Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz -Mosquito- #16318 üzenetére

    Meg se merem kérdezni mennyit költött rá a régi tulaj.
    Szerintem már leírtam valahol, de ugye a 218K-s vételárra jött a rendszámozás,
    aztán egy szíjszakadás, egy rakat tuning, gyári plexi vásárlás, hengerfejtömítés
    csere, stb. Aztán amikor már jó volt, akkor még több tuning (Multivar, 4Road), s
    persze műszerezettség növelése, mert milyen menő már a fordulatszámmérő...
    És sokan elfelejtik, hogy egy esetben nagyon hasznos: ha tuningolsz...:))
    És akkor a kígyó a saját farkába harap: tuningolsz és mérsz, locsolod a zsét...
    Hogy még jobban tuningolhass, vagy még jobban mérhess, legyen mit szerelni!

    De hát már egy párszor elmondtam az álláspontom: valaki CSAK gurulni szeret.
    Otthon nem nyúl semmihez, mert arra van a szerelő: én is sokáig így csináltam.

    De azért (nekem) van abban vmi kellemes, hogy bármikor, ha gondolom, fogom,
    és szétkapom a hajtást, átalakítom, ahogy én akarom, és össze is tudom rakni.
    7-8 évvel ezelőtt nem mertem volna ilyesmit csinálni. Igaz, a MAMI-t "még" nem
    végeztem el (épp idén akartam beiratkozni, de aztán közbejött a költözés).:R

    Ez is egyfajta kikapcsolódás.:) Szeretek ide a fórumba is írogatni, ha épp nem
    basztatnak... Lehet, hogy sokakat zavar, hogy mostanra túl sokat tudnak az én
    gépemről, de egyelőre nem panaszkodtak: baráti topik, belefér...:B Nekem meg
    nagyon jó referencia, mert ha elfelejtek valamit, akkor itt a kereső és jé, beírtam.

    Amúgy én sem számolok Ft/km-rel. A program számolja... Egyfajta mérőszám,
    hogy össze lehessen hasonlítani a gépeket, melyikkel olcsóbb... KÖZLEKEDNI.
    Semmit nem mond ugyanis a motorka élvezeti értékéről: a Sym Mio 50 pl. elvolt
    2L/100 km fogyasztás alatt, szóval km költségben az élen végezne, pedig...:C

    [ Szerkesztve ]

  • huszi.gyb

    senior tag

    válasz -Mosquito- #16318 üzenetére

    Ezt csak arra hoztam példának, hogy elég sokat kell költeni állag megóvásra (még többet feljavításra).
    Persze, ez tiszta sor, ti is ezt mondtátok. Azonban ha veszel egy jobb állapotút (drágább vagy sem, az már tényleg a szerencse kérdése) arra is kell ezt-azt költeni. Ha új, akkor értékvesztéssel számolhatsz, meg persze a "költségmentes" dolgai egy darabig maradnak fent, és lesz belőle egy 1x éves gép, amire vagy költöttél, és jó, vagy nem és lerúgott. (Persze sok tényezőtől függ pl használat módja, futott km...)

    Ft/Km-rel én sem számoltam, nem érdekel. Hobbi illetve munkaeszköz, de a költségeim minimális része az utazás, így belefér.

    Azért érdekli az emberek többségét mit/mennyit költöttél rá főleg ha van egy jó pedigréje is.

    Jogos, rosszul fogalmaztam. Érdekli, de egy ft pluszt nem fog érte adni. Ha keveset futott, akkor esetleg, ha sokat futott szarnak rá. Hidd el, mostanában elég sok autót: E320cdi, S60 D5, Golf3 1,9TDI, Qashqai adtam el, és a smkp-okon kívül most árulok egy KTM LC4 640 és Majesty 180-at (utóbbi a saját). Magyarországon a tuti kell, az se baj, ha nem igaz. Ott az általam írt "szervizkönyv", leinformálható a motor, de nem érdekes, mert sok benne a km. Ott a KTM, egészségügyi okok miatt sokat állt, középáron, és a kutyának nem kell, mert nem a legolcsóbb. (Az olcsó szarok cserélődnek a drágák maradnak, figyeltem a hirdetéseket.) Ja, és van szervizszámla, meg kutyaf@sza, és még keveset is futott, 2. tulajos, sosem tört gép, szép a környezet... Majd most kap pár új fotót, új szöveget, és talán picit olcsóbb lesz.

    www.dongosofor.hu

Új hozzászólás Aktív témák