Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    senior tag

    válasz DigitXT #15870 üzenetére

    Pontosan azert hal le hideginditaskor, mert nagyobb aramfelvetelkor nagyobb impulzust general. Ha egyszer mar begyujtott a xenon(eleg ha akar 5-10secet eg), akkor utana mar kisebb aram szukseges a begyujtashoz, kisebb a szort impulzus.
    Kulso akksirol nem lesz ilyen gond(elvileg), hiszen nem lesz kozos a testjuk, amihez kepest plusz feszultseg tuske indukalodjon.

    De ha neked az az otleted, hogy a tapfesz esestol hal le, akkor azt is kiprobalhatod/kizarhatod, hogy egy kulso akksit sorbakotsz a mostanival, es ugy probalod meg az egesz procedurat. Akkor kevesbe fog leesni bekapcsolaskor a feszultseg a terhelesre.

    Ez az egesz amugy autok koreben is jol ismert hibajelenseg, sokszor utolagosan beszerelt xenon szett regebbi tipusba, vagy olcsobb nem megfelelo szuressel ellatott ballaszt eseteben ahol az elektromos rendszer nincs felkeszitve az ilyen esetekre.( jellemzoen mar CAN-BUS-t vagy valamilyen mas digitalis kommunikaciot hasznalnak a vezerlok/szenzorok kozott).
    Ilyenkor a xenon felkapcsolasakor azonnal jon a check engine visszajelzo, random hibakoddal.
    Ezeket teljes mertekben megszunteti a diodas-tekercses-kondis szuroaramkor a xenon tapjara akasztva.
    Pedig ott a 6-700A-es inditoaramu akksinak semmi a xenon begyujtasa, szinte meg se erzi.
    Raadasul ott bizonyos vezerlok eleg kis fesz ingadozasra mar resetelodnek(pl ABS vezerlo 10-10,5V korul, ECU tipustol fuggoen 9V)

Új hozzászólás Aktív témák