Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz stratova #65942 üzenetére

    Lényegtelen a PC-s részesedése a packed mathnak. Az ID korábban mondta, hogy a PS4 Pro indikálja a váltást, nem pedig az, hogy a PC támogatni fogja. Persze a PC-nek ez így is úgy is előny, de ha a PS4 Pro nem támogatná, akkor az ID szerint sem foglalkoznának vele. :D
    Itt igazából a csomagolási stratégia kiválasztása a nehézség. A kód szintjén igazodni a gyártókhoz már gyerekjáték. Gyakorlatilag egy napos meló. Szóval tök lényegtelen, hogy az NV oldaláról csak a Volta fogja támogatni. Nagyon gyorsan lehet rá írni támogatást a meglévő kódokkal. Erre vonatkozóan volt is utalás rá, hogy a packed math ma csak azért GCN3/4/5 only holmi az ID motorjában, mert az Intel nem csinált kiterjesztést, amivel támogatni tudnák az architektúrát, míg az NV még nem hozott architektúrát és nyilván kiterjesztést sem. De nem zárkóznak el az Intel Gen8/9 és az NV Volta támogatástól. Eleve az ID tech 6 új verziója, amit a Wolf2 és az Evil Within 2 használ majd, kétféle leképezőt kap. Egy Vulkan és egy DirectX 12 API-sat. A Vulkan verziót főleg az AMD-re csinálják, míg a DirectX 12-t az Intelre és az NVIDIA-ra. Persze szabvány, szóval működni fog mindenen mindkettő, de a Vulkan esetében, főleg a Windows 7-re vonatkozóan sok a probléma az Intel és az NV hardvereivel, így ott csinálnak egy DX12 verziót, hogy legyen választási lehetőség.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák