Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Ennyibe kerülnek az új Xiaomik
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
Hirdetés
-
Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
gp A bejelentéssel együtt egy friss előzetest is kaptunk, amiben új hősök is láthatóak.
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
astrojoe12
tag
válasz DigitXT #27751 üzenetére
A fő problémát, a nagy zajt, a hajtómű középcsapágy és a kis tűgörgős csapágyak adták a hajtőmű belsejében. (volt bennne olaj ) Azok nem hiszem, hogy az 5 grammos leválás miatt tönkre mehettek volna, más tengelyen is futnak. Igazából már vásárláskor is zúgott kicsit a hajtómű. Pont akkoriban vettünk vadiúj kisrobogót a feleségemnek és annak is volt olyan surrogó hangja. Ezért nem gondoltam bajnak a madison hangját, akkor kapott új olajat és kész. Ez a nagy zúgás viszont egy hét alatt alakult ki.
A külső kuplung csapágy is kivolt igen, ami közvetlen a kuplung pofák alatt fut, de az már a vásárláskor is zúgott. Most kicseréltem, ha már bennem volt a lendület a csapágykiszedővel a kezemben ... kilenc csapágyat cseréltem 20 ezer forintért. A kuplung belső oldalán is van egy tűgörgős csapágy, ami szépen fut hang nélkül szerencsére. Azt az egyet nem cseréltem ki, mert az nagyon-nagyon drága lett volna, önmagában annyi, mint az összes többi együtt.Szóval igen, az elbalanszírozott kuplung biztos jobban terheli a csapágyakat, de nem hiszem hogy az okozta volna a csapágyak kopását. Ráadásul ez egy öt pofás kuplung, ha egy réteg leválik, nem okoz érezhető rezgéseket. Három pofás kuplungnál biztosan más lenne a helyzet.
Ellenben a csapágyak rezgése talán, de nem biztos, lehet hogy okozhatja a rétegek ragasztásának gyengülését.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen