtam, hogy nem elég a 11, de a 8 bizony néhány játéknál kevés. A mosnter Hutner World jogos, de abban mindketten megállapodunk hogy egy szutyok módon ,,optimalizált" játék. Ugyanez az ARK. Vannak ilyen kivételek, a normális játékok mind 60FPS vagy afölött mennek 2080TI-on.
,,A másik dolog, hogy igazi nextgen játékok majd 2022 végére várhatóak. "
Meglátjuk. Több fejlesztőtől is hallottuk, hogy rettenetes már current genre fejleszteni, mintha kőkorszakban lennének. Emellett a lassú HDD problémáját nem tudom hogy hidalnák át, az ugye az előző generációkban nem volt ekkora difi. Az biztosan hogy 1-2 sorozat címet leszámítva 2022 elején se lesz már prev gen-re kiadott játék (mondom sorozatok játékok simán mittomén FIFA).gbors: Miért költöd át amit mondtam? Egy szóval se mondtam hogy ne kerülne perfomanceba is, írtam hogy kb 70% perfomanceba kerül a jelenlegi kártyáknál. És emelett VRAM-ba is. A következő generációnál már nem 70% a lépcső, inkább 50%, tehát ha a valóban menne 1440p-n 60 FPS-sel a next gen gamek 3060on akkor 3080-on is mennének 50-60FPS-sel 4k-n.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Crytek
nagyúr
válasz GeryFlash #26836 üzenetére
"Több fejlesztőtől is hallottuk"
Ez semmit nem jelent. Ezer éve mondják azt is ezek a kedves hozzáértők ,hogy a dx11 miatt szar lassú minden..várjunk mivel jön ki a játékok még mindig 90%-a? O igen dx11-el...Mindig majd a next gen majd a next gen...Hány next gen kell még hogy átálljon minden dx12 onlyra hogy ne csak sírjanak a fejlesztők?
Next PC Upgrade: 2022
-
gejala
őstag
válasz GeryFlash #26836 üzenetére
"Több fejlesztőtől is hallottuk, hogy rettenetes már current genre fejleszteni, mintha kőkorszakban lennének."
Ez tény, de a kiadás üzleti kérdés, nem fejlesztési. Ha a kiadó azt mondja, hogy 500e példány helyett 5 milliót akarnak eladni azzal, hogy PS4-re is megjelenik a játék, akkor le fogják fejleszteni PS4-re is, ha tetszik, ha nem.
Hiába tudsz te sokkal jobb játékot fejleszteni nextgenre, ha nem tudod elég embernek eladni. A kiadókat nem az érdekli, hogy milyen jó a grafika meg mennyire gyors az SSD, hanem, hogy mennyit adtak el egy játékból.Másik dolog, hogy 2021 márciusig 5-6 millió db PS5-t terveznek legyártani. Na most eddig 109 millió PS4-t adtak el. Tehát ha te 2021 elején csak PS5-re adsz ki játékot, azzal kapásból kizárod a potenciális vásárlók 95%-t. Ezt senki nem fogja meglépni, mert totális csőd lenne.
A mostani genre még nagyon sokáig fognak jönni játékok, még PS3-ra is jöttek ki pár éve.
A lassú HDD problémáját úgy hidalják át, hogy arra írják továbbra is a játékokat. SSD-n meg gyorsabb lesz, azt annyi.Az a baj, hogy te azzal számolsz, hogy ha kijön PS5, hirtelen mindenki kukázza a PS4-t és rohan a boltba nextgenért. De nem ez fog történni. Az emberek szép lassan térnek majd át nextgenre, amit az alacsony gyártott mennyiség is limitálni fog. Amíg nem ér el egy kritikus szintet a nextgen elterjedtsége, addig csak ráncfelvarrott prevgen címek jönnek. És ez évekig így lesz, az garantált.
Persze biztos bevállalja a buktát néhány exkluzív címmel a Sony/MS, hogy kis reklámot toljanak, de ez kvázi marketing költség lesz, nem valódi nextgen tartalom. Még ha kicsit jobbak is lesznek, mint a third-party címek.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gejala #26834 üzenetére
Nem az NPC száma a lényeg, abból berakhatsz ugyanannyit a mostani és a next-genbe is. Az AC játékok is tele vannak NPC-vel PS4-en. Annyit csinál az Ubisoft, hogy amíg PC-n ezek szimulációjáért minden szempontból a CPU felel, addig konzolon egy csomó elem át van rakva az IGP multiprocesszorára. Egy multiprocesszor simán ad neked annyi számítási kapacitást, amennyit egy mai 8-magos csúcsproci, és a memória is egységes, tehát nincs CPU round trip.
Az előző generációs konzolok egyáltalán nem a CPU-ban jelentik a limitet, mert azt bőven lehet ellensúlyozni a bivalyerős multiprocesszorokkal. A valós limit a HDD lesz, mert a HDD-ről való streaming lassúságát semmivel sem tudod kezelni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz GeryFlash #26836 üzenetére
Nem költöttem át semmit, szóról szóra idéztem, amit írtál. Ha úgy gondoltad, ahogy ebben a hsz-ben szerepel, az OK, de az előzőben teljesen mást írtál, arra kaptam fel a fejem. Off off.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Shing
őstag
AC Unity nagyon rosszul futott konzolokon, az új részekben ahol már több az interakció/nagyobb a világ nem is tudtak annyi NPC-t tenni. Ebből látszik, hogy limitációba futnak.
Ha annyira bivaly lenne a sok multiprocesszor, hogy 8 magos csúcs procikat helyettesítene, akkor nem azt látnánk hogy PC-n a processzor igény kimerül egy tizenéves Quad szériás processzorban, pedig a játék egy komoly és összetett AAA cím (nagyon sok ilyen van).
Ott a Planetside 2 ahol több száz fős csaták vannak (eléggé komplex játékmeneti elemek mellett) és nagyon rosszul fut PS4-en. Nem tudnak vele mit kezdeni a fejlesztők az építkezős és egyéb frissítéseket már nem is próbálták meg átdobni a PC-s verzióból, mert ha még komplexebbé próbálnák tenni a 20FPS sem lenne meg. Ezt a fejlesztők mondták többször is. Iszonyat processzorigényes a játék, kell neki legalább egy 6-7 éves 4 magos Intel proci hogy ne menjen 30FPS alá. Na ez az a szint amit a current gen nem üt meg.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AC Unity mindenen rosszul futott. A technológiák ugyanakkor megmaradtak belőle, és az új AC részek is ugyanúgy a multiprocesszorokon futtatnak egy csomó, PC-n amúgy CPU-n futó szimulációt. Ezért tudnak ezek a játékok futni a konzolokon.
Nem merül ki ebben a PC-s processzorigény, csak az AC-k nem kínálnak explicit API-t, így nem tudják skálázni a teljesítményt. Ettől függetlenül már érezhető előnye van ezekre a játékokra is a nyolc magnak.
A Planetside 2 esetében a fejlesztők nem gondolkodtak el azon, hogy a proci mellett egységes memóriával van egy rakás bivaly multiprocesszor. A lényeg annyi, hogy a konzol egy nagyon speciális környezet. Egy csomó olyan dologra képes vagy, ami PC-n egyszerűen lehetetlen. A valós limit csupán a HDD, de az megoldhatatlan. Ott nincs mivel helyettesíteni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
M@trixfan
addikt
válasz Dyingsoul #26825 üzenetére
Hát most erre mit mondjak, teljesen egyértelmű, csak nem lenne ilyen olcsó egy headset egyelőre. Jó, nem lehet mindenki innovátor mérnöki szemléletű, mindig elcsodálkozom hogy alapvető dolgokat nem értenek emberek. Mondjuk ezért vannak piacvezetők és követők, ip tulajdonosok és alkalmazottak.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Z10N
veterán
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Dyingsoul
veterán
válasz M@trixfan #26844 üzenetére
Láttad mennyibe kerülnek a TV-k és a gamer monitorok? Ahhoz képest szerintem nem drága... Rift S Euró emelkedés és készlethiány előtt 170 pénz volt, itthon, áfával. Oculus Quest szintén (nem kell hozzá PC). Jó egy TV elé az egész család eléülhet. A Riftet meg körbeadhatják... A 2D megjelenítők soha nem fognak ekkora élményt adni, ezt nem lehet szóban, pénzben kifejezni. A kétszer-háromszor ennyibe kerülő telefonok nem drágák? Sok helyen, fórumokon a véleményeket olvasva kezd kikopni a drágaság, mint ellenérv. Ráadásul sokan vannak akik kapufát lőnek ezzel az érvvel, mondván, hogy fejleszteniük kell a PC-t miközben VR ready gépekről írogatnak... 3-4 éves mantrákat nyomnak az emberek mert nincs megfelelő információs csatorna a tájékoztatásukra. Olvasd el a cikket utána pedig nézz bele a hozzászólásokba. Kisebb botrány lett ebből a fórumon.
Szerintem lassan el lehet felejteni azt, hogy drága, minden viszonyítás kérdése."Jó, nem lehet mindenki innovátor mérnöki szemléletű, mindig elcsodálkozom hogy alapvető dolgokat nem értenek emberek."
Érdekes, hogy ezt pont egy olyan topikban rovod fel nekem ahol megjelenés előtt álló technológiákat és architekturákat beszélünk ki...Akinek szimpatikus a techonlógia és vágyik rá az már most is meg tudja venni.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
M@trixfan
addikt
válasz Dyingsoul #26846 üzenetére
Szerintem félreértetted a mondanivalót. Az konstrukciós szempontból egyértelmű, hogy a mostani sík display-s megoldások ahol Fresnel lencsével oldják meg a periférikus fedést az egy költségcsökkentő kényszer, egy technológiai zsákutca. Erre írtam, hogy ezt vagy látja valaki mérnökileg, vagy nem. Az igazi nextgen HMD alapjai már elérhetőek, csak lenne vagy 1M Ft most. Vagy nekem van egy találmányom és az egész iparág nem gondolt erre
Bele-bele pillantgattam az Alyx cikkbe, de inkább hagyom, nekem már a főcím sem tetszik. Klausztrofóbiás VR cikkíró... Abszolút VR párti vagyok, sorban álltam a 90-es évek végén a Forte Vfx1 kipróbálásáért anno. Maximálisan a teljes élmény mellett vagyok AAA címekkel, nem tartom jónak a mobil megoldásokat.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
GeryFlash
veterán
válasz M@trixfan #26847 üzenetére
Azt a cikket nem értem hogy engedhették ki, és a 250 kommentes shitstorm után még mindig nem írtak a cikkben/kommentben, hogy bocsi, ezt nagyon elszúrtuk. Igazából annyira volt botrányos az a teszt hogy szerintem nyugodtan le lehetne venni az oldalról.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Dyingsoul
veterán
válasz M@trixfan #26847 üzenetére
Hát én nem láttam, köszi az inputot!
De én úgy vagyok vele, hogy ez igazából a fejlődés része. Ezekben az eszközökben kevés olyan tényező van amit lineáris vagy exponenciális skálázással lehet fejleszteni. És persze, hogy sok dolgot a költséghatékonyság jegyében kell bevállalni, sajnos ez van ha a fogyasztói piacra készítesz terméket.
Lencsék kapcsán jobb megoldás lehet a több lencse beépítése. Ilyesmire gondoltál? +Hajlított OLED? Ha publikus a tanulmány, engem érdekelne. Ha gondolod gyere át a VR topikba kitárgyalni, ne szemeteljük itt tele.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
szmörlock007
aktív tag
Nvidia Plus Mellanox: Talking Datacenter Architecture With Jensen Huang
Egy kis szakmai interjú
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest