- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
- iOS alkalmazások
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
válasz csongi #15596 üzenetére
2007? 2008? Nem tudom pontosan. A régebbi, kis kör alakú km számlálója van, erre emlékszem biztosan, úgyhogy nem facelift utáni típus, annak más a műszerfala egy kicsit.
kcsa,
Nincs is hideg. Úgy felöltöztem ma, hogy délután konkrétan melegem lett a ruha alatt. Azért nagy arc volt az, aki kitalálta a túraplexit.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz csongi #15606 üzenetére
Ha őszinte akarok lenni, teljesen mindegy hogy mennyit kérnek érte.
Ha több mint egy ezres és neadjisten műszaki is kelleni fog, akkor majd csapatostul jönnek a felháborodott Babettások, hogy több a költség mint a jármű értéke. Persze ez senkit ne tévesszen meg, egyik se Babettázik, csak valamire hivatkozni kell, hátha megússza. -
huszi.gyb
senior tag
válasz csongi #15732 üzenetére
Mindenhol azt írják, hogy a CO2 kibocsátás és a fogyasztás egyenesen arányos, ezért esznek a mostani modern autók (papíron) 4L-t. Aláírom, hogy egy 1L-es Suzuki lehet, hogy kevesebb káros anyagot pöfög ki, mint az én motorom. De nem hiszem el, hogy a hideg üzemben használt dízel autóval jobban járnak, mint egy 4T robogóval. 7vs 4L/100km, emellé hozzá jön, hogy nagyobb, több port kavar, 4 gumi kopik, 4 fékről kerül a fékpor a levegőbe. Míg motorral elmész a sorok közt, és első zöldre átérsz, autóval esetleg 2-3 pirosat végig pöfögsz alapjáraton... stb. Ennél sokkal összetettebb...
És igen is fordítva ülünk a lovon. A légszennyezés 1/6-át (legyen ~15%) adja a közlekedés. Tiltsuk ki a fele autót, ideális esetben felezzük meg. Tehát spóroltunk 7,5%-ot. Ugyanakkor az embereknek menniük kell, sűrítsük a BKV járatait, azok is mennek valamivel, még ha annyira nem is káros, mintha autóval menne mindenki, legyen szumma spórolás 7%... Tehát 100% helyett 93%-nál tartunk... És ettől várjuk, hogy jobb legyen a levegő? Ebbe már mennyit számítana az a pár robogós, aki menne ilyen időben?
DigitXT: Naja, ez az... Jó, én sem használom most már a motort, de akkor sem értem ezt a szabályzást.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #15837 üzenetére
Az, hogy bezuhan 1V környékére "nem vészes"? Az óra tápján konkrétan
megfordítja a polaritást egy pillanatra. És visszarúg 20V fölé. Nem vészes:
(Igaz, ez az egész kb. 3 mikroszekundum alatt végbemegy. Szóval át kell
hidalnia, tényleg nem gáz. Kivéve, hogy a hőmérőket jól megreseteli.)Normál izzó ilyet nem csinál. Egyáltalán. LED izzóval nem foglalkoztam.
Szerk@nyogo83: tök jól látszik a normál kommunikáció. Aztán jön a csatt.
Olvasgatom a leírást, hogy minek veszi ezt, miért hal le. Esetleg a tüske:[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #15839 üzenetére
Már milyen "nagyobb értékekre" gondolsz? Fogyasztásra? Névlegesen a
xenon is 35W-os, nekem meg ugye 2 db van belőle, tehát elvileg 70W.
Tök ugyanannyi, mint a gyári HS1-es izzók. Elméletileg! Gyakorlatilag
inkább 8A körül zabál, ami inkább 100W környéke, de az sem vészes.
Amikor meg beröffen, akkor "odabasz". Ez tény. Kérdés, hogy mennyire?
(A névleges érték dupláját biztosan beszippantja, rövid ideig: ilyen...)Szerk: olvastam olyan rémtörténetet is, hogy xenon bekapcsolásra előjött
mindig a dzsinn. Sárga csekken. Szóval a "csekkendzsin" lámpa.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #15851 üzenetére
Az ötlet jó, viszont még az indítás előtt szeretem látni a legfontosabb adatokat:
a motorhőmérséklet kritikus, hogy mennyi szívató fog kelleni a sima indításhoz.
De mondhatnám, hogy hogy áll a tank, az akku, érdekel, mennyi az idő, stb.Amúgy hasonló visszajelzésem már van: ha nincs semmi világítás, egyik saját
mérőórám sem megy, ami azért elég feltűnő jelenség... Továbbá, olyankor meg
szokott szaladni a fesz. De komolyan, most már leszarom. Ezek a csodálatos
Shindengen szabályzók ~30-50K-ba is kerülnek. Annyit meg nem ér az egész!Ui: ja és az ki van zárva, hogy a xenon melegedése mellett indítózzak. Durván
sok ampert vesz ki az akkuból, aztán még leesik nekem a fesz, és nem indul. -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #15868 üzenetére
Itt igazabol a fent emlitett dolog zavart meg, hogy Madisonhoz rovidebb 340mm-es telokat arulnak rengeteg helyen. pl ez [link]
De meg itthon is van ahol aruljak [link]
Amit meg felsorolnak, hogy mivel kompatibilis, az a 125-os Maja meg Kymco Grand Dink is kozte van.
Szoval nem ertem honnan az info nekik, de nekem tuti nem 340-es hanem 370-es van benne es a gyarija meg.Faternak nemreg csereltem a Honda CG125-oson, ott kapott ket 10mm-el rovidebbet a gyarinal, de kb semmit nem lehet eszrevenni belole, mert ott ~70 fokban all a telo, szoval szinte alig merheto par mm-el lett alacsonyabb. Raadasul 11k-bol megvolt a par teleszkop
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #15864 üzenetére
Nem veszem személyeskedésnek. Tény, hogy a rugókat nemigen szokta
érdekelni, milyen testalkat ami terhel. De pár napja a lentihez hasonló képet
osztottam meg FB-on (azzal, hogy Kevés a súlytárcsa a teremben!), na erre
AndrewTdi megjegyezte, hogy a tároló is kevés, ha a gépen tárolják.
Csak az ő kedvéért csináltam ezt a kis videót. Amiben "eltolom a tárolót".
370 kg van felpakolva. De fel lehetne rakni 480-at is. Ha lenne elég tárcsa!
Nálam nagyobb emberkék mondták, hogy rá kell állni valakinek. Nincs elég!
Nekem még elég, csak marha sokáig kell pakolászni, főleg a 10-eseket...
És mellékhatás, hogy ilyenkor másnak nem jut, fekvenyomni se, semmihez!Nem hinném, hogy 100+ kg-ot nem bír a Madison telója, hiszen, mikor utas
is felül, jóval nagyobb terhelést kap. Lehet, állítanom kéne az előfeszítésén?
Mindenesetre a keskeny/magas fekvőrendőrökön gyomorgörccsel dobom át:
csúnya hangja van, amikor bekoppan. Amúgy meg ma alig 3 fok volt este, s
nyálkás is volt az aszfalt... egy előzésnél, kövér gázra majdnem megelőzött
a motor hátulja. A Heidenau gumikon szerintem most először. Vigyázni kell!
Amúgy is valahogy szarul éreztem magam ledöntésnél... Nem az igazi még.nyogo83: annyira nem hiszek az RF zavarban. Miért? Mert kizárólagosan a
bekapcsoláskor halnak le a hőmérők, és akkor sem mindig...! Csak ha még
hideg a xenon, ergo nagyot rúg a ballaszt. Egy nyomógombot átalakítottam,
hogy alkalmas legyen az UTCOMP újraindítására (elveszi a gyújtást), s láss
csodát, utána tökéletesen megy mindig. Ma próbáltam ki, félúton pedig még
egy lefulladást is sikerült összehozni. Minden lekapcs, röff, aztán xenon, és
a hőmérők NEM haltak le, tehát csak közvetlen indítás után tudnak egyszer.Brogyi: ki fogom egyszer próbálni, hogy egy másik akkuról hajtom a xenont,
és megnézem a szkóppal, hogy mi történik az RF zavar miatt. Biztos van ha
mindenki ezt mondja, de a tapasztalatom szerint nem annyira nagy mértékű.
Mindenesetre hamarosan itt a műszaki, szóval megy vissza a HS1.huszi.gyb: átsiklottam afelett, hogy ez most Kymco, mindenesetre, ha nem
voltál nagyon "kétbalkezes", akkor a biztosíték nem miattad ment ki: épp az
lehet, hogy valami kapásból zárlatos. Akár valamelyik izzód foglalata.
Ilyenkor viszont a relé lehet jó. Csak ha nincs rajta megfelelő terhelés, akkor
nem fog villogtatni. Nem tudom, mi más teszt lenne: ha jó az áramköröd, ott
a relének kutyakötelessége szaggatnia a tápot. Ha ezt nem tudja, rossz. Ki
kell cserélni, de ennek kimondásához kell egy JÓ áramkör. Ahol sorozatban
durrannak el a biztosítékok, az nem ilyen! (Ha kell, van egy Guilera relém,
ami tökéletesen működik: normál terhelésre lassan villog, kis terhelésre meg
gyorsan. Ezzel "jelzi", hogy kiégett egy izzód. Nagyon kis terhelésre viszont
teljesen halottnak mutatja magát, így sajna nem tudom használni, LED-hez.)A kép illusztráció.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #15902 üzenetére
A legfontosabbat lehagytad: az RMS hány grammos? Ha visszaemlékszel,
nekem a gyári 17(?) grammos helyett vásárolt 16-os Pulley sokat nem hozott.
Oké, kitolta a végsebességet, meg csökkentette a fordulatszámot, de nekem
a maximális gyorsulás is kellett volna, amihez "sok" volt: a 15-ös lett volna jó.Persze később kipróbáltam a 14-est, amivel ment mint a meszes, de érzésre
már kellemetlenül pörgött, szóval az túl könnyű volt -> a 15-ös lett volna jó!Fél éve a J.Costa variót hajtom, ami eléggé nagypapis teljesítményű. Viszont
gázelvételnél nagyon hosszú áttételre vált (azaz kicsi gázzal igen takarékos).
Zörögni is máshogy zörög, mint a hagyományos nyomólapos, nincs csúszka
és a fogyasztásra is igen kedvező hatással van... Gyorsulásra: nem az igazi!
Habár mondjuk végsebességre sem, mivel 130-nál már valami 8000-nél van, s
hol van még a 150? Ami a gyári varió + Pulley párossal "simán" megvolt anno.
(Volt még egy extrém kisérletem: Multivar + Pulley, de az kudarcba fulladt.)
Mondjuk elméletileg sem jó ötlet akkora áttételre hajtani, hogy darálja a szíjat.
Ha viszont maradunk a gyári 0.88-nál, semmi meglepő nincs a 7850@130-on!A lényeg, hogy Pulleyból, ha érdemi dinamikai változást akarsz, akkor tartsd
be az ajánlásukat, azaz 10-15%-kal könnyebbet válassz. Ha végsebességre*
hajtasz, lehet a gyári súly, de nehezebb semmiképp, az iszonyat lomha lesz.
250-es Majába raktam 12-es gyári súly helyett 14-es Pulley-t: olyan is lett.*: és/vagy alacsonyabb fordulatszámra. Persze a hézagolásra figyelni kell!
MÁS:
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #15939 üzenetére
Kiderült a gyári súly? (És a bután viselkedő RMS ehhez képest: ... g)
Szerk: a Puli az sajnos ilyen. Nagy Majába csakis azért kísérleteztem
vele bátran, mert 5K-t nem sajnáltam érte (használtan): X-Max 250-es
arcnak nem vált be, lomha volt tőle. (Hát a Maja se reagált másképp.)Mondjuk ő pl. a J.Costára esküdött... de a legjobb kompromisszumnak
a MEGFELELŐ súlyú Pulit tartotta (ár/érték arányban szerintem is tuti)![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #15921 üzenetére
Így legyen ötösöd a lottón. A jobboldali motortartó szilent nekem is gatya,
a szerelő hívta fel rá a figyelmem, hogy ez nem az igazi... Ez sokmindent
megmagyaráz, legalábbis bizonyos furcsa bizonytalanságokat... Sőt, már
a jobb első teleszkóp is könnyezik picit, újabb felújítás (szimering csere?)
idővel esedékes. Csak szerelni szívás... lebontani a komplett motor elejét.
(Nem baj, szívjon vele a szerelő, azért van. Én meg fizetek. Egy baj, hogy
most nincs cseremotorom, ha le kell rakni a szerelés idejére egy napra...) -
DigitXT
félisten
válasz csongi #15953 üzenetére
Ezen a képen úgy néz ki, hogy tűgörgős csapágyba van ágyazva cuccos.
Viszont nem is ez a fele ment tönkre, hanem a másik oldalon a "himbánál"...
Valahogy, a képet nézve, rögtön beugrott a pár éve olvasott Totalcar cikk címe.
Mondtam is a szerelőnek, hogy az meg jó drága, nem? Azt mondta, á nem,
valami párezer forint volt nemrég egy nemtudommilyen motorba. Namármost...
Ha az igaz, hogy "csak lengőkarral együtt lehet cserélni", az potom 25K/db.Szerk: viszont vérszívó barátunknak újabb muníció: kiszopósodott a szilent. A
motoros meg beszopósodott, hogy vagy lerak 50K-t két bizbaszért, vagy rájön
hogy egyáltalán mi a tököm lehet "dorzsarazni". Hiába no: biztos olvas minket
az öreg is, szóval az ő kedvéért. Nem hazudtolta meg magát a gép... Sok-sok
KM, és a közismerten kátyúmentes budapesti utak megteszik a hatásukat.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #16014 üzenetére
Már a legelején, hogy hogyan lehet kézzel variátort tesztelni...
Megjegyzem, ha be kell nyomni a helyére, akkor gebasz van, mert ezek
viszonylag szabadon kellene, hogy mozogjanak: ha szorul, perszehogy
nehezebben vált vissza. De akkor az nem belevaló görgő. Szerintem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #16017 üzenetére
Én eddig ahány variót láttam, mindegyikbe a helyére gurult a görgő.
Igaz, túl sok tapasztalatom nincs. (180-as Maja gyári és Multivar, ill.
ugye 400-as Madison gyári, Multivar, J.Costa / csúszó röpsúly, meg
még egy vadonat új gyári varió. Ez beépítésre/kísérletezésre vár.)Várjál, pont kihagytam valamit, amiben viszont megszorult a görgő:
Amúgy egy idő után nem gurul, hanem csúszik. Azért kopik laposra.
És azért jobb a Puli bárminél, mert az eleve meg sem próbál gurulni.
(Akkor van baj, ha mégis megpróbál, sikerül neki, és eltűnik az 1-es.) -
DigitXT
félisten
válasz csongi #16019 üzenetére
Kíváncsi leszek a tapasztalatokra élesben. RMS-t én eddig sem vettem volna (görgőből), de mégegy rosszpont nekik, ha már anyagában is gagyi: méretre legalább egyformák? Súlyarányuk hogy alakul? Remélem beválik a gyári, hiszen az az Igazi Márka Terméke. Szerk: nem a Honda hibája, hogy az RMS szar. Mintha már olvastam volna, hogy nem az igazi. De persze a konkrét terméktől függ.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #16173 üzenetére
Azt a részét nem értem, hogy fordított. Mihez képest?
Igen, alapvetően blokk felöl nézzük, ráadásul elölről.Szerk: a fotón odaraktam valóban, az ábra szerint oda
is kell kijönnie, de vagy háromszor vastagabb.
Mármint annál, ami gyakorlatilag ott van, távtartóként.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #16175 üzenetére
Persze, azt vágom, hogy honnan van rajzolva. Ez amúgy még istenes, mert
pl. a karbi ábrája konkrétan meg van tükrözve, aztán azon igazodj ki! Sajna
az a röhej, hogy a szervizmanuál is pont itt bugos: egy ábrát elqrtak, mert a
külső tárcsa felszerelésének illusztrálására berakták az olajpumpát, LOL. A
távtartó felrakásánál meg pont vmi botrányos felbontású fotót raktak be.
(Az biztos, hogy a külső tárcsának a ricnibe kell mennie: az 5-ös távtartóval
nem teljesül. Szóval továbbra is tanácstalan vagyok, és nem használom.)Amúgy olyan kevés a hely a dekli alatt, hogy ha a külső tárcsa csak 2 mm-t
van odébb, rászorul a dekli, nem tud átfordulni a főtengely. (Tapasztalat.)Szerk: semmilyen hézagoló nincs bent. Van egy alátét a szimeringnél, utána
jön a varió, rá a külső tárcsa, alátétek, anyacsavar és szevasz: a külső tárcsa
közvetlenül cuppan rá a variócsapszegre, nincs köztük semmi... Én akartam
egyszer kísérletezni egy alátéttel, hogy rövidebb legyen a legkisebb fokozat,
de akkor kellett rádöbbennem, hogy bizony 2 mm mozgásterem sincs erre...[ Szerkesztve ]
-
-
Golota
aktív tag
válasz csongi #16271 üzenetére
Az eredeti mondat kb úgy hangzott, hogy akkora, mint egy Pan European, de nem olyan jól pakolható. Én sokat kerülgettem ezt a típust,mert amúgy tetszik külsőre, csak a méretével nem vagyok kibékülve, meg az űléspozcióval. Ez nem a tudatos tervezés, sokkal inkább a 16 colos kerekek, meg az idom kiképzése miatt van így. Van, aki ezzel együtt tud élni, nekem rettenetes, hogy egy krúzolásra alkalmas gépen ennyire be van korlátozva az ember.
Alkatrész: féktárcsát, kuplung és variátor alkatrészeket nézegettem. Készleten semmi nem volt, persze ebay-en mindent be lehet szerezni, csak nem olyan gyorsan.
Mindig is mondom: az Xcitinget nehéz lenne lecserélni az én igényeimmel.
-
Golota
aktív tag
válasz csongi #16275 üzenetére
Nyilván nem egyforma nagyok, de Pan az egy nagy túramotor, szép is lenne, ha egy robogó akkorára nőne. Egyébként volt szerencsém Pan-t vezetni, remek gép.Ellenben a Malaguti nem kellene. Nagyra nőtt hokedli.Én kiegyeznék egy 15-ös első kerékkel, meg egy kisebb idommal, csak lehessen a lábat előre is tenni.
Egyébként a lábtartás a stabilitást nem növeli ezeken a motorokon, mert -ellentétben a rendes motorokkal- nem a lábtartót terheled elsősorban, hanem a fenekeden van a súly, kb mint egy cruiseren, viszont akkor lehessen már változtatni a pozíciót. Pont ez a bajom ezzel a géppel: túrára jobb egy rendes motor, városba meg túl batár.
Moqsquito: lehet, csak éppen semmi nem volt hozzá, mikor néztem raktáron. Nem ezen vérzett el (az Xcitinghez sem olyan könnyű már beszerezni semmit, mondjuk nem is nagyon van rá szükség)
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #16286 üzenetére
ettol nem ment meg egy motort sem a neve, de ezt jol tudjuk
Engem csak az fáraszt baromira, ha vki szerint a név MINDEN! Vagyis NEM:
ha bármi gond van, akkor a beszállító sara... Vagy valaki már széthajtotta.
Mintha ez más gyártmányú motorral nem történhetne meg sohasem. Amúgy
általánosságban márkákról beszélni, főleg, mikor nem is robogón ül? Vicces!Hogy fórumon olvasott SW600-ról, ami nem fosta össze magát = bizonyíték?
Vagy "ismerőse" volt, aki soha semmit nem költött rá. Csak ment a motorka.
Ez tök jó! De nyilván nem fog kimenni a világból, szóval "a végén" valaki csak
fog venni egy leamortizált SW600-at is: nyilván tudni kell, mikor adjad el...Mondjuk pont még mielőtt elszakad a szíj, és le kellene cserélni 50KHUF-ért.Szvsz van ilyen is, olyan is... biztos vagyok benne, hogy lehetne találni ezen
a csudálatos magyar piacon olyan Varadero-t is, amit már csak a PowerTape
tart össze, aztán ha valaki azt megveszi (mert az occó!), akkor lehet röhögni!Mondjuk aki meg eladja, azt meg lehet szidni. Vigye inkább roncstelepre...ON: 2000-ben egyáltalán gyártottak már T-MAX-ot?
Mosquito34: áruld már el, milyen robogód van, és mennyiért vetted? Köszike!
Igen, 800-ért linkeltél egyet, csak éppen ABS nélkül, a következő meg 1,5MFt
volt.* És amúgy képekről honnan tudod, hogy meg szabad venni? Mert drága?*: ahogy én mindig is mondtam. Ha viszont vki odaadja 850-ért, az gyanús.
Hasonló megy a 400 Burgi fórumba, olcsón akarnak jót venni.
Mindenki így van ezzel. A dilemma csak az, hogy a drága nem feltétlen jó is...
Az olcsó viszont szinte biztos, hogy mindig szar... De mindenki ki akarja fogni.
(Te is azt írod, hogy ki lehet fogni. Végülis ugyanazt csinálod, magasabb árnál.)[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #16315 üzenetére
A csapkodó szíj hiba lehet,hogy megnyúlt de kopott varió vagy gyenge kontraszt rugó is okozhat ilyet.
Huszi:
Meg se merem kérdezni mennyit költött rá a régi tulaj.
Sose számoltam Ft/Km-el.. Azért érdekli az emberek többségét mit/mennyit költöttél rá főleg ha van egy jó pedigréje is.. Két Burginál volt 1-1 mappa cserélt/vett alkatrészek számláival, vizsga papír, csekkek, szervizkönyv,kulcsok,stb stb. Vevő meg csak nézett. Szervizt felhívta tényleg ott szervizelem e. Ott, milyen a gép? Tuti, vegye meg. Az más tészta, hogy úgy hajtotta mint az állat és még a bank is elvette a tulajtól,tartozás fejében. Na mindegy.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Hauptmann
addikt
-
huszi.gyb
senior tag
válasz csongi #16442 üzenetére
1db kommentet találtam a termékkel kapcsolatban, az a linken megtalálható:
A jó hegesztő készlet
zolie001
2015. január 1.
Érvek: Biztonságos hassználni, Precíz műveletekhez, Kicsi, kézre áll
Ellenérvek: Műanyag, félek elfog pattani., Kicsi a gáztartály
Nekem személy szerint tetszik,mert kicsi, hatékony és kötetlen.
Jól hozzáférni vele bármilyen felülethez.www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs