- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
válasz DigitXT #15852 üzenetére
Nem rossz csongi ötlete csak a te igényed szerint kell tovább gondolni.
Elfordítod a kulcsot akkor műszer beindul.
Amikor megnyomod az önindítót a műszer kikapcsol egy kis időre, és ebben az időkapuban ha a motor beindult bekapcsolódik a xenon. Motor megy, xenon megy most visszakapja a tápot a műszer.
Mérnök vagy egyszerű időzítés csak, és nem te kapcsolod a xenon.
kb. ez olyan mint a rendes autókba ha mélyet nyomsz a gázpedálon akkor kikapcsol a légkondi. Ha elegended a gázt visszatér a légkondi. Ez alapján bekapcsolt xenon-nal nem mehet az önindító, vagy ha be volt kapcsolva akkor kikapcsolja.
Na, kaptál ötletet eleget.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen